Gjest Litjmæ Skrevet 8. desember 2005 #1 Skrevet 8. desember 2005 Oki, jeg lurer på følgende: Hvilke storbyer har du vært i? Hvilken likte du best? Jeg er ute etter en weekendtur, så helst innenfor rimelighetens grenser når det gjelder flytid....
Smørblomsten Skrevet 8. desember 2005 #3 Skrevet 8. desember 2005 -Praha -London -Paris -Nice -Budapest -Tallinn -New York -San Fran. -Los Angeles -Las Vegas -Chicago -Minneapolis -Bangkok -Kuala Lumpur -Singapore -Amsterdam -København -Stockholm -Barcelona -Brûssel -Rio de Janeiro -Buenos Aires -Hanoi + Ho Chi Minh -Monaco Likte best (av Europa): Praha, men da om sommeren/våren! Til weekendtur må det jo bli Europa
Gjest Pet Skrevet 8. desember 2005 #5 Skrevet 8. desember 2005 Barcelona, Paris og Stockholm for weekendtur. Ellers : New York. Ingen over, ingen ved siden.
Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2005 #6 Skrevet 8. desember 2005 London Brussel Paris Stockholm Wien Geneve Berlin Praha Jeg likte Brussel veldig godt jeg Ellers er jo Praha en sikker vinner
leila Skrevet 8. desember 2005 #7 Skrevet 8. desember 2005 Har vært i: Roma Praha Riga Reiser til Nice i juni... Anbefaler Roma eller Praha, til roma bør det være en lang weekend for der er det så mye severdigheter du MÅ ha med deg. Vet Kalinka reiser har billig tur til Praha eller om du setter sammen din egen reise. Det gjorde jeg til Riga, Norwegian hadde fly til 196,- men det var søn-tirs. God tur!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2005 #8 Skrevet 8. desember 2005 Mest spennende storbyer jeg har vært i er vel Beijing og Cape Town, men dit egner det seg dårlig å dra på langhelg. For langhelger vil jeg anbefale Roma, Berlin, Tallinn og Praha. Stockholm er også en fin by som mange glemmer å tenke på i denne sammenhengen.
Gjest gjest1 Skrevet 8. desember 2005 #10 Skrevet 8. desember 2005 Slår et slag for Zürich jeg, kjempefin by som er akkurat passe stor for en langhelg:)
Chans Skrevet 9. desember 2005 #11 Skrevet 9. desember 2005 Kairo, Athen, London, Berlin, New York, København, Hamburg, Stockholm. Det er vel de fleste storbyene jeg har besøkt, vil jeg tro... Favoritten er uten tvil Göteborg, da.
Gjest Hel Skrevet 9. desember 2005 #12 Skrevet 9. desember 2005 Er ikke no storbyfan men Dublin var veldig fin.
Chans Skrevet 9. desember 2005 #13 Skrevet 9. desember 2005 Ooh, Reykjavik også, selvsagt, selv om den tok mest av på 90-tallet.
Impala Skrevet 9. desember 2005 #14 Skrevet 9. desember 2005 Har akkurat vært i Salzburg. Det var kjempekoselig, og mye å se på som man fint rekker en langhelg. Ellers syns jeg også Stockholm, København og Praha er bra steder og reise til.
Gjest Hippopotamus Skrevet 9. desember 2005 #15 Skrevet 9. desember 2005 Budapest eller Bratislava. Likte ikke Praha så godt...
Twinkle Skrevet 9. desember 2005 #16 Skrevet 9. desember 2005 Barcelona, Praha og London. Alle tre fantastiske på hver sin måte.
Arkana Skrevet 9. desember 2005 #18 Skrevet 9. desember 2005 London er min helt klare favoritt. Mange synes nok det er et kjedelig og for vanlig valg, "alle" har jo vært der, men jeg blir aldri lei London. Det enkle er ofte det beste.
Gjest Aloha Skrevet 9. desember 2005 #19 Skrevet 9. desember 2005 Har vært i: London Amsterdam Dublin Reykjavik Stockholm København Paris Roma Athen New York Dubai Barcelona Miami Los Angeles Kuala Lumpur Beijing ...Mulig jeg har glemt noen. Mine favoritter er iallfall, uten tvil, London og New York!!!! Blir aldri lei....
Gjest Gjest_haffner_* Skrevet 9. desember 2005 #20 Skrevet 9. desember 2005 Praha er min favoritt,her har du alt. Vakre byggninger,masse kulturtilbud,ekstremt billig og shoppe,god mat som også er billig. Nå til jul er byen utrolig vakkert pyntet.Har vært der 4 år på rad når julrgrana på rådhusplassen tennes,det må bare oppleves.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå