Gå til innhold

Hva er de mest kriminelle navnene du vet om?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
NatNat skrev (48 minutter siden):

vanskelig å forstå KG av og til... enkelte tråder blir moderert for det minste men her får man lov å fornærme alle de stakkars som bærer et av de nevnte navnene. INGEN velger hva de heter ! og nei, jeg snakker ikke for meg selv, bare syns dette er utrolig lav...

Hehe, må innrømme at jeg synes det er LITT leit at navnet mitt (jeg er kvinne på 40 år) er nevnt flere ganger her i tråden. Ante ikke at mitt relativt vanlige "80-tallsnavn" ga folk slike assosiasjoner😆

Anonymkode: 09c1f...4e5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hehe, må innrømme at jeg synes det er LITT leit at navnet mitt (jeg er kvinne på 40 år) er nevnt flere ganger her i tråden. Ante ikke at mitt relativt vanlige "80-tallsnavn" ga folk slike assosiasjoner😆

Anonymkode: 09c1f...4e5

Er vel fordi det er mange med det navnet og så er det et råttent egg og to så blir det assosiert med slikt.

Er på samme alder som deg men har et godt gammelt navn som ikke blir assosiert med så mye annet enn gamle tanter. :D 

Anonymkode: ba5dc...e35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Linn, Chanett

Kenneth, Kent, Runo, Tommy

Gjerne med bindestrek

Anonymkode: 392f5...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glenn, Roger, Kenneth, Ronny, Jonny, Tony, Remi, Kimer slagere. Og alle kobinasjoner med André og Kent. -Helst med bindestrek!😅🥹 

Men denne gjengen her er vel 40+må og en ny generasjon med lav sosial ökonomiskbog kulturell kapital er på vei oppi Dette blir da gjengen med de typisk ”unge-mödre” navnene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Morten, Lasse, Mikael, Bernhard, Elisabeth, André, Markus, Kim, Milla, Cecilie, Therese, Lukas, William. 

Anonymkode: f9cc1...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Født før 1980: Johnny, Ronny, Frank, Glenn, Roger, Tommy, m.fl.

Anonymkode: 815b4...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...