AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #1 Del Skrevet 27. november 2022 Hvordan hadde du reagert hvis mannen din sa først etter flere år sammen at han har sterilisert seg lenge før dere møttes? og dere har snakket flere ganger om barn en gang i fremtiden og det var veldig viktig for deg. Det kan jo reverseres men det er mer skuffende at slik informasjon er holdt tilbake. Hvorfor ikke bare si det første gang ønsket om barn ble tatt opp. Spart seg for flere år med unødvendig prevensjonsbruk. Anonymkode: efae1...3b4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #2 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg ville følt at tilliten mellom oss var ødelagt. Ville krevd grundig forklaring på hvorfor han valgte å ikke dele denne informasjonen før, og hva han ville gjøre for å reparere relasjonen. Anonymkode: af93f...f8d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 27. november 2022 #3 Del Skrevet 27. november 2022 oj, det er dealbreaker! Ikke fordi han er steril, men fordi han ikke har sagt noe om det !!! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 27. november 2022 #4 Del Skrevet 27. november 2022 BTW , hvis han har ombestemt seg å vil ha barn med deg likevel, er det fortsatt muligheter å få ut sæd ved hjelp av lege og en nål. Det produseres fortsatt inni der, men kommer ikke ut den vanlige veien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #5 Del Skrevet 27. november 2022 Kanskje han var redd for å miste deg ved å si det? Damned if you do, damned if you don't.... Anonymkode: 15259...f16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #6 Del Skrevet 27. november 2022 Du fortjener skikkelige svar. Dersom dere skal få barn får han booke operasjonen snarest og tåle det dersom du krever en fertilitetstest. Anonymkode: a0bf4...24f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 27. november 2022 #7 Del Skrevet 27. november 2022 Dealbreaker. Dette skulle han ha fortalt deg for mange år siden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #8 Del Skrevet 27. november 2022 Fullstendig uholdbart. Tillitsbrudd av dimensjoner. Hadde jo aldri kunnet stole på mannen igjen noen sinne. Hvis han kunne holde tilbake så viktig informasjon så lenge, hvilke andre ting holder han tilbake da? Har han gjeld han ikke har fortalt om? Har han barn han ikke har fortalt om? Har han en sykdom han ikke har fortalt om? En jordomseilingsplan? En underjordisk prepper-bunker? En avhengighet? En elskerinne? En kone i et annet land? Et rulleblad? Umulig å vite, og umulig å tro på ham hvis han benekter det. Anonymkode: 43c84...01c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #9 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvordan hadde du reagert hvis mannen din sa først etter flere år sammen at han har sterilisert seg lenge før dere møttes? og dere har snakket flere ganger om barn en gang i fremtiden og det var veldig viktig for deg. Det kan jo reverseres men det er mer skuffende at slik informasjon er holdt tilbake. Hvorfor ikke bare si det første gang ønsket om barn ble tatt opp. Spart seg for flere år med unødvendig prevensjonsbruk. Anonymkode: efae1...3b4 Jeg hadde gått fra han. Anonymkode: ba375...8d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2022 #10 Del Skrevet 28. november 2022 AnonymBruker skrev (På 27.11.2022 den 9.35): Hvordan hadde du reagert hvis mannen din sa først etter flere år sammen at han har sterilisert seg lenge før dere møttes? og dere har snakket flere ganger om barn en gang i fremtiden og det var veldig viktig for deg. Det kan jo reverseres men det er mer skuffende at slik informasjon er holdt tilbake. Hvorfor ikke bare si det første gang ønsket om barn ble tatt opp. Spart seg for flere år med unødvendig prevensjonsbruk. Anonymkode: efae1...3b4 Det hadde blitt månelyst. Og jeg hadde gått fra han umiddelbart. Det er en enorm hemmelighet å holde på og han hadde da frarøvet meg verdifull tid som jeg aldri hadde fått tilbake. Anonymkode: 0c3bd...b8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #11 Del Skrevet 29. november 2022 Da hadde jeg blitt fly forbannet. Vi snakket om barn type første kvelden vi møttes og ikke visste det skulle bli oss to. Hadde han løyet da så... ja, hadde blitt så skuffet. Anonymkode: a8b5b...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2022 #12 Del Skrevet 29. november 2022 Jeg hadde gått. Ikke fordi han er steril, men fordi han er uærlig med deg på noe så viktig. Dere har til og med snakket om barn. Han har aktivt holdt tilbake informasjon om at han allerede har valgt bort dette. Det ville jeg ikke klart å tilgi, og forholdet ville blitt så forringet at det er best å gå Anonymkode: 22819...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå