Gå til innhold

Utrolig mye mixed signals

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først og fremst hadde jeg tatt det som et stort rødt flagg at han hadde vært singel i ti år og er voksen! Da betyr mest sannsynlig at han er et dårlig partneremne ingen andre damer gidder å holde ut med. 

Med deg på vei ut av et dårlig forhold høres det desverre ut som at du kanskje havner inn i et nytt dårlig forhold om du fortsetter kontakten med denne mannen, og kanskje fordi han fremstår sympatisk og støttende nå i begynnelsen så ser du ikke de dårlige sidene hans før du har blitt glad i han og avhengig av han.. Egentlig er det en ganske farlig situasjon for menn som f eks er voldelige går etter damer som har vært i dårlige forhold før og bruker hennes lave selvbilde og behov for omsorg til sin fordel for å få makt over henne.. 

Når du kommer deg ut av forholdet du er i så bør du ikke involvere deg med noen ny før du har healet og gått i terapi en stund sånn at du blir mer oppmerksom på røde flagg og unngår å havne i et dårlig forhold eller bli avhengig av en mann igjen ❤️

Anonymkode: 9ab57...aa2

• Liker 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Med deg på vei ut av et dårlig forhold høres det desverre ut som at du kanskje havner inn i et nytt dårlig forhold om du fortsetter kontakten med denne mannen, og kanskje fordi han fremstår sympatisk og støttende nå i begynnelsen så ser du ikke de dårlige sidene hans før du har blitt glad i han og avhengig av han.. Egentlig er det en ganske farlig situasjon for menn som f eks er voldelige går etter damer som har vært i dårlige forhold før og bruker hennes lave selvbilde og behov for omsorg til sin fordel for å få makt over henne.. 

Så denne fyren er en ond voldsmann? Konkluderer du med det basert på at han prater med ts? Eller at han ikke har gjort annet enn å prate?

Anonymkode: a97fa...44f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så denne fyren er en ond voldsmann? Konkluderer du med det basert på at han prater med ts? Eller at han ikke har gjort annet enn å prate?

Anonymkode: a97fa...44f

Prøv igjen. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette må du jo snakke med han om. Men om du er på vei ut av et dårlig forhold så kan det jo være greit å klare seg selv en stund og stå på egne bein - så kan du unngå å komme i nye dårlige forhold. 

Anonymkode: 42a0d...bf7

Veldig enig i dette

Jeg tror jeg  hadde sagt tydelig til vennen din at jeg liker deg så godt, og du har betydd mye for meg.

Så hadde jeg trukket meg litt unna med å ta så ofte mer initiativ enn det han gjør. Gi ham i hvert fall minst 3 -4-dager fri til å selv ta initiativ. Prøv å trekk deg litt vekk.

Lykke til med å gå ut av det dårlige forholdet ditt. Ser du etter et sted å leie? Hva hundrer deg å flytte ut? Flytt til din mor så lenge, hvis du kan?

Lei en liten hybel. Gjør det koselig for deg.

Endret av exictence
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Det at man har vært singel i 10 år betyr ikke at man aldri har hatt noen relasjon, men at man pga. ulike omstendigheter aldri har vært i noen langvarig forhold. Bortsett fra at kort kjæresteforhold som varte i noen måneder der vi faktisk sa vi har kjærester, så anser jeg meg selv som har vært ganske singel de siste 10 årene. Jeg var derimot av og på med en mann i minst 5 år, som aldri klarte å bestemme meg for hva han ville, og jeg lot det pågå. Men jeg var per definisjon singel i disse åra, å i det hele tatt avtale ekslusivitet var han aldri med på. Av og på innimellom har jeg hatt noen korte flørter eller dater som aldri har blitt noe mer. Det har vært menn som har vært mer interessert i meg, og som jeg har backet ut fra fordi det blir for intenst for fort. Jeg har vanskelig for å nærme meg noen, og lar meg i mindre grad bli betatt nå etter at jeg var hekta på han andre fyren. Siden jeg har var ferdig med studiene så har jeg omtrent ikke hatt noen relasjon til noen, synest det er vanskeligere nå enn før, og blir stresset av datinglivet nå som jeg er i en alder der det forventes etablering. Som sagt, det betyr ikke at jeg aldri har vært med noen siden jeg har vært singel de siste 12 åra, men jeg har bare ikke vært i noe langvarig forhold. Det betyr ikke at jeg aldri kommer til å finne meg noen, jeg må bare bruke tid å finne noen som er tålmodig nok til det.

TS burde senke forventingene kraftig. Jeg tror absolutt denne mannen kan være interessert, men som singel i 10 år så har han all grunn til å være betenkt på TS som fortsatt er i et forhold. Dere har nok trolig litt ulik tilnærming til å gå inn i et forhold og dette kan fort skremme bort om en ikke møtes på midten. Jeg synest derfor også at TS ikke kan forvente at denne mannen er klar for å kaste seg over og begynne å date TS så fort hun er offisielt singel. Hun bør ta det rolig og kjenne litt på  å være singel. Hadde jeg vært denne mannen så hadde jeg vært svært betenkt på å gå rett inn i forhold med noen som knapt nok har blitt singel. Når TS er offisielt singel, ta opp kontakten og finn på ting, men ikke press på. La det gå sin gang!

Endret av missmcbeal
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
missmcbeal skrev (1 time siden):

Det at man har vært singel i 10 år betyr ikke at man aldri har hatt noen relasjon, men at man pga. ulike omstendigheter aldri har vært i noen langvarig forhold. Bortsett fra at kort kjæresteforhold som varte i noen måneder der vi faktisk sa vi har kjærester, så anser jeg meg selv som har vært ganske singel de siste 10 årene. Jeg var derimot av og på med en mann i minst 5 år, som aldri klarte å bestemme meg for hva han ville, og jeg lot det pågå. Men jeg var per definisjon singel i disse åra, å i det hele tatt avtale ekslusivitet var han aldri med på. Av og på innimellom har jeg hatt noen korte flørter eller dater som aldri har blitt noe mer. Det har vært menn som har vært mer interessert i meg, og som jeg har backet ut fra fordi det blir for intenst for fort. Jeg har vanskelig for å nærme meg noen, og lar meg i mindre grad bli betatt nå etter at jeg var hekta på han andre fyren. Siden jeg har var ferdig med studiene så har jeg omtrent ikke hatt noen relasjon til noen, synest det er vanskeligere nå enn før, og blir stresset av datinglivet nå som jeg er i en alder der det forventes etablering. Som sagt, det betyr ikke at jeg aldri har vært med noen siden jeg har vært singel de siste 12 åra, men jeg har bare ikke vært i noe langvarig forhold. Det betyr ikke at jeg aldri kommer til å finne meg noen, jeg må bare bruke tid å finne noen som er tålmodig nok til det.

TS burde senke forventingene kraftig. Jeg tror absolutt denne mannen kan være interessert, men som singel i 10 år så har han all grunn til å være betenkt på TS som fortsatt er i et forhold. Dere har nok trolig litt ulik tilnærming til å gå inn i et forhold og dette kan fort skremme bort om en ikke møtes på midten. Jeg synest derfor også at TS ikke kan forvente at denne mannen er klar for å kaste seg over og begynne å date TS så fort hun er offisielt singel. Hun bør ta det rolig og kjenne litt på  å være singel. Hadde jeg vært denne mannen så hadde jeg vært svært betenkt på å gå rett inn i forhold med noen som knapt nok har blitt singel. Når TS er offisielt singel, ta opp kontakten og finn på ting, men ikke press på. La det gå sin gang!

Mye fornuftig her. Takk

TS

Anonymkode: 797f2...51d

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det høres ut som at han er veldig useriøs, hvis han ikke engang har hintet til at han vil noe mer. Ville styrt unna var jeg deg.

Anonymkode: ea0f2...b0a

At hun ikke er interessant nok for han og han antageligvis vet han kan få bedre og derfor ikke gir henne nok betyr ikke at han er useriøs. Hva er dette for noe vissvass? Det er ikke sånn at det er noe feil med mannen hver gang dere ikke får ting akkurat som dere forventer. 

Anonymkode: d2f0a...3e1

• Liker 1
Skrevet

Har du vurdert å spørre han selv?

Skrevet
Tussemor47 skrev (25 minutter siden):

Har du vurdert å spørre han selv?

Det har jeg brent meg på tidligere. Da skremte jeg vedkommende. Vil ikke gå på samme tabbe igjen. 
TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det har jeg brent meg på tidligere. Da skremte jeg vedkommende. Vil ikke gå på samme tabbe igjen. 
TS

Neida.. han var ikke interessert i deg.. beklager! Vil en mann ha deg så forteller han det kjapt!

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS

En som faktisk liker deg blir ikke skremt..

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Tussemor47 skrev (4 timer siden):

Neida.. han var ikke interessert i deg.. beklager! Vil en mann ha deg så forteller han det kjapt!

Men… Gjør de det? Det var da vitterlig en fyr tidligere i tråden som hevdet det motsatte…?

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men… Gjør de det? Det var da vitterlig en fyr tidligere i tråden som hevdet det motsatte…?

TS

Ja.. de gjør faktisk det for de vil ikke risikere å miste deg til en annen mann☺️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

TS

Du bør i alle fall vente med noe sånt til du er singel. 

Anonymkode: 4db67...b1c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jo, på en måte er det positivt. Samtidig leser man overalt at hvis en mann er interessert, går han nærmest over lik for å bevise det. Da VET du, liksom. Han her gjør jo ikke det, og da blir jeg usikker da.

TS

Jeg har vært der, med en kvinne som hadde sagt fra, og ville ut. Jeg var klar og tydelig i min interesse, men jeg gikk ikke over lik. Og bra var det, for etter et par års vingling, så greide hun ikke gå likevel.  

Anonymkode: 4272b...eed

• Liker 1
Skrevet
Tussemor47 skrev (16 minutter siden):

Ja.. de gjør faktisk det for de vil ikke risikere å miste deg til en annen mann☺️

Jo, men nå «har» jeg jo en annen mann allerede. Eller, egentlig ikke, men på en måte likevel… TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har vært der, med en kvinne som hadde sagt fra, og ville ut. Jeg var klar og tydelig i min interesse, men jeg gikk ikke over lik. Og bra var det, for etter et par års vingling, så greide hun ikke gå likevel.  

Fortalte du henne hva du følte? Eller beskyttet du deg selv og holdt litt igjen? TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo, men nå «har» jeg jo en annen mann allerede. Eller, egentlig ikke, men på en måte likevel… TS

Da er det jo ikke rart han er forsiktig og usikker, han har mye på spill her mens du ikke er singel en gang. 

Kanskje DU bør bli singel og finne ut av hva du vil selv egentlig.  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da er det jo ikke rart han er forsiktig og usikker, han har mye på spill her mens du ikke er singel en gang. 

Kanskje DU bør bli singel og finne ut av hva du vil selv egentlig.  

Jobber med det. Vil bare ikke miste han underveis. TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fortalte du henne hva du følte? Eller beskyttet du deg selv og holdt litt igjen? TS

Hva skal jeg si? Vi var klare på at vi hadde følelser for hverandre, og ville utforske videre sammen. Men vi brukte aldri de største ordene, og det tror jeg var bevisst på begge sider.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...