chi Skrevet 29. november 2022 #1 Del Skrevet 29. november 2022 For ett par dager siden fant jeg på YouTube en 30 minutters yoga time som jeg likte så godt, men jeg finner den ikke igjen 😞 En norsk kvinne med rødtbrunt hår (tror jeg) filmet i sin egen stue. Hun hadde på seg en løs, lys lilla bukse, og snakket dialekt ala bergensk/Haugesund. Hun hadde en liten dachs som løp litt frem og tilbake underveis. Er det noen som skjønner hvem jeg tenker på? Skulle gjerne tatt den yoga timen på nytt 😊 (Det er ikke Kamillas yoga) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
noragrets Skrevet 29. november 2022 #2 Del Skrevet 29. november 2022 Jeg vet ikke hvem dette er, men dersom du var logget inn på egen YouTube-konto kan du finne den igjen i historikken over sette videoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #3 Del Skrevet 29. november 2022 Anonymkode: 09a0a...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 29. november 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 29. november 2022 noragrets skrev (22 minutter siden): Jeg vet ikke hvem dette er, men dersom du var logget inn på egen YouTube-konto kan du finne den igjen i historikken over sette videoer. Jeg var dessverre ikke det 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chi Skrevet 29. november 2022 Forfatter #5 Del Skrevet 29. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Anonymkode: 09a0a...b2b Det var dessverre ikke Yoga med Tora. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå