Gå til innhold

Har du noen rare seksuelle fantasier?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fantasier som jeg har lyst til å leve ut. Ikke noe som er supert sært. 

Blir så frustrert når samboeren ikke viser noe interesse for min seksualitet. 🤷‍♀️. Han tar ingen initiativ og det er alltid jeg som må ta ting opp. Er dritt lei og mister lysten på han. 

Jeg har vært åpen og vært med på hans fantasier. Fryktelig slitsomt å leve med noen som er egoistiske i senga. 

Å være en god elsker og tilfredsstille dama si er viss bare stress og som gir han ingenting 🙄

Anonymkode: a79f0...02c

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fantaserer om å ha sex med en kvinne som vet hva hun vil og ikke har "sjøstjerne" som favorittstilling. Noen som kan å ri og skjønner at "god i senga" går begge veier. Noen som kan å vise begjær, og som gjør mer enn det absolutte minimum, og ikke bare forventer å få.

Jeg mener ikke kvinner som vil bli "dominert", for det vil de fleste, men kvinner som ser på sex som en kunst de er gode på, og de vet det...noen som fanger opp subtile hint og instinktivt vet hva de skal gjøre for å bringe meg til nye høyder. Noen som skjønner hvor mye kraft som kan ligge i de rette ordene, eller de rette berøringene....

Litt som meg egentlig, men i kvinneform...

Anonymkode: 17c8d...e41

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 16.09):

Kanskje ikke rart men…

To tidligere partnere elsket å bli fistet, gjorde det mange ganger med begge to. Fantaserer om å fiste en formfull og flott kvinne på jobb, men kommer aldri til å initiere noe med henne siden vi jobber sammen.

M46

Anonymkode: ecfff...fd3

Jobber vi sammen? 😉

Har en gang fått en slengkommentar om noe lignende fra en på jobb...

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg fantaserer om å ha sex med en kvinne som vet hva hun vil og ikke har "sjøstjerne" som favorittstilling. Noen som kan å ri og skjønner at "god i senga" går begge veier. Noen som kan å vise begjær, og som gjør mer enn det absolutte minimum, og ikke bare forventer å få.

Jeg mener ikke kvinner som vil bli "dominert", for det vil de fleste, men kvinner som ser på sex som en kunst de er gode på, og de vet det...noen som fanger opp subtile hint og instinktivt vet hva de skal gjøre for å bringe meg til nye høyder. Noen som skjønner hvor mye kraft som kan ligge i de rette ordene, eller de rette berøringene....

Litt som meg egentlig, men i kvinneform...

Anonymkode: 17c8d...e41

🥹
👉🏼👈🏼

Anonymkode: 4352c...976

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.3.2023 den 19.15):

Min fantasi for tiden er ikke akkurat så rar, men den er høyt lite seksuell til å være en høyst seksuell fantasi likevel. 

Jeg fantaserer om at min nye kjæreste, som jeg har hatt et avstandsforhold til kommer til byen, siden jeg har noen større barn hjemme, tar vi inn på hotell. Det er veldig lenge siden vi har møttes. Jeg er allerede på hotellrommet, han banker på og kommer inn. Jeg tar ham  gjenkjennbart i hånden hans, kjenner den store markante ringen han alltid bærer, sier ikke noe, bare fører ham til sengen hvor han sitter bak meg, jeg i hans armer. Siden det er så lenge siden vi har truffet hverandre aner vi ikke hvor lenge vi egentlig sitter slik. Vi tilbringer mye tid på å bli kjent med hverandre igjen, nesten uten ord. Ligger ved siden av hverandre, se hverandre i øynene, hans fingre i mitt hår. De første 12 timene forsvinner slik, uten at vi helt aner at tiden går. Vi sovner litt av og på. Kjedelig for de fleste å lese, men for oss en ekstremt seksuell situasjon siden vi har vært fra hverandre så lenge, og i nyforelskelsesfasen. 

Morgenen etter våkner jeg tidlig, jeg som helst vil sove lenge. Jeg kler jeg helt av meg, sakte, plagg for plagg men jeg beholder de lange kremhvite sokkene på.  Ligger helt naken ved siden av ham. Gjør alt jeg skal på rommet hele dagen naken, vi bestiller frokost på sengen, han går etter hvert og henter kaffe til meg på Starbucks mens jeg leser en gammel bok. De neste 12 timene tilbringes slik mens jeg er konstant våt han konstant hard. Kun avbrutt av en røykepause og at han henter mat til oss. Jeg kan ikke for, jeg vil ikke kle på meg. 

De neste 24 timene i fantasien har jeg ikke kommet til enda. Men de første 24 gjør meg varm og våt av lengsel. For meg er det ganske rart at noe så lite seksuelt kan gi så sterk lyst likevel

Anonymkode: 47027...21f

Måtte legge til at fantasien videreutvikles. Å bli dusjet og få håret mitt vasket har lagt seg til som et tilleggsmoment. Jeg fasineres til stadighet av hvor lite seksuell en for meg ekstremt seksuell fantasi kan være

Anonymkode: 47027...21f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, ingen rare fantasier. 

Har veldig lite fantasier generelt...

Anonymkode: ae9a7...b9b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen bruker å se på meg og beføle meg når jeg sover (han har mitt samtykke, så ikke noe overgrep her altså), noe vi begge liker og ofte kan det ende i sex, andre ganger tar han seg bare en runk mens han holder på. Jeg har i det siste fantasert om at han står over den nakne kroppen min når jeg sover og at han filmer i det han spruter sæd over hele meg. Jeg vet ingenting før jeg får se filmen dagen etterpå.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 12/20/2022 at 6:37 PM, Tennplugg said:

Jeg tenner IKKE på å bli gravid men jeg blir ekstremt tent av "the breeding moment", der en mann pumper meg full. Det er et euforisk øyeblikk proppfullt av adrenalin, oxytocin og ikke minst urinstinkt. Jeg kommer alltid da og ikke minst etterpå, voldsomme etterdønninger. Dette har blitt sterkere i voksne år, det skyldes vel også at jeg er 100 prosent sikker på at øyeblikket ikke får andre konsekvenser enn voldsom nytelse. 

Har samme følelse/tanke, men sett fra den andre siden siden jeg er mann. Tanken på å presse meg så dypt inn i fitta det bare er mulig å komme og så sprute henne full. Min sæd, dypt, dypt inne i henne...
Litt sånn ... kommer, blir tent av å komme, kommer enda mer 😛

Hadde vært kult om man kunne bytta kjønn sånn kjappt for å prøve ut hvordan å være mann/kvinne. Skulle gjerne prøvd å være kvinne og kjent hvordan det føles når en mann kommer i meg (... eller flere 😛 ). Og nei, det blir ikke det samme med en pikk i rumpa.

Anonymkode: a3453...f7c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.3.2023 den 14.37):

Jeg har fantasier som jeg har lyst til å leve ut. Ikke noe som er supert sært. 

Blir så frustrert når samboeren ikke viser noe interesse for min seksualitet. 🤷‍♀️. Han tar ingen initiativ og det er alltid jeg som må ta ting opp. Er dritt lei og mister lysten på han. 

Jeg har vært åpen og vært med på hans fantasier. Fryktelig slitsomt å leve med noen som er egoistiske i senga. 

Å være en god elsker og tilfredsstille dama si er viss bare stress og som gir han ingenting 🙄

Anonymkode: a79f0...02c

Litt trist når det er slik. Kjenner meg litt igjen i det du forteller.
Når jeg lanserer en fantasi for henne, ikke no ekstremt, men noe som kunne vært spennende og nytt for begge.
For eksempel en ny stilling dom vi ikke har forsøkt før.
Og hun ikke ønsker prøve, men vil holde seg til det samme gamle som vi alltid gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geojak skrev (14 timer siden):

Litt trist når det er slik. Kjenner meg litt igjen i det du forteller.
Når jeg lanserer en fantasi for henne, ikke no ekstremt, men noe som kunne vært spennende og nytt for begge.
For eksempel en ny stilling dom vi ikke har forsøkt før.
Og hun ikke ønsker prøve, men vil holde seg til det samme gamle som vi alltid gjør..

Her har vi prøvd ut alle fantasiene vi har delt med hverandre (bortsett fra å inkludere andre da det er nok å fantasere enn så lenge). Så lenge det ikke er noe som virkelig krever at man deler samme fetisj/fantasi (slik som petplay, nursing, bleier, lek med avføring/spy, smertepåføring etc.), så bør man i det minste gi det et forsøk før man avviser partner. Evt. finne et kompromiss for å hjelpe partner å leve ut fantasien. 

Første gangen mannen tok opp pegging ble jeg litt betenkt for dette hadde aldri vært i mine tanker. Vi snakket om hva og hvordan og begynte gradvis med fingring, butplug og "tørrpuling". Vi kjøpte oss en strapon vi begge var fortrolig med og ga det et forsøk. Selv om dette først ikke falt meg naturlig ble jeg overrasket over hvor tent jeg ble av å «gi ham» så mye nytelse og nå føles det helt naturlig ut å ta på meg selen og tilfredsstille ham. Hadde jeg avvist dette hadde vi aldri fått opplevd dette sammen. Jeg tenker at å «gi» partner nytelse må være hovedmålet når det kommer til sex, så da må man lytte til hverandre og være litt romslig i sin seksualitet. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 28.1.2023 den 21.01):

Jeg fantaserer om at vi koser oss med dempet belysning og god mat og drikke. Og at dama drikker demonstrativt mye, bare blankt kullsyrevann fra en karaffel med flere skiver lime og sitron, og masse isbiter. Det får meg til å sitre av spenning og forventning når hun ser meg frekt og herlig inn i øynene, og fyller opp glasset igjen og igjen. Etter middagen lager vi oss en drink. Hun blander en svakere drink til seg selv. Hun drikker mye fremdeles. Når glasset mitt er halvt, tar hun det og reiser seg foran meg og stikker det under skjørtet sitt for å fylle det opp. Aaaah, du gode himmel for en erotisk drink hun serverer! Jeg våkner med å skalle hodet i nattbordet. Til pass for meg.

Anonymkode: 17b33...23b

Høres mere ut som "dama" di har diabetes 🤪

Anonymkode: 15cdc...f57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frkego skrev (7 timer siden):

Her har vi prøvd ut alle fantasiene vi har delt med hverandre (bortsett fra å inkludere andre da det er nok å fantasere enn så lenge). Så lenge det ikke er noe som virkelig krever at man deler samme fetisj/fantasi (slik som petplay, nursing, bleier, lek med avføring/spy, smertepåføring etc.), så bør man i det minste gi det et forsøk før man avviser partner. Evt. finne et kompromiss for å hjelpe partner å leve ut fantasien. 

Første gangen mannen tok opp pegging ble jeg litt betenkt for dette hadde aldri vært i mine tanker. Vi snakket om hva og hvordan og begynte gradvis med fingring, butplug og "tørrpuling". Vi kjøpte oss en strapon vi begge var fortrolig med og ga det et forsøk. Selv om dette først ikke falt meg naturlig ble jeg overrasket over hvor tent jeg ble av å «gi ham» så mye nytelse og nå føles det helt naturlig ut å ta på meg selen og tilfredsstille ham. Hadde jeg avvist dette hadde vi aldri fått opplevd dette sammen. Jeg tenker at å «gi» partner nytelse må være hovedmålet når det kommer til sex, så da må man lytte til hverandre og være litt romslig i sin seksualitet. 

Høres ut som dere har det fint ja.

For meg er det viktig st hun nyter det vi/jeg gjør. Å «gi» henne nytelse er det viktigste jeg gjør.
Men savner som sagt at hun er åpen for å prøve ut nye ting som kan gi begge nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantaserer om at jeg kommer på befaring hos en kunde, skal sjekke noe som gjør at jeg står med rumpa opp, så kjenner jeg at kunden tar av meg klærne og tar meg hardt 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fantaserer om å ha med en bifil mann som kan ta mannen bakfra samtidig som mannen knuller meg. Et skikkelig «Fucktrain» der altså. Viktig at den ekstra mannen tenner på oss begge, men han skal i hovedsak ta seg av mannen min. Evt. knulle meg samtidig som jeg suger mannen min hvor han har full utsikt med riktig plassert speil. Mannen er ikke helt med, da han nøyer seg med den analleken jeg kan gi ham, men han tenner på begge scenarioer i fantasien.
Absolutt beste sexopplevelsen vår var da han lå på rygg med føttene samlet med dildo i rumpa mens jeg red ham til orgasme, så fantasien kommer vel fra det. 

Anonymkode: a6d10...21b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
SinEater skrev (På 10.3.2023 den 9.27):

Drømmer om å ha ei dame jeg kan daske og klaske, være litt hardhendt med osv. 

At hun sitter naken på meg 

Anonymkode: ef5f5...9dc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine fantasier er sterkest på morgenen når jeg våkner,litt i drømmeland og er nok forskjell på fantasi og virkelighet!

Drømmer om hyttenaboen innimellom, etter en fellesdugnad på hyttefeltet der vi er,hun hadde på seg en åletrang olashorts og i tillegg glemte hun og dra opp glidelåsen på shortsen,ett deilig syn og ble tent av det!

Drømmer om en tur i skogen,vi setter oss ned og tar en hvilepause,jeg stryker henne på ryggen og dermed er det hele i gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Ivar.f.andersen said:

Min er at jeg tenner på å bli bundet fast og kilt

Åhh gud ... kiling er.det.verste.som.finnes.

Når noen kiler meg, er det stor fare for at jeg skader dem ved et uhell... med vilje.

Anonymkode: a3453...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...