Gå til innhold

Hva pleier du å sove i?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å sove i boxershorts og singlet og gjort det i mange år. Men denne vinteren har jeg merket at jeg må ha pysjamas overdel, for jeg er kald på armene. Pysjamas bukse koker jeg i hvis jeg har det på. Hva annet kan jeg bruke?

Hva sover dere i?

Anonymkode: 6705c...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om vinteren sover jeg i truse og en tynn langermet topp eller t-skjorte. 

Anonymkode: 41d1d...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om sommeren t-skjorte og knelange sokker, høst og vår langermet t-skjorte og knelange sokker, om vinteren langermet t-skjorte under collegegenser og to par knelange sokker. 

Anonymkode: 93686...6f8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man kler seg jo etter temperaturen på soverommet, akkurat som man kler seg etter temperatur ute... og man merker jo om man våkner og er for kald eller varm...  For et rart spørsmål. 

Anonymkode: 3ebcc...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg sover alltid i pyjamas. Sover alltid med sokkar uansett kor varmt det er.

Anonymkode: 484e1...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker nattklær og bruker mye forskjellig. Jeg har en rekke kjoler i ren silke, i silke blandet med bomull eller ull og i ren bomull. Jeg har også flere sett med matchende topp og truse eller shorts i ren silke, i silke og ull og i ren bomull. Jeg har også noen vanlige bomullspysjer, men pleier ikke så ofte å sove i dem. De er mer for late frokoster.

Anonymkode: 8dfad...fd3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg sover alene så in the nude eller truse. Har jeg gubben i senga må jeg ofte på med en t skjorte for å ikke fryse. Dette fordi han stjeler dyna eller det blir en glippe mellom oss slik at ikke dyna er tett. Har dobbeltdyne. 

Anonymkode: b1728...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...