AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #1 Del Skrevet 20. november 2022 Jeg har veldig dårlig kjenemuskulatur og tenker derfor å begynne å trene det. Men vil jeg få noe fremgang om jeg trener med lav intensitet? Det er det som egentlig passer meg best 🙂 Ikke det jeg ikke kan trene med høy intensitet, jeg synes bare det er slitsomt, så den late siden av meg kunne helst tenke meg å trene på den late måten 😅 Så tenkte kanskje noe yoga eller lignende som jeg finner på youtube? Hva tenker dere? Anonymkode: 18232...a0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Del Skrevet 20. november 2022 Yoga er ikke lav intensitet, bare så det er sagt, men det kommer veldig an på hvilken form for yoga? Ashtanga yoga er høy intensitet og vanskelig for mange med svak kjerne - men den får man jo trent opp, og ashtanga er vel den eneste formen for yoga man faktisk trener hardt på kjerne. De andre yoga formene er mer «myk yoga» - og da trener man ikke kjernemuskulaturen slik du har lyst til. Du kan fint gå rett på ashtanga, men det er høy intensitet som sagt. Trener ashtanga selv og er veldig fornøyd, hvorfor ikke melde deg på yoga isteden? Da får du jo maksimalt ut av treningen også. Anonymkode: a220c...7da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 20. november 2022 #3 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg har veldig dårlig kjenemuskulatur og tenker derfor å begynne å trene det. Men vil jeg få noe fremgang om jeg trener med lav intensitet? Det er det som egentlig passer meg best 🙂 Ikke det jeg ikke kan trene med høy intensitet, jeg synes bare det er slitsomt, så den late siden av meg kunne helst tenke meg å trene på den late måten 😅 Så tenkte kanskje noe yoga eller lignende som jeg finner på youtube? Hva tenker dere? Anonymkode: 18232...a0f For å bli sterkere, må musklene få nok motstand. Så man kan ikke bare ligge og fisle og tro man skal bli mye sterkere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 20. november 2022 #4 Del Skrevet 20. november 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg har veldig dårlig kjenemuskulatur og tenker derfor å begynne å trene det. Men vil jeg få noe fremgang om jeg trener med lav intensitet? Det er det som egentlig passer meg best 🙂 Ikke det jeg ikke kan trene med høy intensitet, jeg synes bare det er slitsomt, så den late siden av meg kunne helst tenke meg å trene på den late måten 😅 Så tenkte kanskje noe yoga eller lignende som jeg finner på youtube? Hva tenker dere? Anonymkode: 18232...a0f Skal du bli sterk må du trene hardt. Nytter ikke å være lat. Jeg pleide å hate styrketrening. Tvang meg til å begynne . For jeg vet hvor viktig det er. Har trent hard styrke i 18 måneder og resultatene er formidable. Å jobbe hardt med kroppen er bare deilig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #5 Del Skrevet 20. november 2022 Min erfaring er at pilates gjør deg langt sterkere enn yoga - hvis det er målet. Men pilates er en ganske tøff treningsform. Du kan jo begynne med å gjøre litt færre repetisjoner. Anonymkode: 8d0f0...ce3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå