Gjest gjest1 Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 *Klemmer alle sammen fordi de fortjener det* Forventer en liten klem tilbake, nå i disse mørketider. Æsjamei! Er veldig glad i dere, da! Ha en god kveld og natt. Stoooore klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jepp! Du skal få en stor klem, Hope. Fordi du er så flott på alle måter. Fordi du er deg! Du er en venn jeg er blitt veldig, veldig glad i! *Kjempeklem til en kjempevenn!* Glad i deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 24. oktober 2002 #3 Del Skrevet 24. oktober 2002 Jepp... du får en av meg også, vennen!!! *klemmer* Håper alt er bra med deg, vit at jeg er her hvis det skulle være noe. Er veldig, veldig glad i deg, vet du. Kid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiola Skrevet 24. oktober 2002 #4 Del Skrevet 24. oktober 2002 Hei hope. En liten klem fra meg også :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2002 #5 Del Skrevet 25. oktober 2002 Takker alle jeg fikk klem av! Kjenner dem enda. Lenge siden sist! Kid-a? Lyst til å finne på noe i dag. Har noe viktig å fortelle deg!!! (Noe viktig for meg i hvert fall...) Må jo liksom bruke vennene mine til noe, f.eks. fortelle hemmeligheter Hege og Fiola; takk for klem! KJEMPEKLEMMER ALLE SAMMEN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 25. oktober 2002 #6 Del Skrevet 25. oktober 2002 Hope, fikk du svar på SMS? Det er så dårlig dekning hos meg at det av og til er vanskelig å sende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2002 #7 Del Skrevet 25. oktober 2002 Jepp, Hege. Fikk den to ganger til og med. Prøvde å sende tilbake, men fikk feilmelding ca. 5 ganger. Da gav jeg opp... Har fått det før, selv om den har blitt sendt. Litt dumt å bruke penger på 5 meldinger hvor det står det samme Om det hadde skjedd da! Tirsdag er dagen, vennen min. Og det blir deilig å slappe av litt. Slipper skolearbeid til og med. Skal bruke tiden så godt jeg kan - med mindre jeg sover den bort Ha en fin dag, da. * Klemmer "storesøster masse* Send meg en mail i neste uke da, og fortell hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 25. oktober 2002 #8 Del Skrevet 25. oktober 2002 Mail skal du få! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. oktober 2002 #9 Del Skrevet 25. oktober 2002 Ååå... du er nå søt vennen! *klemmer Hope en masse* Håper du har det fint da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 28. oktober 2002 #10 Del Skrevet 28. oktober 2002 Jeg vil også gi klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 29. oktober 2002 #11 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jeg gir enda en klem, jeg... tror vi trenger det begge to, i dag. *klemmer hope nesten flat* Håper tingene løser seg nå, vennen. Jeg krysser fingre og tær og det som er for deg. Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. oktober 2002 #12 Del Skrevet 29. oktober 2002 *Klemmer Kid-aen min masse* Takk for at du finnes da! Hadde ikke klart meg uten deg vet du. Fint det gikk greit i dag, da! Håper "de" fungerer! Skal tenke masse på deg vet du. Kanskje jeg til og med skriver brev. Det hadde vært litt koselig, hadde det ikke? Regner med at det blit litt tørt med innlegg fra meg på en stund nå, men dere kommer nok ikke til å savne det så fælt! Ta vare på deg selv så lenge da, vennen min. Ring om det er noe, for jeg er jo der! *Klemmer Kid-aen min enda litt mer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 29. oktober 2002 #13 Del Skrevet 29. oktober 2002 Jepp, jeg håper de fungerer... hehe, får vel satse på det til det motsatte er bevist! Du, vennen min... Du må huske at du skal tenke på deg selv nå. Jeg klarer meg, du må ta godt vare på deg, det er nå det gjelder. Dette skal ordne seg, ser du! Kommer til å savne deg, jeg. Er veldig, veldig glad i deg, vet du!!!! Klart det hadde vært koselig med brev! Jeg satser på at jeg kommer "innom" en tur eller to også, da. Også ringer jeg sikkert en gang innimellom. Ønsker deg lykke til!!!! *klemmer Hope forsiktig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hope- ikke pålogget Skrevet 5. november 2002 #14 Del Skrevet 5. november 2002 Hei alle sammen! Tenkte jeg kunne sende dere en liten hilsen. Har det ganske bra, omstendighetene tatt i betraktning. Får gjort litt skolearbeid, og som dere ser har jeg tilgang på internet på formiddagen. Håper dere har det bra alle sammen! Ta vare på dere selv, så skal jeg gjøre det samme. Ikke finn på noe tull da dere! Stoooore bamseklemmer fra Hope Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå