Gå til innhold

Lik kost som L’Oréal Telescopic Mascara - noen som vet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har brukt L’Oréal Telescopic mascara i maange år. Jeg elsker kosten på denne mascaren, og får volum, lange og fyldige vipper ved å bruke den. Får vippene mine opp med denne kosten, synes andre mascaraer bare legger farge og at vippene forblir «rett fram»/korte. 

Men helt plutselig reagerer jeg allergisk på den😭 Mulig de har endret noen ingredienser, men jeg kan i hvert fall ikke bruke den lenger. 

Har allerede prøvd noen mascaraer, men finner ingen som er så god for mine vipper som det Telescopic er.

Er det noen her som har erfaring / vet om en mascara som har samme type kost som Telescopic? Blir veldig takknemlig for svar🙏🏻

Anonymkode: ac94e...5fd

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss! Jeg bruker også denne og har brukt den i mange år, men i det siste har jeg stusset på at jeg er så rød i øynene, sår og klør etter at jeg har sminket meg. Kanskje det er av samne grunn som deg? Tanken har ikke slått meg før nå. 

Så da får jeg slenge meg på,med å ønske meg et (helst fullkomment) alternativ... 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare vaske telescopic- kosten? så kan du bruke den til å ta på annen mascara:)

Anonymkode: 8692f...dd7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Kan du ikke bare vaske telescopic- kosten? så kan du bruke den til å ta på annen mascara:)

Anonymkode: 8692f...dd7

Jeg har gjort det altså, gjør det per i dag. Men det funker ikke like bra faktisk.. Også er det så upraktisk i lengden😅

Anonymkode: ac94e...5fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...