Gå til innhold

Ok rimelig symaskin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å ha en symaskin i hus. Har hatt min mors gamle som nå har tatt kvelden. Driver ikke noe avansert, men en helt enkel, litt solid symaskin som ikke koster allverden hadde vært det ideelle...

Noen som har noen de er fornøyde med?

Anonymkode: f9d7d...97e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Singer har mange enkle og greie.

Har du sett på muligheten for å kjøpe brukt symaskin? 

Anonymkode: d771c...36e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Singer har mange enkle og greie.

Har du sett på muligheten for å kjøpe brukt symaskin? 

Anonymkode: d771c...36e

Jeg er ikke ts, men lurer på det samme. Synes det er så mange singer å velge i, hvilken skal man velge?

Synes forøvrig folk tar seg altfor godt betalt på Finn når de forventer nesten ny-pris. Da er det jo likegreit å kjøpe ny.

Anonymkode: 78feb...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller ikke ts, men lurer også på det samme. 

Vil ikke kjøpe på finn, siden jeg da ikke har noen garanti for at den virker som den skal, eller for at alle delene er der. Og det er da vanskelig å klage, og vanskelig å avgjøre om det er fordi det er noe galt med maskinen eller om det er jeg som gjør noe feil. 

Anonymkode: bb7c3...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er budsjettet og hva er bruksområde ? 

hvis type sånn 2 tusen, se denne hos symaskiner.no, tror det er en bra tilbud https://www.symaskiner.no/singer/3323demo/singer-talent-3323-symaskin-demo-pris-sjå-produkt-beskrivelse

men her er alle https://www.symaskiner.no/symaskiner?pageID=2 og kan du gå opp i pris til 4-5 tusen, så anbefaler jeg å se på Janome, Husqvarna, Bernina og Brother. Du får jo unektelig bedre symaskin for 4-5+ tusen enn for 2, men det kommer an på hvor mye du tenkte å bruke den, og til hva. 

Anonymkode: 294a4...840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...