Gå til innhold

Hadde ikke vært litt kult om noen av spillerne kysset hverandre under VM i Qatar? Bare for å si Fuck you til Qatar.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde jeg vært en av dem ville det være umulig å motstå anledningen til det. På den andre siden hadde man strengt tatt boikottet Quatar om man hadde noe sosial samvittighet.....

Anonymkode: 1a299...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker egentlig ikke det er verdt risken. De risikerer å bli fengslet, nektet utreise. Det er ikke et trygt land å tøye grensene i. Jeg glemmer aldri den norske damen som ble fengslet for sex utenfor ekteskap når hun prøvde å anmelde voldtekt i Dubai. Protest burde skjedd gjennom boikotting.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danmark har vel sagt at de aldri skal stemme på Infantino, selv om han blir den eneste kandidaten som president for FIFA til valget i mars. Dette blir vel den tredje nasjon i verden som ikke støtter ham, etter Tyskland og Norge. Men all sånn motstand blir vel bare symbolsk.   

Selv om det kommer noen andre kandidater enn Infantino på banen i forkant av valget, så er det vel neppe særlig "realistisk" å faktisk bli valgt inn. Hele FIFA består av over 200 forskjellige nasjoner, eller noe sånn.

Anonymkode: 51df9...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ville vært en hatefull handling og provokasjon mot vertsnasjonen. Qatar med sine meninger, er en del av det mangfoldet dere alle elsker. 

Anonymkode: 4424f...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kule hadde vært om aldri Qatar ble godkjent som vertsnasjon overhodet. Nå når skaden er skjedd, vil et trassig kyss bare være barnslig og vil neppe føre noe godt med seg.

Anonymkode: 73d09...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...