Gå til innhold

Barnefar vil kalle barnet Kim-Andre. Ok navn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kim Andre var ikke så verst siden dere får med begge's navn. Men jeg synes ikke noe særlig om Kim? Det hadde klinget finere med bare Andre. Ev Kristian Andre. Lykke til med valget. 

Anonymkode: 0a258...d93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

"Her er sønnen min, Kaspian, oppkalt etter faren min, Konny!" 😂

Anonymkode: 19261...3a6

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en Kim-André. Morsom, smart og kjekk kar. Men navnet hans er litt krise😬

Anonymkode: de914...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange som het Kim Andre på 90 tallet husker jeg. Føler navnet er veldig old school og jeg tipper barnet vil velge å bare bruke ett av navnene når det blir større. For sjansen er stor for at vedkommende ikke liker det. Rart dette med navn, f.eks dette som mange utviser negativitet mot. Jeg føler jo også at de som het Kim Andre var litt av det mer rølpete slaget. 

Men for all del, hvis dere liker det kjør på! Men kanskje uten bindestrek så kan barnet velge litt hvilke(t) navn det vil bruke.

Anonymkode: 9de6c...8e9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg griner over at dere påstår navnet er grusomt. Jeg syntes det er superfint, og tilhører bla en av mine fantastiske favoritt personer i livet. 

Anonymkode: 4fe6e...796

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sitt far heter Anders? Jeg hadde foreslått Anders, spesielt hvis faren han heter det, for det gjør nok at dere unngår konflikt.  Hadde ikke kalt barnet mitt Kim.

Anonymkode: f00bb...3d8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes navnet er helt ok, hadde ikke tenkt noe negativt om et barn med dette navnet. Men du må jo også like det. 

Anonymkode: 1c2e4...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kim Anders er jo et fint navn! Klinger greit det. Kim-Andre er sikkert greit det også, men det blir litt halvveis hvis målet er å kalle opp barnet etter deres respektive fedre. 

Men du har ikke et annet navn som kan være aktuelt da? Typ Kjetil, Gustav eller Håkon? 

Anonymkode: 92171...83a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

De heter Kim og Anders. Men Kim-Anders høres rart ut. Derfor har vi tenkt på Kim-Andre.

Anonymkode: 3792a...40a

Kim Anders var jo kult og oppfriskende 

Anonymkode: a2a5d...459

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...