Vera Skrevet 30. november 2022 #41 Del Skrevet 30. november 2022 Så sykt bra jobba Ts! Jeg ser du har kjøpt deg Mizuno joggesko..det er mine absolutt favorittsko når det kommer til jogging og gå tur ute. Jeg syns du er så fantastisk god som bare går på og ler angsten din midt i fleisen. Stå på! Dette fikser du. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 30. november 2022 #42 Del Skrevet 30. november 2022 Det er bare en ting som teller i starten, maksimal trivsel. En må legge opp hele treningen etter det som gir deg minst mulig ubehag. Det vil som oftest bety korte og enkle økter uten å ta seg helt ut. Målet er at du også besøker treningsenteret de neste ukene alt annet er av uten betydning i forhold. Dette i motsetning til hvordan det oftest blir fremstilt på tv, der utrente personer får helvetes-opplegg servert fra første dag, noe som så å si aldri fungerer i lengden. Når selvfølelsen, kunnskapen, kroppen etc.. jobber mer på lag kan en introdusere mer og mer ubehag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 1. desember 2022 #43 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor får du ifra at jeg er en "hun"? Jeg er en mann på 31 år Anonymkode: 192aa...fc1 Unnskyld, var litt kjapp på tastaturet. Masse lykke til! Vet det kan være vanskelig i tiden vi går inn i nå med mye god mat og andre fristelser. 🧑🎄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 1. desember 2022 #44 Del Skrevet 1. desember 2022 Kutt ned på porsjonene og begynn med lavintensiv kondisjonstrening. For eksempel spinning, romaskin og svømming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2022 #45 Del Skrevet 1. desember 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hvor får du ifra at jeg er en "hun"? Jeg er en mann på 31 år Så utrolig gøy å lese at du tar tak i ting og drar på gymmen! Det står det stor respekt av. Vil bare støtte den som skrev at ingen på gymmen dømmer deg, jeg har selv vært "hun store" på gymmen, nå er jeg "hun normale" på gymmen, og de på min gym som jeg ser ukentlig som er store heier jeg på og blir oppriktig glad når jeg ser de igjen og igjen, det er ikke lett! Ellers så vil jeg bare nevne at det litt "flaks" for deg at du er mann, for menn forbrenner så mye mer kalorier, og er ikke like plaget av hormoner som holder på vann periodevis. Jeg og min mann har gått ned i vekt sammen det siste året, og jeg måtte jobbe mye hardere en han, selv om han hadde mye mer å ta av. Men sånn er det! bra for han, irriterende for meg. Om du klarer å tenke litt på kosthold også, så kan jeg anbefale og begynne å utforske grønnsaker mer. Jeg gikk fra pizza, burger å rødvin til mye grønnsaker og rent kjøtt, og ikke bare har jeg gått ned i vekt, men jeg føler meg så utrolig mye bedre. Du trenger ikke noen til å lage en diett for deg om du absolutt ikke vil, du skal bare prøve å være litt i kaloriunderskudd. Om du trener ganske aktivt så må ikke det være så stort. Dette klarer du, hele forumet heier på deg! Anonymkode: 48d50...c40 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå