Gå til innhold

Utrolig mye mixed signals

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han liker oppmerksomheten din. Han er ikke interessert i deg for forhold.
Hadde han vært interessert, hadde han gjort en innsats for å vinne deg over, og du hadde ikke vært i tvil. 
Du er opptatt og bor sammen med en kjæresten din, derfor ikke et satsingsområde for særlig mange menn. 

Anonymkode: 85ca2...51e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva skal jeg si? Vi var klare på at vi hadde følelser for hverandre, og ville utforske videre sammen. Men vi brukte aldri de største ordene, og det tror jeg var bevisst på begge sider.  

Anonymkode: 4272b...eed

Kan jo tenkes at hun ikke gikk fordi hun ikke trodde du var så interessert. Når en har vært lenge i forhold kan det være skremmende å gå, og å vite at da blir du kanskje helt alene. Det høres enkelt ut, men det kan være tøft. Enda tøffere om det er barn inne i bildet.

Anonymkode: 07b91...248

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Han liker oppmerksomheten din. Han er ikke interessert i deg for forhold.
Hadde han vært interessert, hadde han gjort en innsats for å vinne deg over, og du hadde ikke vært i tvil. 
Du er opptatt og bor sammen med en kjæresten din, derfor ikke et satsingsområde for særlig mange menn. 

Tidligere i tråden var noen som nevnte at han muligens er en ordentlig og høflig person som ikke vil sette meg i en kjip situasjon der jeg kan bli fristet til utroskap. Du har ikke troa på det?

TS

Anonymkode: 797f2...51d

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Han vet jeg liker han godt. Han har vært singel i ti år +. Han har gitt klart uttrykk for å være ensom og lengter etter noen å dele livet med. Vi kan snakke i mange timer på telefon eller møtes og være sammen nesten døgnet rundt. Ikke hatt sex, ingenting fysisk. Han har ikke gjort forsøk på det, ikke jeg heller. Jeg er på vei ut av et dårlig forhold, og det vet han. Er det derfor han ikke tar mer initiativ? Er det derfor det alltid er jeg som må ta første kontakt? Jeg vet han liker meg godt, men hva er han ute etter?

Til info.Det heter blandende signaler på norsk.

Anonymkode: 1a0f7...d07

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Tidligere i tråden var noen som nevnte at han muligens er en ordentlig og høflig person som ikke vil sette meg i en kjip situasjon der jeg kan bli fristet til utroskap. Du har ikke troa på det?

TS

Hei TS. Nei, jeg har ikke troen på det. Du hadde ikke vært i tvil om han ville ha deg. Du er i et forhold, og han ville gjort det tydelig for deg at han er interessert for å akselerere prosessen og ikke få deg i tvil. "Mixed signals" er som regel et negativt signal. Du ha dårlig magefølelse, lytt til den. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei TS. Nei, jeg har ikke troen på det. Du hadde ikke vært i tvil om han ville ha deg. Du er i et forhold, og han ville gjort det tydelig for deg at han er interessert for å akselerere prosessen og ikke få deg i tvil. "Mixed signals" er som regel et negativt signal. Du ha dårlig magefølelse, lytt til den. 

Mixed signals er som regel et ganske klart nei...

Anonymkode: 4db67...b1c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 6.27):

Til info.Det heter blandende signaler på norsk.

Anonymkode: 1a0f7...d07

Til info; det heter blandede.

Anonymkode: 4272b...eed

• Liker 1
Skrevet

Han respekterer det at du er i et forhold, og at du sannsynligvis trenger tid også etter bruddet (hvis det blir brudd) før du bør starte noe nytt. Virker som en fin mann. Folk som oppforderer til utroskap er ikke noe å samle på. Og å påvirke til et brudd kan også slå veldig feil, for dere vet ikke om dere vil passe sammen før dere har prøvd det. Og om det ikke fungerer så kan du jo komme til å angre? Jeg skjønner godt at han holder avstand.

Alternativt så er han ikke så interessert. men det er umulig å vite.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...