AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #1 Del Skrevet 24. november 2022 Har endelig fått positiv g-test og er kun redd. Hadde kjemisk i april og spontanabort i august. Noen som har noen råd eller tips til hvordan jeg skal håndtere situasjonen? Anonymkode: 0f68e...389 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2022 #2 Del Skrevet 24. november 2022 Pust med magen og ta det med ro først og fremst. Man kan ikke forhindre SA uansett hva man gjør, så du må bare distrahere deg selv en periode selvom det er vanskelig. jeg har dessverre ingen tips.. Jeg var selv livredd når jeg ble gravid.. og den frykten forsvant ikke etter fødsel heller. Jeg er mer redd enn noensinne for å miste barnet mitt, men det går bra. Det er noe jeg har lært å leve med og tror det ligger naturlig i oss. Så lenge det ikke går utover livskvaliteten. kanskje snakke med noen hvis det er ille? Helsesøster, jordmor, lege, psykisk helse, familie, venner etc Anonymkode: ae90b...c8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #3 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (På 24.11.2022 den 13.28): Har endelig fått positiv g-test og er kun redd. Hadde kjemisk i april og spontanabort i august. Noen som har noen råd eller tips til hvordan jeg skal håndtere situasjonen? Anonymkode: 0f68e...389 Hadde sa selv i juli, så kjenner meg igjen i tankene dine. Du er jo heldig som er blitt gravid igjen, jeg prøver fremdeles. Ville bare prøvd å få tankene over på noe annet. Se en skummel film feks, da tenker du absolutt på noe annet, eller les en interessant bok? Kos deg med god mat og julebrus? Masse man kan gjøre, men bare prøve å være opptatt med ting. lykke til, mest sannsynlig går det bra. Anonymkode: 85a67...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #4 Del Skrevet 2. desember 2022 Mistet såklart igjen. Tredje gangen. Kommer meg aldri til uke 5. Mister alltid 4+5. Anonymkode: 0f68e...389 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå