Gå til innhold

Diskuter fotball VM 2022 her.

Gjest Athena Catalina

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er så drittlei av VGLive sine kommentarer: 

«NRK med en knallhard beskjed til de som venter på Lindmo nå….Hvis fruen lurer: Det kommer etter Kveldsnytt». 

JA!! DET ER JO BARE MENN SOM LIKER FOTBALL! og vi kvinner ser bare på Lindmo 🤬🤬

Anonymkode: 26b42...53b

Enig, de er helt elendige. Det er en eller annen gjøk som tror hen er morsom.

Anonymkode: 47c4a...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87
Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

Tror ikke keeperen har 😅

Tror dommeren trenger en lang, varm dusj etterpå, faen så intens opplevelse. Og da han stod og blåste og blåste i den fløyta og ingen kunne brydd seg mindre. Stakkars fyr 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spillerne på Argentina minner meg om en gjeng som kunne jobbet på en kombinert bilvask og dekkskifte på Alnabru.

Anonymkode: 47c4a...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
Athena Catalina skrev (Akkurat nå):

Men jeg kjenner denne dommeren fra La Liga, han elsker å dele ut gule kort. 

Haha, såpass, var hans julegave da dette i år! Gult kort-bonanza 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er så drittlei av VGLive sine kommentarer: 

«NRK med en knallhard beskjed til de som venter på Lindmo nå….Hvis fruen lurer: Det kommer etter Kveldsnytt». 

JA!! DET ER JO BARE MENN SOM LIKER FOTBALL! og vi kvinner ser bare på Lindmo 🤬🤬

Anonymkode: 26b42...53b

Lindmo suger!! Det er jo rent reklameprogram for de som ønsker å promotere og selge. 

Anonymkode: db089...08b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

supernova_87 skrev (1 minutt siden):

Tror dommeren trenger en lang, varm dusj etterpå, faen så intens opplevelse. Og da han stod og blåste og blåste i den fløyta og ingen kunne brydd seg mindre. Stakkars fyr 😅

Ja, lurte på om det var noen på tribunen som holdt på. Men såg jo at dommeren har lite respekt hos spillerne 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

supernova_87 skrev (6 minutter siden):

Har samtlige spillere på Argentina gult kort nå? 🙈

20 gule hadde han vel delt ut 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, lurte på om det var noen på tribunen som holdt på. Men såg jo at dommeren har lite respekt hos spillerne 🙈

Ja, kan nok være litt lite respekt, men er jo også at de har så mye adrenalin at de mister helt gangsynet! Så mye slåssing da gitt! 

Dette var så spennende at det er ikke sunt for meg 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (24 minutter siden):

Men jeg kjenner denne dommeren fra La Liga, han elsker å dele ut gule kort. 

Han liker å være midtpunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldigvis vant Argentin tilslutt.  Når Brasil dessverre røyk ut så heier jeg nå på Argentina. Og er en ganske stor fan av Lionel Messi, som er verdens beste fotballspiller.

Anonymkode: d8ce6...d5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pares burde vært utvist. Messi også. Og hvis straffen hadde blitt sett på av var, ville den aldri blitt gitt. Så langt er denne kampen den mest åpenbare ref-ballingen i dette verdensmesterskapet. Argentinske spillere filmet hele kampen og dommeren ga dem frispark hver gang. Nederlenderne ble sparket ned, og fikk sjelden frispark. Messi ble også beskyttet hele kampen; nederlenderne kunne ikke puste på ham en gang. Ikke overraskende, siden denne dommeren er en stor Messi-fan. Det vet alle som kjenner han fra La Liga.

Anonymkode: a0fa1...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Pares burde vært utvist. Messi også. Og hvis straffen hadde blitt sett på av var, ville den aldri blitt gitt. Så langt er denne kampen den mest åpenbare ref-ballingen i dette verdensmesterskapet. Argentinske spillere filmet hele kampen og dommeren ga dem frispark hver gang. Nederlenderne ble sparket ned, og fikk sjelden frispark. Messi ble også beskyttet hele kampen; nederlenderne kunne ikke puste på ham en gang. Ikke overraskende, siden denne dommeren er en stor Messi-fan. Det vet alle som kjenner han fra La Liga.

Anonymkode: a0fa1...219

Prøvde å søke på det, men fant ikke noe, hva mener du med "ref-ballingen", antar det viser til referee et eller annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

supernova_87 skrev (47 minutter siden):

Har samtlige spillere på Argentina gult kort nå? 🙈

De gule kortene blir slettet før semifinalen. Dog de som har 2 gule etter dagens kamp må stå over. Men de som har et gult enten fra ikveld eller tidligere i VM får dette strøket.

Vamos Argentina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snork. Jeg er sååååå lei av Argentina og Messi men innser vel at de er med hele veien og sikkert vinner hele greia. Jeg klarer ikke bli sjarmert av dette Argentina laget og er så lei dette overfokuser på Messi og at det er hans VM, hans finale, han må vinne osv. Alle fotballspillere har denne drømmen! Håper inderlig Kroatia klarer å ta dem, men tviler. 

Frankrike- England. Veldig usikker på hvem som går videre. Frankrike er gode men har ikke sin optimale stall. England har mange gode de kan bytte innpå. Straffekonk? Da tror jeg England. 

Tror Portugal over Marokko. De har scoret i alle kampene og har flere som kan bidra. 

Og plis, gi gode ikke kontroversielle dommere de siste kampene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith

Argentina er avhengige av messi, klarer motstanderne å ta han ut av kampen eller han blir skadet har de ikke noe å stille opp med. Portugal og Frankrike har mer komplette lag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...