Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #1 Del Skrevet 8. desember 2005 Er på jakt etter en striesekk til å ha julegaver i, som julenisse. Har allerede prøvd Plantesenter, Felleskjøpet og Obs Bygg uten hell. Noen som vet hvor en kan få tak i slike sekker og sånn ca. pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #2 Del Skrevet 8. desember 2005 ja dette lurer vi på også, i år som i fjor! noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. desember 2005 #3 Del Skrevet 9. desember 2005 har sett at de har på Jernia og på clash olson.. prisen trur jeg lå på 100-150 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 9. desember 2005 #4 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvis du bor i nærheten av en kaffe produsent kan du høre der. Da får du i tillegg en sekk som dufter himmelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 9. desember 2005 #5 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg mener jeg så en sånn "nisse-sekk" på plantasjen. Tror den kostet under 100 kroner. Den lå sammen med nissedrakt og masker og sånt. Niki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2005 #6 Del Skrevet 9. desember 2005 Bohus har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #7 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg så sånne striesekker med julemotiver på på Prix i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fam Skrevet 11. desember 2005 #8 Del Skrevet 11. desember 2005 Hansen og Dysvik selger slike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2005 #9 Del Skrevet 11. desember 2005 Kjøpte på Ciro til 50 kr jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2005 #10 Del Skrevet 11. desember 2005 Kjøpte på Ciro til 50 kr jeg. ← Ciro? Er det en lokal butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #11 Del Skrevet 12. desember 2005 Ciro? Er det en lokal butikk? ← Aner ikke, en vi har her i byen iallefall, billigbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NIKI Skrevet 12. desember 2005 #12 Del Skrevet 12. desember 2005 Her er hjemmesiden deres. Trykk på butikker, så får du oversikten over hvor de finnes. Ciro Niki. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå