Gå til innhold

Utrolig mye mixed signals

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vet jeg liker han godt. Han har vært singel i ti år +. Han har gitt klart uttrykk for å være ensom og lengter etter noen å dele livet med. Vi kan snakke i mange timer på telefon eller møtes og være sammen nesten døgnet rundt. Ikke hatt sex, ingenting fysisk. Han har ikke gjort forsøk på det, ikke jeg heller. Jeg er på vei ut av et dårlig forhold, og det vet han. Er det derfor han ikke tar mer initiativ? Er det derfor det alltid er jeg som må ta første kontakt? Jeg vet han liker meg godt, men hva er han ute etter?

Anonymkode: 797f2...51d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du jo snakke med han om. Men om du er på vei ut av et dårlig forhold så kan det jo være greit å klare seg selv en stund og stå på egne bein - så kan du unngå å komme i nye dårlige forhold. 

Anonymkode: 42a0d...bf7

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det høres ut som at han er veldig useriøs, hvis han ikke engang har hintet til at han vil noe mer. Ville styrt unna var jeg deg.

Anonymkode: ea0f2...b0a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det høres ut som at han er veldig useriøs, hvis han ikke engang har hintet til at han vil noe mer. Ville styrt unna var jeg deg.

Jo, han har jo det. Det er går mye i blikk, kroppsspråk. Han setter seg tett inntil meg for eksempel. Han vil snakke og være med meg. Han vender seg mot meg. Jeg tror bare ikke han tør. Og så sier han jo stadig at han er ensom og vil ha noen å dele livet med. Gå ut og spise, gå på kino, gå i fjellet, reise.

Men samtidig er det omtrent bare jeg som opprettholder kontakten. Det er jeg som starter 90% av alle chatter eller ringer han, men når kontakten først er opprettet, kan vi skravle hele dagen.

TS

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er på vei ut av et dårlig forhold

Så du er ikke single??

Anonymkode: a97fa...44f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, han har jo det. Det er går mye i blikk, kroppsspråk. Han setter seg tett inntil meg for eksempel. Han vil snakke og være med meg. Han vender seg mot meg. Jeg tror bare ikke han tør. Og så sier han jo stadig at han er ensom og vil ha noen å dele livet med. Gå ut og spise, gå på kino, gå i fjellet, reise.

Men samtidig er det omtrent bare jeg som opprettholder kontakten. Det er jeg som starter 90% av alle chatter eller ringer han, men når kontakten først er opprettet, kan vi skravle hele dagen.

TS

Han høres veldig usikker ut, å ikke en person man vil bruke all for mye tid på. Han har gått lenge uten kjæreste og det er vel ikke uten grunn?. Mitt eneste rådet er styr unna med mindre du driver veldedighet.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Så du er ikke single??

Ikke offisielt. Vi har blitt enige om å avslutte, men har ikke flyttet hvert til vårt enda fordi jeg ikke har funnet noe egnet sted enda. Dette vet han.

TS

Skrevet

Han høres veldig usikker ut, å ikke en person man vil bruke all for mye tid på. Han har gått lenge uten kjæreste og det er vel ikke uten grunn?. Mitt eneste rådet er styr unna med mindre du driver veldedighet.

Tanken har slått meg ja, at det kanskje er en grunn til at ingen vil ha han. Stakkars. Han er jo en grei mann.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke offisielt. Vi har blitt enige om å avslutte, men har ikke flyttet hvert til vårt enda fordi jeg ikke har funnet noe egnet sted enda. Dette vet han.

TS

Her har du svaret ditt.

Han er respektfull og utviser normal folkeskikk. Du er ikke singel.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han gjør vel bare som kvinner flest. Trenger en venn å prate med. Friendzoner. Ikke alle menn er ute etter å pule. Denne karen har åpenbart ingen behov for forhold (10+ år som singel)

Ts, du burde juble! Dette er jo drømmemannen! En du kan prate med og vise følser og få støtte i, men som ikke vil ligge med deg.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
sicario skrev (Akkurat nå):

Her har du svaret ditt.

Han er respektfull og utviser normal folkeskikk. Du er ikke singel.

Tror du? Jeg håper jo selvsagt at det er derfor, men jeg er redd at jeg er for optimistisk og at han egentlig ikke er interessert. 
TS

Skrevet

Han vet du er i et forhold, og du blir usikker av at han ikke prøver seg på deg? Jøss, nå har jeg hørt det og. 

Er det ikke utelukket positiv st han ikke prøver seg på folk som er i forhold. Utroskap er jo en uting, og det er jo bare flott at han ikke ønsker å bidra til det.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tror du? Jeg håper jo selvsagt at det er derfor, men jeg er redd at jeg er for optimistisk og at han egentlig ikke er interessert. 
TS

Men ærlig talt, hvorfor grubler du på dette nå? 

Flytt ut, vær singel og ta kontakt med han å si du er interessert. 

Enkelt å greit. Du behøver ikke å spørre på kg, vi vet jo ikke om han er interessert eller ikke.

Anonymkode: aa502...0b1

• Liker 2
Skrevet

For det første så er du ikke single.

For det andre så er det nok du som må ta initiativ. Mest sannsynlig er dette en fyr som ikke tør å ta steget videre.

• Liker 3
Skrevet
c_buk skrev (27 minutter siden):

Han vet du er i et forhold, og du blir usikker av at han ikke prøver seg på deg? Jøss, nå har jeg hørt det og. 

Er det ikke utelukket positiv st han ikke prøver seg på folk som er i forhold. Utroskap er jo en uting, og det er jo bare flott at han ikke ønsker å bidra til det.

Jo, på en måte er det positivt. Samtidig leser man overalt at hvis en mann er interessert, går han nærmest over lik for å bevise det. Da VET du, liksom. Han her gjør jo ikke det, og da blir jeg usikker da.

TS

Skrevet

Jo, på en måte er det positivt. Samtidig leser man overalt at hvis en mann er interessert, går han nærmest over lik for å bevise det. Da VET du, liksom. Han her gjør jo ikke det, og da blir jeg usikker da.

TS

Synes det høres needy og desperat ut jeg da. Men folk er vel forskjellige.

Hilsen mann som ikke ville gått over lik for å bevise interessen. 

• Liker 2
Skrevet
c_buk skrev (Akkurat nå):

Synes det høres needy og desperat ut jeg da. Men folk er vel forskjellige.

Hilsen mann som ikke ville gått over lik for å bevise interessen. 

Ok. 😊

Kanskje jeg bare er litt for pessimist om dagen da, hvis jeg tolker dere rett. Kanskje han ikke er uinteressert, men holder seg litt i bakgrunnen til jeg er singel? Kan det være sånn? (Dritt at man skal bli så usikker når det kommer til dating. Dette har jeg ikke gjort på mange år.)

TS

• Nyttig 1
Skrevet

Ok. 😊

Kanskje jeg bare er litt for pessimist om dagen da, hvis jeg tolker dere rett. Kanskje han ikke er uinteressert, men holder seg litt i bakgrunnen til jeg er singel? Kan det være sånn? (Dritt at man skal bli så usikker når det kommer til dating. Dette har jeg ikke gjort på mange år.)

TS

Vanskelig for meg å tolke hva han tenker. Men isolert sett ville jeg tenkt at det var utelukkende positivt at han ikke prøvde seg mens han visste du var i forhold.

Dersom det viser seg at det ikke er noe mer interesse, så har du jo kanskje fortsatt en god venn. Dersom det viser seg at han er interessert, så har han jo bevist at han respekterte deg såpass at han ikke satt deg i en vanskelig situasjon (potensielt utroskap).

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
c_buk skrev (1 minutt siden):

Vanskelig for meg å tolke hva han tenker. Men isolert sett ville jeg tenkt at det var utelukkende positivt at han ikke prøvde seg mens han visste du var i forhold.

Dersom det viser seg at det ikke er noe mer interesse, så har du jo kanskje fortsatt en god venn. Dersom det viser seg at han er interessert, så har han jo bevist at han respekterte deg såpass at han ikke satt deg i en vanskelig situasjon (potensielt utroskap).

Takk! Jeg har ikke tenkt på det på den måten!

TS

Skrevet

Altså, så lenge du enn så lenge er i et forhold så er det jo strengt tatt ikke så rart om han nye ikke tar så mye iniativ. Han tenker gjerne at det står på deg dette.

Han har jo sagt han ønsker noen å dele livet sitt med. Er jo ikke sikkert han enda vet om det vil være deg. Dere må kanskje være litt mer sammen før en kan vite det? 

Anonymkode: 16ada...d1c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...