AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #81 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Fantaserte lenge om å styre en penis under urinering. Det har jeg fått lov til. Gøy i snøen Anonymkode: 68be5...c97 Jeg fantaserte lenge om at eksen måtte hjelpe meg på do når jeg skulle tisse, det ble etterhvert gjennomført og det var skikkelig digg med en leken finger på klitoris når vannet begynte å renne og nå tør jeg ikke be typen om noe sånt😳 Anonymkode: 3f83b...718 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. desember 2022 #82 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 21.39): Å pule en dame med Gubrandsdalsdialekt utefor en sæter. Ta henne bakfra mens vi ser utover fjelllandskapet. Anonymkode: 7e86d...098 Pass på å ha masse gudbrandsdalskukost, så er du forberedt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. desember 2022 #83 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 19.12.2022 den 15.43): Ikke spes rar, for noen, men har så j lyst til å prøve to i musa, samtidig. 😍 Anonymkode: 3f556...470 Det er digg for alle tre! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 21. desember 2022 #84 Del Skrevet 21. desember 2022 Martineher skrev (1 time siden): Drømmer om to menn samtidig, en i rumpa og en vaginalt. Har også hatt en del bilder i fantasien når jeg er hos legen DiggX2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #85 Del Skrevet 21. desember 2022 Jeg fantaserer i blant om en gynekologsituasjon. Hvor det begynner helt vanlig med en undersøkelse, men så blir bevegelsene hans (eller hennes!) mer og mer utforskende og jeg lurer på om det er bevisst at personen tirrer meg og til slutt er det ikke noe tvil. Ender i at jeg får en heftig orgasme. Har også en fantasi som går igjen om en lærer fra ungdomsskolen. Jeg er eleven hans på 15 år og han tidlig i 30-årene. I fantasien har jeg det vanskelig hjemme så han utviser meg ekstra omsorg og pleie. En dag var det så ille hjemme at jeg dukker opp på døren hans og får lov til å bli der over natten. Jeg får låne dusjen og lar bevisst døra stå på gløtt så han kan se på meg naken. Går i bare håndkleet bort til han på sofaen, setter meg nærme og begynner å forføre han ved å stryke han på lårene. Etterhvert setter jeg meg overskrevs på han og vi begynner å kline og han klarer ikke holde fingrene borte fra kroppen min. Han avbryter et par ganger fordi det er så feil og uetisk, men så klarer han ikke la være likevel. Han løfter meg fra den stillingen og bærer meg inn i senga hans før han først forsiktig penetrerer meg og forsikrer seg om at det går bra med meg, før han ender opp med å knulle meg vilt og hemningsløst og jeg nyter hvert sekund. Den siste er kanskje litt uglesett, men til mitt forsvar så har jeg hatt den fantasien siden ungdomsskolen. Anonymkode: 31d4f...30b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #86 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fantaserte lenge om at eksen måtte hjelpe meg på do når jeg skulle tisse, det ble etterhvert gjennomført og det var skikkelig digg med en leken finger på klitoris når vannet begynte å renne og nå tør jeg ikke be typen om noe sånt😳 Anonymkode: 3f83b...718 Jeg har et helt bibliotek med fantasier som handler om at hun jeg holder på med tisser 😅 Anonymkode: 17b33...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martineher Skrevet 21. desember 2022 #87 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har et helt bibliotek med fantasier som handler om at hun jeg holder på med tisser 😅 Anonymkode: 17b33...23b Fortell litt om det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 21. desember 2022 #88 Del Skrevet 21. desember 2022 Martineher skrev (4 timer siden): Drømmer om to menn samtidig, en i rumpa og en vaginalt. Tror det er ganske vanlig fantasi og mkm-trekant er en av mine største fantasier også, uten at det behøver å involvere dp. Prøvde det en gang for mange år siden og håper anledningen byr seg igjen en gang i fremtiden. Samboer er også gira på denne fantasien, så utenkelig er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #89 Del Skrevet 21. desember 2022 Martineher skrev (35 minutter siden): Fortell litt om det da Det kan være alt fra at vi er på fjelltur og hun trekker ned buksa og tisser foran meg, til at hun plasserer den halvfulle drinken min opp under skjørtet for å fylle på 😂 Anonymkode: 17b33...23b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metalman4200 Skrevet 21. desember 2022 #90 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Fantaserte lenge om å styre en penis under urinering. Det har jeg fått lov til. Gøy i snøen Anonymkode: 68be5...c97 Jeg har ingen fantasier rundt wetsex, og tennes ikke av det. Men tennes av at ei dame holder rundt pikken min og styrer den mens jeg urinerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Metalman4200 Skrevet 21. desember 2022 #91 Del Skrevet 21. desember 2022 svartkatt skrev (På 20.12.2022 den 14.22): Jeg synes ikke mine fantasier er rare, men det kan godt hende andre ser på de som rare. 😆 Du kan jo dele så får folk avgjøre, hvis du vil selvsagt. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #92 Del Skrevet 21. desember 2022 Jeg fantaserer også om at typen kan være litt dominant, der jeg kan få «straff» i form av ris på rompa osv når jeg har vært «uskikkelig pike» og en av fantasiene er rundt piercing(når jeg var yngre hadde jeg endel av de) og i fantasien har jeg vært å piercet klitoris(ja, rett gjennom selve klitoris) uten lov og så må jeg få skikkelig ris samtidig som ringen i klitoris både er litt stor og tung samtidig som at den gjør meg overfølsom der. I virkeligheten er dette en absolutt no go da jeg slettes ikke verken tør eller ønsker å gjøre noe sånt😳 Anonymkode: 3f83b...718 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 21. desember 2022 #93 Del Skrevet 21. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 12.12.2022 den 14.03): Det er blitt en merkelig stemning mellom oss nå. Vet ikke om det er innblillning, men jeg synes det lyser en viss kåthet i øynene hans når han ser på meg. Han er blitt et skikkelig "hjernespøkelse". Han er aldersmessig ca midt mellom meg og stedatter. Anonymkode: c3bcd...5e1 Hvordan går det nå, skjedd noe utvikling der ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 21. desember 2022 #94 Del Skrevet 21. desember 2022 Metalman4200 skrev (5 timer siden): Du kan jo dele så får folk avgjøre, hvis du vil selvsagt. 🙂 Hehe det vett eg 😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2022 #95 Del Skrevet 21. desember 2022 Fantaserer om å være eneste mann på fest sammen med 8-10 kvinner. Ingen av kvinnene kan tisse på do, de må tisse på meg - i munnen, ansiktet og på brystet mitt. Har mottatt wet fra eksen, men aldri flere på en kveld. Tanken tenner meg veldig… -Mann Anonymkode: ecfff...fd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2022 #96 Del Skrevet 22. desember 2022 Fantaserer om å ha trekant med min fru og en mann til. Hvor vi bytter på å knulle og slikke henne og gi henne all den deilige behandling hun ønsker. Når tiden er inne for å avslutte så ender det med at først så spruter han musa hennes full av sperm, trekker seg ut og jeg knuller henne og spruter musa hennes full en gang til. En double crempie. Kan også gjerne slikke henne ren etterpå. Anonymkode: 381c5...d82 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #97 Del Skrevet 29. desember 2022 Fantaserer om å dra på hyttetur sammen med noen venner, med badstue og jacuzzi hvor alle er nakene hele tiden og en kan ha sex med den en vil. Fantaserer også om å ha trekant hvor kona har både min og en annen manns pikk i musa samtidig. Men dette blir nok bare med fantasien er jeg redd. Anonymkode: 381c5...d82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #98 Del Skrevet 29. desember 2022 Fantaserer ofte om fortsettelsen på en sann historie, som stoppet før det ble noe seksuelt. Vi var 2 familier som leide et stort hus i Hellas. Jeg var som vanlig tidlig oppe, før alle andre, og tok mitt morgenbad. Naken. Mens jeg lå der kom datteren til kompisen min ut, tok en rask dusj i utedusjen og kom naken mot bassenget. I det hun skal til å hoppe uti, ser hun meg, hyler og dekker seg til. Jeg fantaserer ofte om hva som kunne ha skjedd videre.... Anonymkode: 2559a...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnduranceMax Skrevet 29. desember 2022 #99 Del Skrevet 29. desember 2022 At jeg er i butikken og titter på klær, får øyekontakt med en lekker dame, vi kommuniserer med øynene og teaser hverandre til prøverommet hvor hun suger meg tom og jeg slikker henne før vi betaler og fortsetter med våre liv 😅😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2022 #100 Del Skrevet 29. desember 2022 Jeg fantaserer om å se mannen min med en annen mann. Eller catche han runke mens han har en butplugg i rompa. Fantaserer også om trekant. Mannen min er veldig åpen om det meste, og jeg har fortalt han om fantasiene mine. Får se om det én dag kan bli virkelig. Anonymkode: 054c6...bae 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå