AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #1 Del Skrevet 25. november 2022 Heisann. Førstegangsprøvende her😊 jeg er helt ny på dette med testing av EL. jeg begynte å teste med babyplan sine strips (torsdag 17 november) når det sto at jeg skulle ha EL ( 27 november) i følge Flo appen. Jeg har loggført mensen jevnlig inni i appen i over et år. I følge stripsene viser det at den var sterkest i går, og er mindre svak igjen i dag. Den har gradvis blitt sterkere innen de 8 dagene jeg har prøvd. Jeg tok også en CB digital test i går og i dag. Og begge viste runding. Altså ikke fruktbar. Skjønner meg ikke helt på dette, noen som kan hjelpe meg med tips eller råd? Spoiler Sitat Anonymkode: 10558...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. november 2022 #2 Del Skrevet 25. november 2022 Først vil en app bare estimere når du vil få eggløsning. Har du hat regelmessig syklus det siste året? En digital test vil ofte vise 0 første gang du bruker den. Begge strekene skal være like sterke for å være positiv. Også betyr en positiv test at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Din lh hormoner vil gå opp og ned i løpet av syklusen...og det kommer an på når du tester og hvor lenge du har holdt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Del Skrevet 25. november 2022 Det spiller ingen rolle om stripsene har sterke striper - poenget er at de skal være like sterke. Anonymkode: 571de...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #4 Del Skrevet 25. november 2022 Stripsen var positivt i går. Altså begge var like sterke. Skulle gjerne lagt inn et bildet, men får det ikke til. Burde jeg ta en til trips og digital test i kveld? Anonymkode: 10558...6d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå