Gå til innhold

Er jeg islamofob?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gud er den Største, all pris til Gud, den Ufattelige Gode! Jeg vitner til at det ikke finnes noen gud ved siden av Gud, og jeg vitner til at den usette spirituelle verden er Virkelig, og at alle spirituelle og overnaturlige skapninger finnes! Jeg vitner og annerkjener dette som den Totale Absolute Sannheten.

Gud er Større en religion, selv om mye i de hellige religiøse skriftene er inspirert av Gud.

Det er alt man kan si. Noe er fra Gud, mesteparten ikke. Å si at ALT i Quranen eller Bibelen er fra Gud er å fornærme Gud. Umulig.

Mesteparten kommer fra sinnet til en ape-menneske.

Gud er Større en hva mennesker tilskriver Han og påstår at Han har sagt.

Endret av Konal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Konal skrev (På 25.11.2022 den 4.55):

Gud er den Største, all pris til Gud, den Ufattelige Gode! Jeg vitner til at det ikke finnes noen gud ved siden av Gud, og jeg vitner til at den usette spirituelle verden er Virkelig, og at alle spirituelle og overnaturlige skapninger finnes! Jeg vitner og annerkjener dette som den Totale Absolute Sannheten.

Gud er Større en religion, selv om mye i de hellige religiøse skriftene er inspirert av Gud.

Det er alt man kan si. Noe er fra Gud, mesteparten ikke. Å si at ALT i Quranen eller Bibelen er fra Gud er å fornærme Gud. Umulig.

Mesteparten kommer fra sinnet til en ape-menneske.

Gud er Større en hva mennesker tilskriver Han og påstår at Han har sagt.

Likevel er ikke gud større enn at det har gått utallige generasjoner nå uten at noen har fått øye på ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...