AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #1 Del Skrevet 19. november 2022 Jeg ser veldig mye tvserier, og er samtidig ganske kravstor til både innhold og rolleprestasjoner....Har kuttet ut mang en serie fordi jeg mistet interessen og falt av. Men "The English"...... 😲😲😲 Herregud for en nydelig vakker og ufattelig hjerteskjærende historie!!! Jeg var helt oppslukt ila 2 episoden, og ble sittende til kl 4 om natta og se hele serien på én gang. De siste episodene knakk meg fullstendig, for ikke bare var handlingen hjerteskjærende - men plottet som man får vite mot slutten, var så overraskende og orginalt at jeg kunne aldri forestilt meg noe lignende 😟💔 Denne MÅ dere bare se!! Ikke stopp etter 1 episoden, for det er først etter denne at man skjønner dette er en historie man bare er nødt til å se ferdig.... Sjeldent at jeg gråter høylytt av en serie, men av denne så hulket jeg 😭 Hvis dere sjekker alle anmeldelsene, både på norsk og engelsk, så får dere sett at jeg er ikke alene om å falle fullstendig for The English 😉 Her er link til VGs anmeldelse: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/nQ1RaJ/tv-anmeldelse-the-english-vakker-velspilt-og-voldsom Anonymkode: 57270...6c2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #2 Del Skrevet 20. november 2022 Greide ikke å se den. Føyer seg inn i rekken av produksjoner hvor regissører ikke gidder å sette seg inn i hva som er mulig/ikke mulig i fundamentale ting som hvordan våpen fungerer, og hvordan de brukes av folk som er vant til å bruke dem. Siden det er nok av skytesekvenser i serien, burde de ha brukt konsulenter som faktisk skjønner seg på slikt, i stedet for å bare bake sammen no vissvass. Verste var vel i en av de første episodene hvor pila gikk helt igjennom kroppen til en fyr hu skøyt. Jeg oppfatter slikt håndverk som å disrespektere mottagerne av produktet. Anonymkode: c45ff...714 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2022 #3 Del Skrevet 20. november 2022 Skal se den ja😊👍 Anonymkode: 749d9...a0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 20. november 2022 #4 Del Skrevet 20. november 2022 Skal se den, men er den så hjerteskjærende?? Vet ikke om jeg orker det. 😬😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2022 #5 Del Skrevet 22. november 2022 Albbas skrev (På 20.11.2022 den 20.35): Skal se den, men er den så hjerteskjærende?? Vet ikke om jeg orker det. 😬😭 Den traff hvertfall meg ganske hardt 😏 Men nå vet jo ikke jeg om du reagerer på samme ting som jeg gjør 🙃 Selv om jeg tror nok at den vil røre ved de aller fleste... Et mesterverk som ikke må gåes glipp av ❣ TS Anonymkode: 57270...6c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. november 2022 #6 Del Skrevet 26. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 19.11.2022 den 18.51): Jeg ser veldig mye tvserier, og er samtidig ganske kravstor til både innhold og rolleprestasjoner....Har kuttet ut mang en serie fordi jeg mistet interessen og falt av. Men "The English"...... 😲😲😲 Herregud for en nydelig vakker og ufattelig hjerteskjærende historie!!! Jeg var helt oppslukt ila 2 episoden, og ble sittende til kl 4 om natta og se hele serien på én gang. De siste episodene knakk meg fullstendig, for ikke bare var handlingen hjerteskjærende - men plottet som man får vite mot slutten, var så overraskende og orginalt at jeg kunne aldri forestilt meg noe lignende 😟💔 Denne MÅ dere bare se!! Ikke stopp etter 1 episoden, for det er først etter denne at man skjønner dette er en historie man bare er nødt til å se ferdig.... Sjeldent at jeg gråter høylytt av en serie, men av denne så hulket jeg 😭 Hvis dere sjekker alle anmeldelsene, både på norsk og engelsk, så får dere sett at jeg er ikke alene om å falle fullstendig for The English 😉 Her er link til VGs anmeldelse: https://www.vg.no/rampelys/tv/i/nQ1RaJ/tv-anmeldelse-the-english-vakker-velspilt-og-voldsom Anonymkode: 57270...6c2 Hvor så du den? En strømmetjeneste? Hvilken? Jeg trodde den kunne strømmes på Amazon Prime (jeg leste det et sted) men da jeg søkte på "The English" på Amazon, fikk jeg bare opp treff med dvd'er og BluRay, som ikke utgis før 19.desember. Så hvordan har du sett den? Jeg VIL SE DEN! 😍 Hva må jeg søke på og hvor på Amazon? EDIT: jeg fant den nå! Jeg brukte av gammel vane Amazon.co.uk, men der var den ikke, så skiftet jeg nå til amerikanske Amazon.com. Der fant jeg den! Endret 26. november 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. november 2022 #7 Del Skrevet 26. november 2022 (endret) Brukte du noen form for VPN når du så den? Jeg ser på Amazon.com at det står at norske seere har sterkt begrenset utvalg: " Prime for Norway includes hundreds of videos on PrimeVideo.com. Most videos on Amazon.com are only available to watch in the United States. To signup for Norway, go to PrimeVideo.com. " This video isn't available due to geographical licensing restrictions Endret 26. november 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 26. november 2022 #8 Del Skrevet 26. november 2022 Million skrev (8 timer siden): Brukte du noen form for VPN når du så den? Jeg ser på Amazon.com at det står at norske seere har sterkt begrenset utvalg: " Prime for Norway includes hundreds of videos on PrimeVideo.com. Most videos on Amazon.com are only available to watch in the United States. To signup for Norway, go to PrimeVideo.com. " This video isn't available due to geographical licensing restrictions Ser The English på Amazon Prime selv, så ingen problemer der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. november 2022 #9 Del Skrevet 27. november 2022 RC skrev (6 timer siden): Ser The English på Amazon Prime selv, så ingen problemer der. Kan du legge ut en direkte link? Går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 27. november 2022 #10 Del Skrevet 27. november 2022 Million skrev (2 timer siden): Kan du legge ut en direkte link? Går det? Nei dessverre, det er jo inne i appen på TVen min. Dersom du forsøker se gjennom en nettleser går det nok ikke? Du trenger nok Amazon Prime appen og egen konto der. Tror man får 7 dager gratis ved registrering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. november 2022 #11 Del Skrevet 27. november 2022 RC skrev (3 timer siden): Nei dessverre, det er jo inne i appen på TVen min. Dersom du forsøker se gjennom en nettleser går det nok ikke? Du trenger nok Amazon Prime appen og egen konto der. Tror man får 7 dager gratis ved registrering. Aha! Jeg har jo masser av apper og valg på min tv også, og der fant jeg både Prime appen og "The English"! Yippi! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. november 2022 #12 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) RC skrev (7 timer siden): Nei dessverre, det er jo inne i appen på TVen min. Dersom du forsøker se gjennom en nettleser går det nok ikke? Du trenger nok Amazon Prime appen og egen konto der. Tror man får 7 dager gratis ved registrering. Sorry at jeg maser på deg igjen. Nå hadde jeg gledet meg i hele dag til å se The English med Emily Blunt, og så går det ikke! Har registrert meg på pc, og appen har jeg på tv. Har lagt inn betalingskort. Så klikker jeg på The English... og denne avvisende meldingen kommer opp på både pc og tv! AAAAAAAAAARGH! Hva har du gjort som ikke jeg har gjort? Bor du i Norge? Bruker du VPN? This title isn't available in your location Endret 27. november 2022 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #13 Del Skrevet 27. november 2022 Jeg får opp på de aller fleste filmer og serier at de ikke er tilgjengelige på amazon Norge, så kommer til å avslutte etter prøveperioden. Synes det er rart man skal ha tilgang til så lite i Norge, når folk faktisk ønsker å se og vil betale for det. Muligheten til å bestille dvd forsvinner jo etter hvert også, mye som ikke kommer ut lenger. Anonymkode: d4673...bec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2022 #14 Del Skrevet 27. november 2022 Og hva handler så den om? Bortsett fra at den er hjerteskjærende? Er det romantisk drama eller hva? Anonymkode: 7ad60...5bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. november 2022 #15 Del Skrevet 27. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og hva handler så den om? Bortsett fra at den er hjerteskjærende? Er det romantisk drama eller hva? Anonymkode: 7ad60...5bd TS linker i første innlegget sitt til en VG artikkel om serien, der kan du lese hva den handler om, godt beskrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. november 2022 #16 Del Skrevet 27. november 2022 (endret) Uæ! Hva gjorde jeg? Jeg fikk til å se den på pc!! The English ruller i vei! 😍 (jeg fikk spørsmål om jeg ville endre lokasjon, så jeg tenkte "Hvorfor ikke prøve og se om det forandrer noe" og oppdaget at det sto United States på meg. Endret til Norway, og poff, så fikk jeg til å se serien likevel) Endret 27. november 2022 av Million 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 27. november 2022 #17 Del Skrevet 27. november 2022 Million skrev (42 minutter siden): Uæ! Hva gjorde jeg? Jeg fikk til å se den på pc!! The English ruller i vei! 😍 (jeg fikk spørsmål om jeg ville endre lokasjon, så jeg tenkte "Hvorfor ikke prøve og se om det forandrer noe" og oppdaget at det sto United States på meg. Endret til Norway, og poff, så fikk jeg til å se serien likevel) Rakk ikke svare deg, men ser at det løste seg. Så bra! 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 9. januar 2023 #18 Del Skrevet 9. januar 2023 Jeg så ferdig miniserien The English i desember, og jeg digget Emily Blunt fra før. Og enda mere nå! Serien var utrolig bra! Jeg 😍 den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterjenta Skrevet 9. januar 2023 #19 Del Skrevet 9. januar 2023 Njæ— vet ikke helt. Litt spekulativ kanskje? Og samtidig romantiserende. Men kjemien mellom de to hovedkarakterene var upåklagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 9. januar 2023 #20 Del Skrevet 9. januar 2023 On 11/22/2022 at 1:28 AM, AnonymBruker said: Den traff hvertfall meg ganske hardt 😏 Men nå vet jo ikke jeg om du reagerer på samme ting som jeg gjør 🙃 Selv om jeg tror nok at den vil røre ved de aller fleste... Et mesterverk som ikke må gåes glipp av ❣ TS Anonymkode: 57270...6c2 Nå har jeg sett den. Nydelig serie! Ikke så hjerteskjærende som jeg fryktet, men provoserende. Grusomt hva amerikansk urbefolkning har lidd under. 😠 On 11/27/2022 at 4:39 PM, AnonymBruker said: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå