Pepita Skrevet 9. desember 2005 #1 Del Skrevet 9. desember 2005 Trener tips til hva jeg kan kjøpe til sambo for rundt 500 kroner. Skal være nyttig eller praktisk eller noe... Han er glad i fart og spenning og bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #2 Del Skrevet 9. desember 2005 klær skal jeg kjøpe i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rugrat Skrevet 9. desember 2005 #3 Del Skrevet 9. desember 2005 Et årsabbonement på Autofil? Koster 499,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Skrevet 15. desember 2005 #4 Del Skrevet 15. desember 2005 Trenger også tips til hva jeg kan kjøpe til kjæresten for rundt 500kr, så jeg dytter denne litt opp. Nå er ikke han så interessert i bil, mer musikk. Har kjøpt en lp til ham og skal brenne en cd, men trenger no mer. Er helt tom for ideer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #5 Del Skrevet 16. desember 2005 Dette er utrolig vanskelig.... Jeg har kjøpt både klær og abbonement på Autofil tidligere år... I år fikk jeg hint om at han ønsket seg noe kult! Men hva i huleste er det??? Vurderer å kjøpe Playstation 2 til han med spill (men det er litt dyrt) Er det egentlig verdt å bruke penger på eller er det helt "ut"??? Vi har ikke noen sånne type spillmaskiner fra før, men litt spent på om han kommer til å bruke det etter to uker.... Uff,uff vanskelig! Samboer er foressten 25 år, hvis det er noen andre som har noen glupe gavetips tas disse i mot med takk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2005 #6 Del Skrevet 17. desember 2005 Nyinnspillingene til Ivo Caprino som har kommet ut på DVD nå koster 500 på El-kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2005 #7 Del Skrevet 17. desember 2005 Jeg har kjøpt koffert til kjæresten min for under 500.. For den reiseglade? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2005 #8 Del Skrevet 17. desember 2005 Har kjøpt magliht 3-cellers.. og heie tufte dvd (har ikke sett den siden vi ikke får inn tvnorge)... og en el annen van disel film.. pluss en bukse og en genser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. desember 2005 #9 Del Skrevet 17. desember 2005 For noen år siden ga jeg mannen en liten gitar (ikke barnegitar altså, men bare en mindre en som man litt lettere kan ta med seg steder), fikk laget en liten aliminiumsplankett og gravert inn noen søte ord på. (ordnet det hos låsesmed eller hva de stedene hvor de lager nøkler heter.. ). En ide til den musikalske? I fjor fikk han klær og seinfeld på dvd..I år blir det digitalkamera.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shea Skrevet 18. desember 2005 #10 Del Skrevet 18. desember 2005 Om han er glad i fart spennin og bil vil jo en tur på et gocart senter være ypperlig eller få kontakt med noen i kross kjøring og gjør en avtale om at han kan få prøvekjøre på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tiny i.i. Skrevet 18. desember 2005 #11 Del Skrevet 18. desember 2005 Mannen min skal få kompressor og spikerpistol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. desember 2005 #12 Del Skrevet 19. desember 2005 Dette er utrolig vanskelig.... Jeg har kjøpt både klær og abbonement på Autofil tidligere år... I år fikk jeg hint om at han ønsket seg noe kult! Men hva i huleste er det??? Vurderer å kjøpe Playstation 2 til han med spill (men det er litt dyrt) Er det egentlig verdt å bruke penger på eller er det helt "ut"??? Vi har ikke noen sånne type spillmaskiner fra før, men litt spent på om han kommer til å bruke det etter to uker.... Uff,uff vanskelig! Samboer er foressten 25 år, hvis det er noen andre som har noen glupe gavetips tas disse i mot med takk!! ← min mann (på 32) kjøpte seg Playstation 2 for et par år siden. den er fortsatt like heftig i han øyne! -til jul i år ønsker han seg PSP - noe jeg synes er fryktelig unødvendig, men har selvfølgelig kjøpt det allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå