Gå til innhold

Tennis! Hvilken tennismatch er din favoritt? Og hvorfor?

Teskeikjerringa

Anbefalte innlegg

Dere som liker tennis; hvilken match skiller seg ut for deg som en "out-of-this-world"-tenniskamp? Og hvorfor?

Federer-Nadal, Wimbledon 2008 er vel gjerne kjent som "THE MATCH OF THE AGES"; kampen som McEnroe har kalt "the greatest game of tennis ever played". 

Men, hvilken er DIN favoritt? og hvorfor? Hvilken kamp har du sett om igjen og om igjen?

Jeg ser selv Nadal- Medvedev, AO 2022 om og om igjen. FOR EN KAMP! For et comeback!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er Bjørn Borg legendarisk. Ice-borg. Alle finalene til Bjørn Borg er spesielle.

Anonymkode: 0229e...5f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

For meg er Bjørn Borg legendarisk. Ice-borg. Alle finalene til Bjørn Borg er spesielle.

Det må jeg si meg enig med deg i! Borg hadde en helt egen aura over seg, som gjorde hans kamper "annerledes". Og en fantastisk representant for sporten, både da han var aktiv, og etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Djækklåsst skrev (På 27.11.2022 den 20.14):

Jeg synes faktisk dette er den beste:

https://www.tennis.com/news/articles/2019-top-matches-no-2-wawrinka-d-tsitsipas-french-open-4th-round

Hadde dette vært en finale, med to legendariske spillere, og alt annet likt, tror jeg det ville gått inn i historien som tidenes beste tenniskamp.

Wawrinka spiller så nydelig tennis! Ikke så elegant som Federer (hvem gjør vel dét?), men jeg synes hans stil er pen å se på. I og for seg Tistsipas også, men han når langt fra opp til Federer og Wawrinka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 0.46):

Ah så enig. Ice-Borg er en legende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Billie Jean King vs. Bobby Riggs

Anonymkode: e0af5...6fb

Battle of the Sexes. Morsomt. Hvorfor akkurat den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (På 26.11.2022 den 0.46):

Forresten, for ikke å glemme; Finn Søhol. Den hviskende stemmen som formidlet den intense nervøsiteten. Stor kunst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paramount skrev (På 10.12.2022 den 2.01):

Forresten, for ikke å glemme; Finn Søhol. Den hviskende stemmen som formidlet den intense nervøsiteten. Stor kunst!

Selv liker jeg Robbie Koenig. Hans kommentarer er så morsomme, i tillegg til at han er veldig kunnskapsrik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...