Søtpotita Skrevet 9. desember 2005 #21 Skrevet 9. desember 2005 Gjett hvem dette er: "Det her e uttrule vanschkeli.... *mumle, mumle* Æ tru æ ha blitt ferrælschka"...*mumle,mumle*...Guuuud, som den fyren irriterer meg!!! ← Same her
Pimbila Skrevet 9. desember 2005 #22 Skrevet 9. desember 2005 Det er kun Lars Joakim og Mari som skal på Senkveld i dag. ← Lars Joakim vant Big Brother, han Lars Jakob kommer i Senkveld
Annie Skrevet 9. desember 2005 #24 Skrevet 9. desember 2005 Fikk ikke sett Senkveld. Sa de noe spesiellt i dag da?
Cuba Skrevet 10. desember 2005 #25 Skrevet 10. desember 2005 Fikk ikke sett Senkveld. Sa de noe spesiellt i dag da? ← Nei, egentlig ikke.. bare at de skulle på kjærlighetstur til Sør-Sverige! Og det måtte vi få med oss for det var kjempe morsomt.. Og så fortalte de at de hadde truffet hverandre før programmet, og det syns jeg er litt teit. Han hadde nemlig bedt henne om å sende inn brev til han..
Saeria Skrevet 10. desember 2005 #26 Skrevet 10. desember 2005 Ingen overraskelser for min del, om hvem som valgte hvem. Hadde Mari samme øyenskyggestilen på Senkveld, eller hadde en proff guidet henne i riktig retning? (Blitt sminka i studio) Noen burde si i fra på en pen måte. Neeei, søte deg. Ikke brun øyenskygge opp til bryna. Nøy deg med en lys der. *formanende stemme*
Gjest gjest1 Skrevet 10. desember 2005 #27 Skrevet 10. desember 2005 Hun hadde ikke den mørke øyeskyggen helt opp til øyebryna nei. Litt har hun vel lært etter å ha sett seg selv på tv.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2005 #28 Skrevet 10. desember 2005 Jeg synes hun virker kjempehyggelig jeg! Jeg er glad for at hun ble valgt Men hun bommer litt med øyenskyggen... ← enig.. å hun skulle fått pinsett i julegave.. litt for tykke bryn kan man si.. men ellers syns jeg ikke d er noe mer galt med henne enn de andre på slike programmer
Gjest Gjest_siri_* Skrevet 10. desember 2005 #29 Skrevet 10. desember 2005 Nei, egentlig ikke.. bare at de skulle på kjærlighetstur til Sør-Sverige! Og det måtte vi få med oss for det var kjempe morsomt.. Og så fortalte de at de hadde truffet hverandre før programmet, og det syns jeg er litt teit. Han hadde nemlig bedt henne om å sende inn brev til han.. ← hæ???? tuller du???
Armonia Skrevet 10. desember 2005 #30 Skrevet 10. desember 2005 Hun hadde ikke den mørke øyeskyggen helt opp til øyebryna nei. Litt har hun vel lært etter å ha sett seg selv på tv. ← Synes nesten det så ut som om hun hadde nappet de også jeg
kallamilla Skrevet 10. desember 2005 #31 Skrevet 10. desember 2005 Syns Mari sa litt mer fornuftige ting i Senkveld enn i serien. De virka mye mer avslappa begge to, egentlig. I serien var det sånn at jeg ble helt flau når Mari skulle si noe....
Rosenrød Skrevet 10. desember 2005 #32 Skrevet 10. desember 2005 Ja, de virket litt mer "normale" på senkveld, selv om jeg fremdeles synes særlig hun er litt rar....
Saeria Skrevet 11. desember 2005 #33 Skrevet 11. desember 2005 Hun hadde ikke den mørke øyeskyggen helt opp til øyebryna nei. Litt har hun vel lært etter å ha sett seg selv på tv. ← Takk, Gud! Synes nesten det så ut som om hun hadde nappet de også jeg ← Næmmen! Så bra. De var litt i overkant kraftige syntes jeg.
Gjest gjesta Skrevet 11. desember 2005 #34 Skrevet 11. desember 2005 Eg fikk masse bedre inntrykk av dei etter senkveld.. Lars J. slo no til og med en spøk!!! ikkje verst berre det!
Lassie Skrevet 11. desember 2005 #35 Skrevet 11. desember 2005 Synes kanskje ikke det her var en veldig hyggelig tråd... Lars Jacob og Mari er da helt vanlige folk. Ja, Lars Jacob mumler og snakker spesielt, men det er nå engang dialekten hans og han kan ikke noe for hvor han er født. De fleste Rørosinger snakker slik (iallfall alle jeg kjenner, faktisk) Jeg er enig i alt det med øyenskyggen og dialekta og alt det der, men jeg synes på en måte det har blitt diskutert nok i alle Bonderomantikk-trådene nå. Selv synes jeg det var en fin og trist episode. Jeg snufset meg gjennom stort sett hele programmet, jeg - både fordi jeg var rørt over alle de forelska og happy,happy sjelene, og fordi jeg var så trist for de som måtte reise. Særlig Aud, hun virka skikkelig forelska. Det forholdet som jeg nok tror er ganske sterkt, er Lars Jacob og Mari. De var definitivt de som virket aller mest forelsket i hverandre - synes de så ut som et koselig par sammen også jeg. Synes i grunn det er en ganske koselig serie.
Gjest Pet Skrevet 11. desember 2005 #36 Skrevet 11. desember 2005 Synes kanskje ikke det her var en veldig hyggelig tråd... Lars Jacob og Mari er da helt vanlige folk. Ja, Lars Jacob mumler og snakker spesielt, men det er nå engang dialekten hans og han kan ikke noe for hvor han er født. De fleste Rørosinger snakker slik (iallfall alle jeg kjenner, faktisk) Jeg er enig i alt det med øyenskyggen og dialekta og alt det der, men jeg synes på en måte det har blitt diskutert nok i alle Bonderomantikk-trådene nå. ← Dette er et diskusjonsforum og realitydeltakere blir diskutert på linje med andre fenomener. Man har forskjellige meninger om forskjellige deltakere og de som deltar i sånne programmer får vite av produsenten at de kommer til å få forskjellig omtale. Det går jo an å lage egne tråder der man bare forteller om hvor koselige og pene man synes realitydeltakere er.
Lassie Skrevet 11. desember 2005 #37 Skrevet 11. desember 2005 Jaja, whatever. Kan vel synes at det ikke er så hyggelig å gjøre narr av dialekta til folk for det, vel.
fiesta Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #38 Skrevet 11. desember 2005 Jaja, whatever. Kan vel synes at det ikke er så hyggelig å gjøre narr av dialekta til folk for det, vel. ← Sier meg enig i det. Likte Lars Jakob jeg, selv om vi nok ikke hadde passet sammen. For jeg er ikke friluftsmenneske. Selv om jeg ikke håpet det skulle bli Mari, så passer de jo sammen. Når en ser de sammen.
punkyB Skrevet 11. desember 2005 #39 Skrevet 11. desember 2005 Sier meg enig i det. Likte Lars Jakob jeg, selv om vi nok ikke hadde passet sammen. For jeg er ikke friluftsmenneske. Selv om jeg ikke håpet det skulle bli Mari, så passer de jo sammen. Når en ser de sammen. ← Jeg har egentlig ikke fulgt så veldig mye med på programmet - men det jeg la merke til var at Mari ikke virket spesielt tøff hverken når det gjaldt luking/planting av blomster (fant mark e.l.) elelr sløying av fisk. Det jeg mener LJ sa var positivt med Mari var at hun passet så bra til å blibondekone og det synes ikke jeg passet så bra da. Synes hun virket å være veldig pinglete i så måte. Men utover det så de jo ut til å være forslsket.
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2005 #40 Skrevet 11. desember 2005 Ingen overraskelser for min del, om hvem som valgte hvem. Hadde Mari samme øyenskyggestilen på Senkveld, eller hadde en proff guidet henne i riktig retning? (Blitt sminka i studio) Noen burde si i fra på en pen måte. Neeei, søte deg. Ikke brun øyenskygge opp til bryna. Nøy deg med en lys der. *formanende stemme* ← Akkurat hva jeg tenkte når jeg såg at hun var bedre sminka. Noen MÅ ha sagt noe til henne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå