Gå til innhold

Et eksempel på at jeg var sanndrømt. Har du ett å dele?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev opp en drøm jeg hadde veldig tidlig i denne pandemien. Jeg har den datert i et dokument på PCen og den er fra 11.04.2020. Først må jeg si at jeg tror ikke at Bill Gates står bak dette altså, selv om han nok er en av dem som profitterer på boosterne.  Og jeg hadde ikke tenkt disse tankene før drømmen, jeg var bare mistenksom når det gjaldt profittaspektet i dette, som jeg er med alle medikamenter. Her er drømmen:

Bill Gates var på besøk hos naboene mine der jeg vokste opp, og alt var veldig "hyggelig". Jeg derimot var ikke så vennlig innstilt til han. Jeg forstod plutselig hvorfor han ville tvangsvaksinere hele verden mot akkurat covid-19, og fortalte han dette. Jeg sa:

- Coronavirusene muterer hvert år ikke sant? De er en del av de virusene som vanligvis forårsaker luftveissykdommer i likhet med influensavirusene som også muterer hvert år?

Bill Gates smilte og sa "ja?"

- Så dette betyr at man må vaksinere hvert år ikke sant? Så hvis en person lever 60 år, så får man solgt 60 vaksiner, i motsetning til noen få doser om det gjelder en annen sykdom? Det er derfor du har valgt influensa. Du vil vaksinere mot influensa fordi da får du solgt vaksiner hvert eneste år, din grådige j**el.

Han var ikke så blid etter dette.

Anonymkode: 1c02c...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var liten drømte jeg at jeg sto oppå en spesifikk snøhaug, det snødde stille og jeg var forundret over at drømmen jeg hadde dagen i forveien om nøyaktig dette ble sann. 

Samme dag som jeg våknet fra den drømmen skjedde nøyaktig det samme som i drømmen - oppdaget plutselig at jeg sto på nøyaktig samme sted på den snøhaugen og at det begynte å snø på samme måte, og jeg var like forundret som i drømmen over at den ble sann. 😛

Anonymkode: db437...81c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at min søster hadde spontanabort. Dagen etter ringte hun for å gi beskjed om spontanaborten. 

Anonymkode: 50338...499

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til. Jeg har en tendens til å drømme om når broren min slår opp med kjærestene sine. Selv når jeg ikke har pratet med han på veldig lenge og det ikke har har vært noe tegn til at de skulle slå opp, så vidt jeg vet, men kan jo har vært noe jeg plukket opp ubevisst da. Men forrige gang jeg drømte dette drømte jeg faktisk navnet på neste kjæresten til hun som var kjæresten til broren min. Kjenner ingen med det navnet, skal bli interessant å se om det skjer 😆

Anonymkode: db437...81c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte at min svigerinne måtte ta keisersnitt,dagen etter ringer min bror og sier hun har født og det ble keisersnitt.

Drømte om en spesifik krangel,krangelen skjedde samme dag også med samme ord.

Anonymkode: 59a5d...744

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte om et familiemedlem, som i drømmen døde, men jeg snakket til vedkommende i drømmen og ba hen om å komme tilbake. Fikk senere vite at hen hadde havnet i koma, men kviknet til samme natt.

Drømte også at en bekjent fikk brystkreft, tok kontakt og fortalte om drømmen; endte med at vi lo litt begge to. Hun hadde nettopp tatt mammografi og den viste ikke noe tegn til brystkreft. Noen mnd etter kommer kontrabeskjed, hun hadde brystkreft.

Anonymkode: f349b...c7a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er den drømmen din liksom "sanndrømt"? Bill Gates tjener da ikke noen penger på salg av vaksiner.

Tvert imot, han donerer penger til vaksineforskning.

Anonymkode: b5443...20d

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dere andres drømmer er jo bare tilfeldigheter. Det er ikke så rart å drømme om at noen man vet er gravid får en spontanabort eller må ta keisersnitt. Dere har nok drømt lignende drømmer mange ganger, men har glemt/ignorert alle tilfellene hvor drømmen ikke har blitt "sann".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bodde noen år i en annen by enn den jeg vokste opp i. Der bodde en venn av familien,  som da tok seg litt ekstra av meg.

Han ble brått syk og var innlagt på sykehuset i et par uker.

En natt drømte jeg at han døde.

Dagen etter ble jeg oppringt av et familiemedlem som kunne fortelle at han døde den natten ❤

Anonymkode: 299f9...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte at mannen sendte barneklær til et annet land.  Det viste seg at han hadde et barn i et annet land. 

Jeg drømte at jeg måtte kjøpe ad blue.  Kjøpte ad blue.Dagen etter lyste bilen at den trengte ad blue

Jeg drømte at det var noe galt på barnerommet.  Våknet med et rykk, løp inn og fant barnet mitt sprutbrekke seg og ha anfall.

Anonymkode: 223fd...b3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet en natt for noen år siden av at jeg satte meg opp i senga og ropte et guttenavn, ingen jeg kunne relatere meg til. Går noen dager så skjer det samme igjen, da er jeg gjennombløt av svette og husker siste del av drømmen, jeg blir knivstukket på et utested. Senere samme dag var jeg på bensinstasjon og kunne lese på forsiden «knivstukket på utested». Når navnet ble offentliggjort, ja da var det navnet jeg hadde ropt. Gikk litt kaldt gjennom meg. Ikke skjedd siden.

Anonymkode: f80f6...0ab

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke hva dette betyr, eller om det bare er ekstreeme tilfeldigheter;

Jeg har noen ganger drømt om personer jeg ikke kjenner noe særlig, men "bekjente av bekjente". Det er alltid noen jeg ikke har sett eller hørt snakk om på årevis og aldri ofret en tanke - for så plutselig å få øye på samme person neste dag f.eks. på kjøpesenter. Eller at dagen etter drømmen blir samme person nevnt av noen i en samtale.

Da blir jeg gående i flere dager etterpå og tenke på personen, og "stalke" de på sosiale medier 🤷‍♀️

Anonymkode: f4069...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sanndrøm, men etter hver nyttårsaften så reflekterer jeg over året som har vært, og tenker tanker om hva jeg tror skal skje i det kommende året. Har utrolig mye rett  ikke 100% på alt, og noe er nesten rett.

Feks i januar tenkte jeg Dronning Elisabeth kom til å gå bort. Det året Ari, døde, tenkte jeg at vårt kongehus , skulle få et dødsfall,  var litt usikker på om magefølsen sa kongen, men ikke en tydelig følse på det.  Og uventet at det skulle være Ari. Men ikke overraskende, da jeg mange ganger har tenkt på hvor mye han har måtte tåle over mange år i media. 

Året min mor gikk bort, hadde jeg en sterk følse av at det skulle bli et bortfall i nær familie. Dog usikker på hvem.  Bare for å nevne noe men mye annet som ikke omhandler dødsfall.

Noen ganger er mage følsen tydelig,  feks som iht dronning Elisabeth,  andre ganger er det en videre følse. Som feks følte mye uro iht at året skulle bli dårlig av noe stort, det året covid traff oss. Følsen var da sterk på at noe stort skulle hende med hele verden. Men ikke noe følse iht hva. 

Så sanne dagdrømmer er vel mer riktig. Uansett ikke mange av de tankene som hr bommet helt. 

Anonymkode: ff99a...e2b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan er den drømmen din liksom "sanndrømt"? Bill Gates tjener da ikke noen penger på salg av vaksiner.

Tvert imot, han donerer penger til vaksineforskning.

Nei ikke 100% sann, men ikke så langt borte heller. Ta bort Bill Gates da. Drømmer bruker også symboler, og BG blir et symbol på hvor mye penger det er å tjene på dette, som du må innrømme ikke er lite. Det som ble sant er at det ikke ser ut som de vil slutte å vaksinere med det første.

Dere andres drømmer er så fascinerende å lese! Takk for at dere deler :hjerte: TS

Anonymkode: 1c02c...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...