AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Del Skrevet 20. november 2022 Har vært kjærester og etterhvert samboere i 12 år. Superbra som foreldre og kjærester, men kommuniserer elendig når det kommer til sex. For 10 år siden sa jeg at jeg ikke likte å få oralsex. Var for usikker på meg selv til å klare å motta/nyte det. Nå kjenner jeg meg klar, har lyst, men klarer ikke å si det. Jeg gir han BJ innimellom, men føler meg nedverdiget når jeg gir han det. Altså, kompliserte følelser når det gjelder oralsex, og forstår ikke helt hvorfor det kjennes slik. Andre som har ambivalens til å få/gi oralsex? Anonymkode: 5d7a6...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 20. november 2022 #2 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) Lag en lek da. Med lapper så skriver begge hva de har lyst til så mange dere får til. Husk å skriv: Slikk meg . Trekk så. Blir bra overraskelse det. Han har sikkert ikke noe imot det Endret 22. november 2022 av Elaine Marley 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Del Skrevet 20. november 2022 Kjøp et sex spill hvor han får oppgaven, hvis du syns det er vanskelig å si det rett ut selv. Anonymkode: 4e959...5de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #4 Del Skrevet 20. november 2022 (endret) GrønnNellik68 skrev (På 20.11.2022 den 22.58): Lag en lek da. Med lapper så skriver begge hva de har lyst til så mange dere får til. Husk å skriv: Slikk meg . Trekk så. Blir bra overraskelse det. Han har sikkert ikke noe imot det Fin metode! Eller dere kan utveksle fantasier. Er det vanskelig kan du sende en melding, selv når dere begge er hjemme. Et glass rødvin i forkant kan hjelpe . Hopp i det. Anonymkode: 50111...5c1 Endret 22. november 2022 av Elaine Marley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 20. november 2022 #5 Del Skrevet 20. november 2022 Du har allerede noen forslag her. Jeg ser ikke helt hvordan dette skal gå for seg. Hvis forslaget kommer fra deg (at du har skrevet en lapp), så er det jo uttalt ønske fra deg og ikke så veldig forskjellig fra dersom du hadde sagt det direkte. Dersom du velger hyllevare sex-spill, sex-terninger eller noe slikt og håper at det blir foreslått slikking, så virker det som fire ganger over bekken etter vann. Og når du først slår din yatzee, så vil vel typen (som tror at du ikke liker det) si at du ikke trenger og du vil fremdeles måtte si at du har lyst. Jeg tenker at du setter av god tid og at dette blir din tid. Dere må gjerne sette av han kveld til han også enten før eller etter. Jeg ville startet med at du venner deg til tanken om at du har noe der nede som han liker. At han liker ditt kjønn. Han liker å være nær. Han liker å sanse deg. Hvis du vil at han helst skal hoppe rett på og slikke, men ikke se eller lukte, så tenker jeg du skal gå enda saktere frem. At du skal venne deg til tanken at han (skal) trives der nede. Det er klart at siden dette ikke har vært en del av sexlivet deres på lenge, så er det også en tilvenning for han. Ikke minst at du har endret syn på saken. Men dette finner dere ut av. Du har jo eksempel selv fra dine BJs om hvordan det ikke skal føles. Og kanskje han heller ikke ville likt det hvis han visste hvordan du følte om saken. Så det er kanskje også en arena hvor dere tilogmed burde gå et skritt tilbake før dere går to skritt frem. Og kanskje søken etter gjensidig glede i oralsex begge veier vil være starten på å kommunisere bedre, at sexlivet er en reise og at soverommet med sin partner gjennom ti år igjen kan bli det mest spennende stedet som finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #6 Del Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Andre som har ambivalens til å få/gi oralsex? Anonymkode: 5d7a6...2bf Ikke nødvendigvis ambivalens, men elsker å motta oralsex og hater å gi. Kunne jo fort blitt utfordrende om ikke det var for at mannen min elsker å gi, men ikke er noe opptatt av å motta. Sånn sett perfekt for meg, men skjønner jo at det kunne blitt vanskelig å ha en seksuell relasjon med en mann som var lik meg selv😂 Anonymkode: 4ce39...71d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MuffinStud Skrevet 21. november 2022 #7 Del Skrevet 21. november 2022 Ja, viktig poeng. Det er ikke slik at du er forpliktet til å gi dersom du liker å få. Det er ikke "hyklersk". Noen liker å være øverst. Noen liker å være under. Personlig liker jeg å gi oral, men det er ikke spesielt viktig for meg å få. Det er faktisk oftere at hun gir oralsex mens hun ligger med womanizer mellom beina (litt som en "gangbang" situasjon) fordi det får henne til å komme fortere. Det skal være absolutt rent, nydusjet og gjerne dobbelvasket når hun gir, mens jeg liker både en klinisk ren brazilian såvel som et ufrisert område med både smak og duft. Vi har et asymmetrisk utgangspunkt. Vi skal begge bare gjøre ting vi liker å gjøre. Og hvis man strekker seg litt for den andre sin del, så er det noe man velger å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #8 Del Skrevet 21. november 2022 Som mann: Si det!! Kommer selvfølgelig an på hva slags forhold dere har, men kanskje lurt å jobbe litt med det. Første gang jeg gjorde oral på dama mi føltes det rart og klønete, men lærte fort at det er digg å se henne nyte og komme. At du synes BJ er nedverdigende er jo synd. Kommer kanskje an på måten det skjer på. Hvis det skjer som en ren service, så skjønner jeg deg, men hele greia med oral må jo være at dere skal nyte hverandre. Noen ganger har jeg fått BJ nær sagt som overraskelse fordi hun bare hadde lyst. Andre ganger har jeg gjort det samme tilbake. Så bør vel finne en måte hvor dere begge opplever at det beste med sex er å tilfredstille partneren... Finnes sikkert 1000 meninger om dette. Men det var mine umiddelbare tanker. Anonymkode: 2ffee...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #9 Del Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Har vært kjærester og etterhvert samboere i 12 år. Superbra som foreldre og kjærester, men kommuniserer elendig når det kommer til sex. For 10 år siden sa jeg at jeg ikke likte å få oralsex. Var for usikker på meg selv til å klare å motta/nyte det. Nå kjenner jeg meg klar, har lyst, men klarer ikke å si det. Jeg gir han BJ innimellom, men føler meg nedverdiget når jeg gir han det. Altså, kompliserte følelser når det gjelder oralsex, og forstår ikke helt hvorfor det kjennes slik. Andre som har ambivalens til å få/gi oralsex? Anonymkode: 5d7a6...2bf Har du hintet til han at du ønsker det da? Å hinte er veldig god kommunikasjon, og hvis personen ikke forstår hint så er det den personen som er dårlig på å kommunisere. Såpass burde han forstå. Dessuten, det du sa til han for ti år siden burde han forstå ikke gjelder i dag. Menn altså, de er så dårlige på å kommunisere. Anonymkode: 6871b...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #10 Del Skrevet 21. november 2022 Ts her, takk for veldig mange reflekterte og gode innspill! Jeg er styrket i veien videre, tror vi begge trenger å si «på nytt» hva vi liker, ikke bare fortsette i samme spor etter så mange år, med å anta at alle preferanser er de samme nå som 35-åringer som de var når vi var 25. Anonymkode: 5d7a6...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 21. november 2022 #11 Del Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har vært kjærester og etterhvert samboere i 12 år. Superbra som foreldre og kjærester, men kommuniserer elendig når det kommer til sex. For 10 år siden sa jeg at jeg ikke likte å få oralsex. Var for usikker på meg selv til å klare å motta/nyte det. Nå kjenner jeg meg klar, har lyst, men klarer ikke å si det. Jeg gir han BJ innimellom, men føler meg nedverdiget når jeg gir han det. Altså, kompliserte følelser når det gjelder oralsex, og forstår ikke helt hvorfor det kjennes slik. Andre som har ambivalens til å få/gi oralsex? Anonymkode: 5d7a6...2bf Du må bare si det på en fin måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 22. november 2022 #12 Del Skrevet 22. november 2022 Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #13 Del Skrevet 25. november 2022 Du kan jo enten si det eller pushe hodet hans ned på deg😉 Anonymkode: 9fe9e...d45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 25. november 2022 #14 Del Skrevet 25. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du kan jo enten si det eller pushe hodet hans ned på deg😉 Anonymkode: 9fe9e...d45 Akkurat det med å pushe hodet hans ned på deg er en handling som sier mer enn tusen ord, og er meeget hot, dersom han er klar for det selv. Men du bør føle på stemningen litt i forkant, så du har en anelse om hvordan han vil reagere. Hvis ikke blir det fort veldig kleint dersom dine forventninger ikke innfris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #15 Del Skrevet 25. november 2022 Kjøp sexterninger, og sett av en kveld til det. Da kommer dere nok til oralsex, og til samtaler om ulikt. Anonymkode: 6d2d4...79e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2022 #16 Del Skrevet 25. november 2022 On 11/21/2022 at 12:26 PM, AnonymBruker said: Ts her, takk for veldig mange reflekterte og gode innspill! Jeg er styrket i veien videre, tror vi begge trenger å si «på nytt» hva vi liker, ikke bare fortsette i samme spor etter så mange år, med å anta at alle preferanser er de samme nå som 35-åringer som de var når vi var 25. Anonymkode: 5d7a6...2bf Tror du er inne på noe her. Hva med å dra ut på en trivelig date sammen, hvor dere kan prate om blant annet sexlivet? Ta initiativet til å spørre om han har noen nye fantasier for eksempel. Anonymkode: 18acb...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå