Gjest _Falkor_ Skrevet 1. desember 2022 #21 Del Skrevet 1. desember 2022 Har nettopp begynt å se “Superstore” på Netflix, morsomt og lett å se på 😊 Anbefales etter en slitsom dag😅👌🏽 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #22 Del Skrevet 1. desember 2022 Har du sett Shameless på hbo da? Fornøyd med serien så langt. Anonymkode: de441...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #23 Del Skrevet 1. desember 2022 Hatsumomo skrev (På 28.11.2022 den 0.59): Du abb på crap da. HBO, Amazon prime og Disney + har da mye bedre utvalg enn Viaplay, Tv2 Play og Discovery 🙄 Nope Anonymkode: 6a48d...d7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #24 Del Skrevet 1. desember 2022 På NRK: Den Tynne blå linjen, The Night manager Rådebank Heimebane Anonymkode: 04d38...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #25 Del Skrevet 6. desember 2022 TV-serien Sherwood, som ligger på NRK sin nett-tjeneste... Anonymkode: b3abe...97e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 6. desember 2022 #26 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg hadde anbefalt på netflix: Vikings, Vikings: valhalla, The Last Kingdom, Sky Rojo, Rita, Wednesday tv2 play har jeg stort sett bare for å se home and away så har ikke noen tips der, og det andre har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #27 Del Skrevet 6. desember 2022 Flus på nrk tv og Kids in Crime på tv2 play. Begge norske serier Anonymkode: 7e736...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå