AnonymBruker Skrevet 27. november #21 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg får en dårlig følelse i kroppen av å se tv-serien. Det er skittent og ekkelt, og klarer ikke helt beskrive, men den følelsen jeg sitter igjen med er så ekkel at jeg så kun 2 episoder av ses 2, så orket jeg ikke mer. Jeg var selv 18 i 2000, drev aldri med rus, så dette er så fjernt for meg. AT noen kan ha det så grisete er så ekkelt. Anonymkode: c25cb...f49 Samme her, enig med deg. Anonymkode: 69702...d7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #22 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (På 21.11.2024 den 21.30): Var selv ungdom i Sarpsborg på den tida, og kjenner meg godt igjen...... Kan komme på flere som karakterene i serien er basert på, men navn nevnes ikke her såklart 😊 Anonymkode: ba79f...0b8 Synes det er så rart at så mange kjenner seg igjen. Hvor hang dere? Jeg var russ i 2001 fra Hannestad, og så ingenting av dette. Og jeg satt ikke på rommet mitt og stirret i veggen. Var ute hele tiden, var på byen i Fredrikstad i helgene, drakk mye men ante ikke at hyppere var en greie 🤣 Anonymkode: c29fa...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #23 Del Skrevet 27. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Helt vanlig i speed miljøet Anonymkode: 639cf...0bd Ja, tydelig at de ga faen i alt som heter renhold og personlig hygiene. Jeg ble bare kvalm av hele serien. Glad jeg aldri har drevet med rus. Anonymkode: c25cb...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #24 Del Skrevet 27. november elsket begge sesongene Anonymkode: b9393...9e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november #25 Del Skrevet 27. november Jeg var også 18 år i 2000, og selv om serien er mye drøyere enn hva jeg har opplevd er det mye som er gjenkjennelig. Heldigvis deltok jeg ikke aktivt i et slikt miljø, var mer en tilskuer. Så serien gir meg en ekkel påminnelse om hva som kunne blitt dersom jeg hadde tatt dårlige valg den gang da. Anonymkode: 7739a...85d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå