AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #1 Del Skrevet 22. november 2022 Jeg gikk i en lang periode uten og få mensen etter p-pille slutt. Fikk endelig tilbake mensen, var til gyn, alt såg veldig fint ut og eg hadde en del egg. fekk begynne på Letrozol/ Eggløsningstimmulerende. Tok clearblue eggløsningstest etter mens, fekk høg fertelitet frå dag 15 i syklus, og dette varte til rundt dag 20 trur eg, veit ikkje om eg har hatt eggløsning då eg vart lei av og teste og dette er rimelig dyrt. No trur eg at eg på ca dag 8 over IKM, får negative G tester. Har tatt clearblue g trest, denne viste ikkje gravid, men domme mei demonterte, og då var den eine men en strek og den andre med 2 streker. 2 av 3 streker var litt svakere. Har en del stikkende sterte, trykksmerte i nedre del av magne, vert vanvittig trøtt, har hatt en del vondt i ryggen( korsryggen) og føler brystvortene mine har endrett litt farge. har også til tider vondt/søre nippler. men vet ikkje om dette bare er innbilning. Har ikkje turt og drikke alkohol på snart 1 månde. Anonymkode: 98b60...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #2 Del Skrevet 22. november 2022 Du er trolig ikke gravid Anonymkode: 965c4...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 22. november 2022 #3 Del Skrevet 22. november 2022 Da er du nok ikke gravid. Eggløsning test vil bare vise deg at du kan få eggløsning... ikke at det vil skje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #4 Del Skrevet 22. november 2022 Men da burde jeg vel også fått mensen tilbake nå. per idag er jeg på sykludsag 38 Anonymkode: 98b60...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 23. november 2022 #5 Del Skrevet 23. november 2022 Kanskje letrozol ikke klarte gi el. Mensen vil nok komme til sist men om man ikke har hatt el vil mensen kunne bli veldig sen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2022 #6 Del Skrevet 23. november 2022 Det er mulighet du ikke har hat eggløsning Anonymkode: b2114...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå