Gå til innhold

Hvordan kan dere like å gå i tights?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har kjøpt tights ettersom alle skryter så av det. Men synes de er småklamme og rare å bruke. Og veldig rart med noe som sitter så limt til kroppen. Mulig man venner seg til det. Brukt de noen dager nå, men synes fortsatt det er like rart. 

Anonymkode: 58c24...fdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske godt å bruke når man løper, da joggebukse ikke funker like bra for meg i hvertfall🙂 Men hvis det ikke funker for deg så skal du jo ikke tvinge deg til å bruke det 🙂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er behagelig med tilsittende klær.

Har bestandig foretrukket det,både da jeg var stor og nå som jeg er liten.

Syns det ser bedre ut på meg også,enn vide klær som føles formløse og får meg til å se stor ut.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "liker" ikke å gå i tights til vanlig, kun når jeg trener. Hva er alternativet? Joggebukse? En tung ufunksjonell joggebukse i bomull? Du skjønner vel selv at det er fullstendig upraktisk til trening. Man trenger fri bevegelse, ikke masse tøy som flagrer.

Anonymkode: 27d3a...af8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er alternativet? Joggebukse er tungt å løpe med

Anonymkode: 68486...cba

En bukse i lettere stoff?

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joggebukse er noe av det absolutt verste en kan jogge i. 

Hilsen løper 

Anonymkode: 9d543...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke trene styrke engang i joggebukse, da må det være en som sitter godt. I tillegg er joggebukse ofte i bomull uten noe særlig "svettetransport", kunne funket i svart, men grå joggebukse er for eks helt utelukket til trening da det ville blitt svettemerker ganske fort. I tillegg syntes jeg det faktisk er varmere og klammere i det enn tights. 

Anonymkode: 53c4d...7ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent i lette nylonsbukser, både Nike, Puma, Adidas og Under Armour har jeg i alle fall, ganske kjente produsenter. Bomullsjoggebukser bruker jeg bare når jeg sløver på sofaen… 😂 

Gått med tights i hele dag også, for å venne meg til det, merker hele tiden at jeg har det på, noe jeg ikke gjør med nylonbuksene. Vi får se, men ikke noe jeg automatisk likte å ha på. Er som å gå til skinnsko… 

Anonymkode: 58c24...fdd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...