AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #21 Del Skrevet 30. november 2022 Hobbypsykologen her. Da er det sikkert denne drømmedamen underbevisstheten din ble preget av fra tidlig barndom. "Ekstraservice, det er Shell det" Anonymkode: e3b58...8ee 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. november 2022 #22 Del Skrevet 30. november 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har en venn/tidligere flørt som tenner på tanken å voldta meg , rive meg i håret å ta meg hardt, han har dame, men han tenner på meg. Og jeg tennes av den tanken der😵💫🙈🙈🙈 Anonymkode: 5c102...e91 Han tenner ikke seksuelt på deg om han bruker begrepet voldtekt. Å ta deg hardt og blabla, innafor. Voldtekt = du vil ikke og blir traumatisert livet ut. Å fantasere om å ha playrape sammen er heller ikke å fantasere om faktisk voldtekt. Anonymkode: e1e7d...097 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 1. desember 2022 #23 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg har alltid blitt tent av kvinner som har et frekt og uanstrengt forhold til nakenhet. Kvinner som ikke har problemer med å sole seg toppløs eller naken, bade naken, kvinner som ikke har problemer med å trekke buksa langt opp i rumpesprekken, tisse i dusjen, eller synes det er helt greit om noen får et nakent glimt av dem gjennom et vindu osv. Det er kanskje derfor jeg har mange sære fantasier om primitive mennesker fra ursamfunn, hvor alle er komfortable med å være nakne døgnet rundt. Her skjer det mye merkelig i fantasien. Offentlig høytidelig befruktning med bålfest og trommer, gutter som læres opp av mødrene til å dra i pikken regelmessig fra de er små, for å bli en god mann for sin utvalgte kvinne. Unge menn som stolt viser jenter hvor langt de kan tisse. Gifte kvinner som finner det naturlig å markere godt vennskap med åpenlys sex med andre menn og kvinner, foran sin forståelsesfulle mann, og mye annen primitiv "naturlig" underholdning på høylys dag. Fantasi er fantasi 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 1. desember 2022 #24 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg har flere... 1: Jeg fantaserer om å blindfolde fruen og binde fast hendene i hvert hjørne av en seng eller benk, for så og invitere 4 menn inn som ikke sier et ord, men som begynner å ta henne i tur og orden hvor jeg dikterer hva og hvor, ikke minst kommandere alle til å komme i henne, etter at de har gått så vil jeg selv "reclaime" henne. 2: Omvendt "fuckhole" Hvor hun ligger på en benk hvor bare underkroppen er tilgjengelig. Hvor en gruppe menn står å venter på tur for å tømme seg i henne. 5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 1. desember 2022 #25 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg fantasere om en dag ved et et vann i solen hvor en gruppe på 8-12 personer ligger naken og spiser og deikker og puler og slikker og suger på hverandre en hel dag gjennom i et deilig bedagelig tempo. Par og kjønn spiller mindre rolle og folk kommer og går som den mest naturlige ting i verden.🤗☀️🌈🍑🍆 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 1. desember 2022 #26 Del Skrevet 1. desember 2022 Jeg har faktisk også et rom i kjelleren med kroker i tak og vegger. Det ser ved første øyekast ut som et kombinert treningsrom og verksted, men den som ser muligheter gjenkjenner med én gang hva som også skjer her…. 3 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #27 Del Skrevet 7. desember 2022 Når jeg er skikkelig kåt så fantaserer jeg mye, og veldig ofte sklir fantasiene ut slik at de blir svært lite sannsynlige, fr.eks kan det være at jeg jobber ett sted som «gledespike» og må stå til disposisjon for mange osv, noe som i virkeligheten er «no way» Anonymkode: 3f83b...718 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 7. desember 2022 #28 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når jeg er skikkelig kåt så fantaserer jeg mye, og veldig ofte sklir fantasiene ut slik at de blir svært lite sannsynlige, fr.eks kan det være at jeg jobber ett sted som «gledespike» og må stå til disposisjon for mange osv, noe som i virkeligheten er «no way» Anonymkode: 3f83b...718 Fantasier kan være så sprø de vil, de er jo bare uttrykk for lyst til å ha sex, vanlig sex. For normale mennesker i hvert fall, de som kan skille mellom fantasi og virkelighet. Fantasien bør løpe mest mulig fritt uten fornektelser og skam, da blir den normale sexen best. Det tror jeg. Med unntak for syk og usunn ulovlig sex. Noen ytre grenser bør en sette også i fantasien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #29 Del Skrevet 7. desember 2022 Ri en fremmed mann mens kona hans sitter på ansiktet hans. Mannen hennes knuller meg mens han slikker henne. Så kommer mannen min å tar henne bakfra mens hun blir slikket av mannen sin samtidig som jeg og henne tar og stryker på hverandre mens vi kliner. Rar? Nei, tror den er ganske vanlig. K Anonymkode: c256c...ac9 7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #30 Del Skrevet 7. desember 2022 On 12/1/2022 at 11:40 AM, Paramount said: Jeg har alltid blitt tent av kvinner som har et frekt og uanstrengt forhold til nakenhet. Kvinner som ikke har problemer med å sole seg toppløs eller naken, bade naken, kvinner som ikke har problemer med å trekke buksa langt opp i rumpesprekken, tisse i dusjen, eller synes det er helt greit om noen får et nakent glimt av dem gjennom et vindu osv. 😄 Denne delen beskriver meg ganske godt. Når barna ikke er hjemme, så kan jeg finne på å gå naken hele lørdags formiddag, mens jeg ser at mannen blir kåtere og kåtere. Gjerne med gardinene litt i fra slik at naboen kanskje kan få en liten titt på den nakne kroppen min. Det tenner meg langt opp i ryggmargen. Å så kommandere mannen naken, så jeg kan nyte kroppen hans til det fulle. K42 Anonymkode: c256c...ac9 7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 7. desember 2022 #31 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Denne delen beskriver meg ganske godt. Når barna ikke er hjemme, så kan jeg finne på å gå naken hele lørdags formiddag, mens jeg ser at mannen blir kåtere og kåtere. Gjerne med gardinene litt i fra slik at naboen kanskje kan få en liten titt på den nakne kroppen min. Det tenner meg langt opp i ryggmargen. Å så kommandere mannen naken, så jeg kan nyte kroppen hans til det fulle. K42 Anonymkode: c256c...ac9 Herlig at du gjør min fantasi til virkelighet. Elsker kvinner som er så vågale og uredde. De har gitt meg mange fine minner helt fra tenårene. Enda bra at det finnes kvinner som liker å kødde litt med oss menn. Det trenger vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #32 Del Skrevet 7. desember 2022 On 11/29/2022 at 10:40 PM, AnonymBruker said: Jeg fantaserer om at ei annen kvinne bruker sine safter til å gjøre meg våt for å ydmyke meg sånn at jeg får hennes lukt på min mus☺️ Anonymkode: ca18d...b0b Jeg har nesten lik. Men at mannen min slikker hennes safter av musa mi, før jeg får de han knulle henne. Og på slutten så har han kun hodet inni henne mens jeg runker han til han spruter 🙊🙊. Anonymkode: c256c...ac9 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #33 Del Skrevet 7. desember 2022 On 11/30/2022 at 10:27 AM, AnonymBruker said: Har en venn/tidligere flørt som tenner på tanken å voldta meg , rive meg i håret å ta meg hardt, han har dame, men han tenner på meg. Og jeg tennes av den tanken der😵💫🙈🙈🙈 Anonymkode: 5c102...e91 Hadde han ikke hatt dame, så hadde jo denne fantasier kunne blitt levd ut 🙊🤩. Bare be han si i fra hvis han blir singel 🙊 Anonymkode: c256c...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #34 Del Skrevet 7. desember 2022 19 minutter siden, Paramount said: Herlig at du gjør min fantasi til virkelighet. Elsker kvinner som er så vågale og uredde. De har gitt meg mange fine minner helt fra tenårene. Enda bra at det finnes kvinner som liker å kødde litt med oss menn. Det trenger vi. Viktig å erte menn litt. Og kvinner. Det finnes flere av oss. Tror det går mest på hvor trygge vi er på oss selv. For min del så er jeg urokkelig på min egen trygghet. Å så er jeg dominerende i senga, og elsker å ha 100% kontroll over mannen. Ps, vi er alle født nakne, og kroppsfasong er ingen grunn til å gjemme seg. Min mann er ålreit kroppsmessig, med gode muskler og ikke overvektig på noen måte. Men jeg har og en x som er overvektig, og jeg elsket like mye å ha sex med han. Det er personen man har sex med, ikke bare kroppen. Anonymkode: c256c...ac9 4 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #35 Del Skrevet 7. desember 2022 Stillalive skrev (På 1.12.2022 den 12.48): Jeg har flere... 1: Jeg fantaserer om å blindfolde fruen og binde fast hendene i hvert hjørne av en seng eller benk, for så og invitere 4 menn inn som ikke sier et ord, men som begynner å ta henne i tur og orden hvor jeg dikterer hva og hvor, ikke minst kommandere alle til å komme i henne, etter at de har gått så vil jeg selv "reclaime" henne. 2: Omvendt "fuckhole" Hvor hun ligger på en benk hvor bare underkroppen er tilgjengelig. Hvor en gruppe menn står å venter på tur for å tømme seg i henne. 1) det gjorde kona og jeg for endel år siden, Ba noen bekjente på øl og tippekamp en lørdag samtidig som jeg sa at kona skulle besøke familien sin i helga, men at jeg hadde blitt kjent med ei litt spesiell dame som kanskje kom på besøk. Etter å ha barbert fitta hennes og surra beina hennes skikkelig sprikende utstyrt henne med maske, var det bare å vente på gutta for tippekamp. Gjett om hun fikk kjørt seg når de ble klar over opplegget, og det beste er at ingen vet at det var kona mi samtidig som vi begge fikk oppfylt en fantasi vi hadde hatt felles i årevis. Anonymkode: dd446...d1f 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 7. desember 2022 #36 Del Skrevet 7. desember 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: 1) det gjorde kona og jeg for endel år siden, Ba noen bekjente på øl og tippekamp en lørdag samtidig som jeg sa at kona skulle besøke familien sin i helga, men at jeg hadde blitt kjent med ei litt spesiell dame som kanskje kom på besøk. Etter å ha barbert fitta hennes og surra beina hennes skikkelig sprikende utstyrt henne med maske, var det bare å vente på gutta for tippekamp. Gjett om hun fikk kjørt seg når de ble klar over opplegget, og det beste er at ingen vet at det var kona mi samtidig som vi begge fikk oppfylt en fantasi vi hadde hatt felles i årevis. Anonymkode: dd446...d1f Det var jo en vri jeg ikke hadde tenkt på 😋 Tenker det blir en aldri så liten prat med fruen til helgen, hun lekte jo med tanken på å prøve fuckhole på club 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #37 Del Skrevet 7. desember 2022 Stillalive skrev (45 minutter siden): Det var jo en vri jeg ikke hadde tenkt på 😋 Tenker det blir en aldri så liten prat med fruen til helgen, hun lekte jo med tanken på å prøve fuckhole på club 😅 En liten anbefaling, gå til innkjøp av en «sittering» før dere kjører løpet, etter seks syv pikker i fitta og også noen i rumpa får hun bruk for sittering Anonymkode: dd446...d1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 8. desember 2022 #38 Del Skrevet 8. desember 2022 Ryddet for brudd på seksualforumets retningslinjer, samt tulleinnlegg og avsporing. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #39 Del Skrevet 8. desember 2022 Stillalive skrev (På 7.12.2022 den 12.15): Det var jo en vri jeg ikke hadde tenkt på 😋 Tenker det blir en aldri så liten prat med fruen til helgen, hun lekte jo med tanken på å prøve fuckhole på club 😅 Du tuller? Anonymkode: 97997...fd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 8. desember 2022 #40 Del Skrevet 8. desember 2022 Nope 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå