Linnie Skrevet 25. oktober 2002 #1 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hva kan jeg vente meg og motta i lån og stipend? Skal gå på privat skole... Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dolphina Skrevet 25. oktober 2002 #2 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jeg går på BI nå og får litt over 50 000,- i halvåret! Får 10 000,- mer enn de som går på "vanlig" skole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hei Silje! Tusen takk for svar! Jeg har prøvdet den kalkulatoren på lånekasse sine hjemmesiden, men jeg fikk bare 80.000, hvorfor får du 10.000 mer i halvåret?? Er det noe spesielt i tilegg dù får? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiadora Skrevet 25. oktober 2002 #4 Del Skrevet 25. oktober 2002 hei! Jeg går også på BI, og siden det er en privatskole får man automatisk mer enn de som går på offentlig skole. Trenger jo litt mer penger for å finansiere utdanningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiadora Skrevet 25. oktober 2002 #5 Del Skrevet 25. oktober 2002 glemte å si at de ekstra pengene vi får er lån.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diddi Skrevet 25. oktober 2002 #6 Del Skrevet 25. oktober 2002 Og dere glemte å si at det er fordi de skal gå til å dekke skolepengene. Ellers så kan du se på Lånekassens sider: http://www.lanekassen.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 26. oktober 2002 #7 Del Skrevet 26. oktober 2002 Riktig; de ekstra pengene skal dekke kostnader til skolepenger, så du får ikke bedre råd av å gå på privatskole. Er det mye skolepenger får du heller ikke dekket hele beløpet - det er en maksgrense, vet ikke hva den er nå, men for noen år siden var maksgrensen 22 000 i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 28. oktober 2002 #8 Del Skrevet 28. oktober 2002 Det spiller også en rolle om du er gift eller samboer, og dennes inntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 28. oktober 2002 #9 Del Skrevet 28. oktober 2002 Det spiller også en rolle om du er gift eller samboer, og dennes inntekt. Også om man er samboer? Da har man vel ikke forsörgningsplikt, så det kan vel ikke regnes med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 28. oktober 2002 #10 Del Skrevet 28. oktober 2002 Også om man er samboer? Da har man vel ikke forsörgningsplikt, så det kan vel ikke regnes med? Tror det kun gjelder hvis man er samboer med felles barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå