Gå til innhold

Er snille, hjelpsomme menn som havner i vennesone ofte lite attraktive?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AprilRyan
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nok en gang er det kvinnene som har eneretten til å avvise eller ta imot. Mannen må ta hele risikoen. For noe tull. Likestilling my ass.

Anonymkode: ec3d9...432

Nå er det ikke alltid så enkelt. Dersom man har vanskelig for å vise interesse og den andre kanskje ikke umiddelbart er interessert, så må man ta risikoen. Da nytter det jo ikke å være snill, grei, hjelpsom og la seg overkjøre til å gjøre ditt og datt. Slike menn går ofte inn i en slik rolle istedenfor å be ut eller vise interesse for kvinnen.

Utenom det er jeg enig i at kvinner også kan be ut, vise interesse osv, men dessverre er det nok fortsatt slik at menn står for mesteparten av det første initiativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Yepp men aldri gjort meg no bortsett fra at jeg fungerte som en bank 🙄

Endret av Maskinfører
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi damer tar like stor risk som en mann. Vi åpner oss opp, akkurat som en mann. Kan bare snakke for meg selv. Setter stor pris på menn i «vennesonen». Dette er menn som fanger min interesse. Ønsker da å se mere av mennesket bak. Utseende betyr mindre for meg. Er sikkert middels selv. Personlighet betyr mere, og håper at personlighet betyr noe for mannen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forstått dette med snill/nice guy, som alle snakker om. Synes alle jeg har møtt både kompiser, arbeidskolegaer, familie og bekjente har vært snill med sine kjærester helt til de på et tidspunkt ikke er det lengere 😅. Med nice guy/snill menes det å være "tøffel"?

Men over til spørsmålet til TS, ja er stygg som juling og blir friendzonet men er ikke "nice guy". Er frekk, plagsom og kverulant. Så når jeg tenker meg om, så var nok ikke jeg en av de du ville ha svar fra haha.

Anonymkode: 783b6...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genuint snille og hjelpsomme menn får som regel alltid partner. De har også mange venner som er både kvinner og menn.

Sniker som sier de er snille, men som fort beviser det motsatte når du sier nei til dem, ender som regel opp alene.

Anonymkode: 011a8...2e1

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som skiller de slemme fra de snille?

Hva gjør slemme menn, de dere "snille menn", mener er,  når de tar damene fra dere?

Anonymkode: 1946f...143

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har aldri forstått dette med snill/nice guy, som alle snakker om. Synes alle jeg har møtt både kompiser, arbeidskolegaer, familie og bekjente har vært snill med sine kjærester helt til de på et tidspunkt ikke er det lengere 😅. Med nice guy/snill menes det å være "tøffel"?

Men over til spørsmålet til TS, ja er stygg som juling og blir friendzonet men er ikke "nice guy". Er frekk, plagsom og kverulant. Så når jeg tenker meg om, så var nok ikke jeg en av de du ville ha svar fra haha.

Har nettopp gått ifra nice guy. Snill mot alle andre, skikkelig stygg med meg på hjemmebane. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.11.2022 den 16.08):

Utseende redder dem ja, er man sexy nok, kan man være så nerd å rar som bare det. 
Dessverre kan ikke menn være menn heller uten å være redd for å tråkke over grensene. Me too er forbeholdt de mindre pene menn. Brad Pit, Bieber, Harry Styles, Chris Hemswort, Henry Cavill osv trenger egentlig aldri bekymre seg.

Anonymkode: 285dc...695

Hehe, helt komisk at kvinner oppriktig spør om Justin Bieber kan risikere å bli friendzonet hvis han er snill og hjelpsom... han måtte i så fall vært turboautist og ikke kjent eller rik.

Anonymkode: 8e52a...e10

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er andre grunner til at de blir valgt bort.

Anonymkode: dd7fc...dd8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/29/2022 at 4:19 PM, AnonymBruker said:

Nei.

Folk flest ser helt gjennomsnittlige ut ;) 

Problemet er heller at de er litt tafatte rundt kvinner, og ikke tør si noe om de faktisk er interesserte.

De oppfører seg som en god venn, og vil da bli oppfattet som den gode vennen de er.

Kan ikke forvente at kvinner skal gjette det om de egentlig er interesserte i noe mer.

Og det å vise interesse for det motsatte kjønn, det er å stille seg åpen og sårbar. En risikerer noe, Det krever litt mot, mer enn spesielt attraktivt utseende.

Anonymkode: 14027...78b

Det er nok sant.

Men jeg tror også mennene som havner i vennesonen bruker for lang tid på å vente på at dama skal like han. Det å være i vennesonen er litt som for kvinner å bli holdt på gress. Man kaster bort mye tid på en som aldri kommer til å ville bli sammen med deg. Den virkelige fordelen ved å være tydelig med ens interesse og si hva man vil er etter min mening at da får man et raskt svar. Enten forsøker man å se om man passer sammen som kjærester eller så gjør man det ikke. Og får man nei så går man hvert til sitt i stedet for å dra det ut prøve å bli likt av den andre parten som ikke liker deg på en romantisk måte og som ikke har lyst til å forsøke å se om dere passer sammen som kjærester. 

Anonymkode: fe8e3...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det jeg har oppfattet er at en nice guy er en uempatisk mann, som påstår å være snill.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen liker folk som ikke har egne meninger og/eller står for dem. Kvinne eller mann, betyr ikke stort her...   "Genuine" mennesker liker de aller fleste (om itte så er det noe feil med dem), selv om de ikke nødvendigvis faller inn under "partnermateriale". 

Moxnez og Beliver, faktisk... Jaja...  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker 42 said:

Ingen liker folk som ikke har egne meninger og/eller står for dem. Kvinne eller mann, betyr ikke stort her...   "Genuine" mennesker liker de aller fleste (om itte så er det noe feil med dem), selv om de ikke nødvendigvis faller inn under "partnermateriale". 

Moxnez og Beliver, faktisk... Jaja...  :fnise:

Tja. Er jo en del som ikke ønsker å diskutere, men kun ønsker å bli jattet med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tja. Er jo en del som ikke ønsker å diskutere, men kun ønsker å bli jattet med. 

Tja, jeg tror det er ganske så få - om de faktisk får tenkt seg litt om:skuldre:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker said:

7 minutter siden, Rosakatt said:

Det jeg har oppfattet er at en nice guy er en uempatisk mann, som påstår å være snill.

En "nice guy" er en mann som tror at sex er noe han kan forvente ved å oppføre seg fint mot dama. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (1 time siden):

mr-bean.jpg?width=1200

Anonymkode: 43d1a...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts, er dette din objektive mening?

Pen mann = slem

Mindre pen mann = snill

Anonymkode: ec3ac...69c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen menn som er mer attraktive enn dama som havner i friend zone. De kommer til et minimum å få ligge. Friend zone havner du i om du er bittelitt mindre attraktiv enn dama eller mer. Med andre ord hun kan uten problem få bedre menn, og definitivt ligge med langt mer attraktive menn. Så hun har ikke bruk for deg til noe annet enn å simpe rundt. 

Hvor ofte ser man stygge damer med masse menn i friend zone? 

Anonymkode: 03c6a...604

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har vi fasit folkens, en mann i "friendzone" er ikke annet enn en rev i fåreklær som VENTER på rett øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...