Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tollef valgte Joran. Det hadde jeg også regnet med. Har hatt inntrykk av det lenge.

Ingeborg valgte Johan. Det er heller ingen overraskelse. Merket på henne at hun likte han veldig godt. Aldersforkjellen er jo litt stor,men det har jo ingenting å si syntes jeg. Så lenge følselsene er der.

Lars Julius trengte ikke velge siden Anne reiste frivillig forrige uke. Men tror han hadde valgt Mona likevel.

Lars Jakob valgte Mari.Det var jo ingen stor overraskelse. Har jo hatt inntrykk at det har vært noe på gang der hele lenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mari virker så utrolig fjern og enkel!! Overbevis meg om det motsatte om jeg tar feil.

Skrevet
Mari virker så utrolig fjern og enkel!!

Er i grunn litt enig....

Skrevet
Mari virker så utrolig fjern og enkel!!

Hun skal jo bli politi! Må være litt enkel da, så vidt jeg har skjønt.

Skrevet
Mari virker så utrolig fjern og enkel!! Overbevis meg om det motsatte om jeg tar feil.

Jeg synes hun virker kjempehyggelig jeg! Jeg er glad for at hun ble valgt :)

Men hun bommer litt med øyenskyggen...

Gjest Gjest_Pauline_*
Skrevet

Gjett hvem dette er: "Det her e uttrule vanschkeli.... *mumle, mumle* Æ tru æ ha blitt ferrælschka"...*mumle,mumle*...Guuuud, som den fyren irriterer meg!!!

Skrevet
Gjett hvem dette er: "Det her e uttrule vanschkeli.... *mumle, mumle* Æ tru æ ha blitt ferrælschka"...*mumle,mumle*...Guuuud, som den fyren irriterer meg!!!

:ler::ler:

meg og! blir gaaaal!!

Skrevet

:hoho:

Skrevet

HYYYLende morsomt!! :ler::ler:

Også sier han "I"! Han er vel ikke romsdaling!? også den forferdelige "sch"-lyden... Hadde ikke orka å vært sammen med en sånn mumler..

Skrevet

Enig, det er noe ved henne jeg synes er veldig merkelig. men jeg synes jo han er merkelig også, så de passer nok fint sammen.

Men det er uansett utrolig hyggelig at de likte hverandre så godt begge to, håper det varer!

Skrevet

:hoho::hoho:

Skrevet
Jeg synes hun virker kjempehyggelig jeg! Jeg er glad for at hun ble valgt  :)

Men hun bommer litt med øyenskyggen...

:grine2:

Han ser jo ut som en liten filosof der han sitter og nistirrer folk inn i øya, mens mumlingsfrasene kommer.

Skrevet

I hele denne serien er vel egentlig bare tollef som virket å være litt på nett...

Når er reprisen fra i går? Går den på Zebra i dag eller?

Skrevet

Det var vel ingen store overraskelser i valgene der

Skrevet
HYYYLende morsomt!!  :ler:  :ler:

Også sier han "I"! Han er vel ikke romsdaling!? også den forferdelige "sch"-lyden... Hadde ikke orka å vært sammen med en sånn mumler..

Med fare for å virke helt lost: hvem er det dere sikter til?

Har ikke sett på så mye :sjenert:

Skrevet
Med fare for å  virke helt lost: hvem er det dere sikter til?

Har ikke sett på så mye  :sjenert:

Lars Jacob fra Røros. Merkeligste dialekta jeg har hørt på lenge.

Skrevet

:ler: Utrolig bra beskrevet!!!

Skrevet
blir morsomt å de dem på senkveld i dag da.

Hvem kommer på Senkveld? Ikke alle sammen vel?

Skrevet

Det er kun Lars Joakim og Mari som skal på Senkveld i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...