Gå til innhold

Dere som fikk positivt test fra 13 dpo og senere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! :jubel:

Jeg føler nesten alle får positiv test 7-10 dpo, men jeg leser også flere innlegg der noen få sier at de testet først positivt 13-16 dpo og senere. Jeg har derfor noen spørsmål til dere som fikk positiv test fra 13 dpo og senere:

Var dere sikre på tidspunktet for eggløsning? Tok dere eggløsningstester?

Og testet dere før?

Har dere bilde av testen?

Begynner å nærme meg sent i dpo-land igjen (12-13dpo), og under hver prøveperiode klamrer jeg meg desperat fast i håpet til det sekunder tanta kommer. Er alt håp ute i ved 12/13dpo?:skuldre:

takk for svar!

Anonymkode: 88579...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg testet ikke før 15 dpo, som var dagen etter ikm for meg. Testet ikke eggløsning den måneden, men testet i månedene før og var veldig regelmessig, så er ganske sikker på at eggløsning var da den var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesam skrev (21 minutter siden):

Jeg testet ikke før 15 dpo, som var dagen etter ikm for meg. Testet ikke eggløsning den måneden, men testet i månedene før og var veldig regelmessig, så er ganske sikker på at eggløsning var da den var.

Hvordan var styrken på testen? Var den så sterk at du kunne fått positiv flere dager før? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan var styrken på testen? Var den så sterk at du kunne fått positiv flere dager før? 😊

jeg har den clearblue fertilitetsmonitoren og testet med den, så der står det bare «gravid», ikke styrke😊

Endret av Sesam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som regel testet positiv 12-14 dager dpo. Aldri før 10. Ved første positiv har det vært svak strek, selv om det var akkurat rundt forventet mens. Og jeg har hatt regelmessig syklus og kjenner godt på kroppen når EL er. Alltid syntes det e elitt merkelig at så mange tester positivt så tidlig. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt først 17 dpo. Testet ikke for eggløsning men hadde klokkeklare sykluser på 28 dager blankt samt en del eggløsningssmerter og utflod. Men altså, kan ikke være sikker på når egget slapp.

Hadde ikm på 17 mai, så testet på morgenen for å se om jeg kunne drikke cava til frokost. Helt blenda test. Skulle på telttur dagen etter, helt negativ igjen så drakk øl på turen. Testet ikke positivt før jeg kom hjem, tok en test på kvelden samme dagen da jeg enda ikke hadde fått mens. Da var den plutselig positiv, typ uten tvil. Men ikke supersterk strek likevel. 

Har ikke bilde, det er nesten 5 år siden 😊

Anonymkode: 839c7...024

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt på 17 dpo med mitt første barn (negativt 14 dpo), da var den ganske tydelig.

Jeg testet også positivt 14 dpo med mitt andre barn og da var det veldig svakt og tynn strek, dagen etterpå var den tydligere. 
Tempet begge gangene så er helt sikker på når el var. Har ingen bilder av testene da dette var 15 og 12 år siden.

Anonymkode: 75065...d1d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...