AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Del Skrevet 25. november 2022 Når en ny serie lanseres. ..men så legger de ikke ut alle episodene i sesongen. Feks bare de tre første ep, og så kommer de siste fem i løpet av de neste 2-3 ukene. Hva synes dere om det? Jeg synes det er irriterende. Gjør at jeg ikke får lyst å starte å se, for jeg vet at Når jeg må vente over en uke på neste episode, så har jeg glemt det.... og begynt på en annen serie. Er det ikke bedre å slippe alle ep samtidig? Vil tro de får flere seere da? Anonymkode: e107c...b08 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #2 Del Skrevet 25. november 2022 Skulle også ønske alt kom ut samtidig. Værst når de slipper en i uka, når det bare er 5-8 episoder. Anonymkode: 0cde2...553 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2022 #3 Del Skrevet 26. november 2022 Helt enig. Jeg har mistet interessen underveis når de bare slipper en episode i uka. Anonymkode: 946b4...811 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #4 Del Skrevet 27. november 2022 Enig! De må forholde seg til den nye normalen. En episode pr uke er utgått på dato for lenge siden. Anonymkode: 6af71...c7a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #5 Del Skrevet 2. desember 2022 Veldig irriterende, venter til alt er ferdig så jeg får se i mitt eget tempo. Med unntak av case of the week serier som Ncis, CSI, Seal Team osv.. Anonymkode: b8ebf...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #6 Del Skrevet 2. desember 2022 Jeg er litt motstrøms. Er det skikkelig bra serier liker jeg veldig godt at det slippes en gang i uka. Da kan man fordøye og diskutere før neste episode kommer. Og så glede seg til ukedagen hvor neste episode slippes. Anonymkode: 255e1...31f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #7 Del Skrevet 2. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 25.11.2022 den 23.17): Når en ny serie lanseres. ..men så legger de ikke ut alle episodene i sesongen. Feks bare de tre første ep, og så kommer de siste fem i løpet av de neste 2-3 ukene. Hva synes dere om det? Jeg synes det er irriterende. Gjør at jeg ikke får lyst å starte å se, for jeg vet at Når jeg må vente over en uke på neste episode, så har jeg glemt det.... og begynt på en annen serie. Er det ikke bedre å slippe alle ep samtidig? Vil tro de får flere seere da? Anonymkode: e107c...b08 Hjelpes, hvordan skulle du klart deg for 10-20 år siden? Anonymkode: 04411...d80 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #8 Del Skrevet 2. desember 2022 De selskapene som gjør det, er de som har Tv-kanaler og ikke bare strømming. Som feks HBO og Paramount. Anonymkode: 741c3...618 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #9 Del Skrevet 3. desember 2022 5 hours ago, AnonymBruker said: Hjelpes, hvordan skulle du klart deg for 10-20 år siden? Anonymkode: 04411...d80 For 10-20+ år sida lasta jeg ned alt når det var ferdig og binget på den måten. Var artig å dra på lan på 90 og tidlig 00 tallet for å fylle opp pcn med serier. 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er litt motstrøms. Er det skikkelig bra serier liker jeg veldig godt at det slippes en gang i uka. Da kan man fordøye og diskutere før neste episode kommer. Og så glede seg til ukedagen hvor neste episode slippes. Anonymkode: 255e1...31f Syntes faktisk det ødelegger å diskutere og tenke for mye mellom episodene jeg, kommer frem så mye teorier at spenninga forsvinner helt, så ting blir fort for forutsigbart. Ikke har jeg tålmodighet til å vente 1 uke+ heller. Anonymkode: b8ebf...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #10 Del Skrevet 3. desember 2022 Det er skremmende å se hvordan folk har mistet evne til å vente og glede seg til noe. Instant gratification, noe annet takler man ikke. Trist utvikling. Anonymkode: 02804...c08 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #11 Del Skrevet 3. desember 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Det er skremmende å se hvordan folk har mistet evne til å vente og glede seg til noe. Instant gratification, noe annet takler man ikke. Trist utvikling. Anonymkode: 02804...c08 Vil ikke si binge av en serie på flere timer, ofte 10t+ er instant gratification akkurat, mer enn nok venting mellom sesongene også. Anonymkode: b8ebf...820 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #12 Del Skrevet 3. desember 2022 Just now, AnonymBruker said: Vil ikke si binge av en serie på flere timer, ofte 10t+ er instant gratification akkurat, mer enn nok venting mellom sesongene også. Anonymkode: b8ebf...820 Selvfølgelig er det det, når man sier at man ikke klarer å vente en uke på neste episode. Anonymkode: 02804...c08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #13 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er skremmende å se hvordan folk har mistet evne til å vente og glede seg til noe. Instant gratification, noe annet takler man ikke. Trist utvikling. Anonymkode: 02804...c08 Ja, jeg mener man har tapt noe på veien når det blir slik som dette. Anonymkode: 04411...d80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #14 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg mener man har tapt noe på veien når det blir slik som dette. Anonymkode: 04411...d80 Enig i det, og det er blitt slik med svært mye i dagens samfunn. Man vil ha mest mulig av alt med en gang, å vente på noe er ikke et alternativ i det hele tatt. Anonymkode: b2109...e4e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #15 Del Skrevet 6. desember 2022 det burde i alle fall være mulig å slippe for eksempel halvparten av episodene på en gang... Anonymkode: 2b5e0...1eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #16 Del Skrevet 6. desember 2022 Her i huset venter vi til alle episodene er lagt ut, så tar vi heller en maraton når det passer oss. Anonymkode: 9ae30...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 7. desember 2022 #17 Del Skrevet 7. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 25.11.2022 den 23.17): Når en ny serie lanseres. ..men så legger de ikke ut alle episodene i sesongen. Feks bare de tre første ep, og så kommer de siste fem i løpet av de neste 2-3 ukene. Hva synes dere om det? Jeg synes det er irriterende. Gjør at jeg ikke får lyst å starte å se, for jeg vet at Når jeg må vente over en uke på neste episode, så har jeg glemt det.... og begynt på en annen serie. Er det ikke bedre å slippe alle ep samtidig? Vil tro de får flere seere da? Anonymkode: e107c...b08 Du hadde virkelig hatet gml dager når tom TV-selskapet bestemte hva og når du fikk se noe… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #18 Del Skrevet 8. desember 2022 Jeg liker når det kommer en episode i uken. Har merket at når jeg blir ferdig med en hel serie over en dag eller helg, så husker jeg mindre av den enn om jeg ser litt hver uke. Greit for små serier uten masse handling , men f.eks Andor eller GoT, så er det bedre å ta inn alt som skjer i en episode, og gi hjernen tid til å tenke over det før neste episode. Anonymkode: ff45b...15f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå