Gjest barne- og familiemedister Skrevet 9. desember 2005 #22 Skrevet 9. desember 2005 Av mange gode alternativ rager nok St. Petersburg øverst.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #23 Skrevet 9. januar 2006 Tallinn i Estland. Vakreste stedet jeg har sett, og det er ihvertfall en del byer i Europa.
Rusket Skrevet 9. januar 2006 #24 Skrevet 9. januar 2006 Har vært i mange storbyer, men Praha er min favoritt. Mye shopping, mye kultur, mye liv og mye å se på!
LilleBille Skrevet 9. januar 2006 #25 Skrevet 9. januar 2006 Firenze - uten tvil - kunne reist tilbake i morgen - om det var mulig.
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #26 Skrevet 9. januar 2006 Hvis det er om våren/sommeren så reiser jeg helst til Roma eller Barcelona. Fantastiske byer! Ellers er London og Praha mine favoritter - uansett årstid. København liker jeg også godt. Sikkert fordi jeg har vært der så mange ganger at det er så avslappende og greit å komme dit.
Gjest Embla s Skrevet 9. januar 2006 #27 Skrevet 9. januar 2006 Jeg liker storbyhelger, og kunne godt reist til hvilken som helst by, tror jeg. Av de jeg har vært i, utpekte kanskje Roma seg som spesielt bra.
Gjest gjest1 Skrevet 9. januar 2006 #28 Skrevet 9. januar 2006 Reiser til Amsterdam på stort sett hver storbyferie. Men så er det 'min' by, da... hvor jeg har bodd i mange år og har mange venner og stampuber, så jeg må investere litt i å holde kontakten. Og Amsterdam skuffer ALDRI!
Holly Hobbie Skrevet 9. januar 2006 #29 Skrevet 9. januar 2006 Her er noen av mine favoritter:, i tilfeldig rekkefoelge: Milano Paris Hamburg Kobenhavn Edinburgh Praha
Væren Skrevet 9. januar 2006 #30 Skrevet 9. januar 2006 Har ikke vært i så mange byer, men Stockolm og London er mine favoritter innenfor den reisetida du vanligvis har til rådighet på en weekend. Hvis du ikke skal ha en "oval" helg, da! London er jo bare knall, shopping, folkeliv, musical... Og Stockholm er utrolig sjarmerende!
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 10. januar 2006 #33 Skrevet 10. januar 2006 For helgetur anbefaler jeg Paris, helt klart, uansett årstid. Har vært i mange flotte byer, men ingenting overgår ei helg i Paris..
Gjest Blære ikke registrert Skrevet 18. januar 2006 #34 Skrevet 18. januar 2006 Stockholm København Helsingfors Hamburg Amsterdam Den Haag Antverpen Brüssel Paris Salzburg Venezia Verona Minneapolis Praha Budapest Tallinn Göteborg London Og jeg bare elsker London ingen over ingen ved siden
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #35 Skrevet 14. februar 2006 Jeg vil anbefale alle å reise til Roma. Firenze derimot er jeg ikke så begeistret for. Det fineste der er høyden over byen; Fiesole. David av Michelangelo og Ponte Vecchio var også verdt turen. Men Roma er nok den foreløpige favoritten.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 14. februar 2006 #36 Skrevet 14. februar 2006 New york, new york, new york!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå