AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #1 Del Skrevet 28. november 2022 (For å presisere før jeg forteller, så har jeg bestilt time til gynekolog.) Hei! Jeg er en jente på 26 år som er 6 dager over ikm, men ingen positiv test.. Jeg har vanligvis regelmessig mens, så jeg syns det er veldig rart. I tillegg så har jeg sinnsyke ryggsmerter midt i ryggen på begge sider, støtsmerter, mensenliknende smerter og en ubehagelig- til nummen følelse i underlivet. Jeg har også veldig mye gjennomsiktig og slimete utflod oppå det hele. Hvis det er relevant informasjon så har jeg vært av prevensjon i 1,5 år. Før dette gikk jeg på p piller i 10 år. Støtsmertene startet kun ved eggløsning veldig kort tid etter jeg slutta på pillen, og etterhvert har det utviklet seg til flere tidspunktet enn akkurat under EL, men det er da smertene er verst. Jeg har stresset mye de siste ukene på grunn av eksamener og innleveringer og slikt, og jeg vet at dette kan være med å utsette menstruasjonen eller gjøre sånn at den uteblir, men det har aldri blitt påvirket sånn på den måten før. Og jeg har jo veldig mange andre rare symptomer. Finnes det noen her som har opplevd noe liknende, og at det viste seg at det var helt ufarlig?:) Kjenner at jeg begynner å bli litt bekymret for at noe er galt med meg Anonymkode: e3a61...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #2 Del Skrevet 28. november 2022 Sannsynligvis har eggløsningen blitt forsinket pga. stress, det er sånt som kan skje Anonymkode: 021ba...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #3 Del Skrevet 28. november 2022 Du sier jo selv du har stresset mye. Så det er nok det som har forskjøvet mensen Anonymkode: a40f0...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 29. november 2022 #4 Del Skrevet 29. november 2022 Eggløsning hat skjedd senere, evt ikke i det hele tatt denne gang. Da forskyves eller uteblir mensen en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå