Gjest tidlig ute Skrevet 24. oktober 2002 #1 Del Skrevet 24. oktober 2002 Er ute etter en liknende bok til min søster på 18 år. Er det noen som kan anbefale andre bøker i samme "sjanger"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 24. oktober 2002 #2 Del Skrevet 24. oktober 2002 Errr, vet ikke helt om det er boka du bør gi din 18 år gamle søster, med mindre du synes at amerikanske stereotype kjønnsrollemønster er en fin ting... (Har litt dårlig erfaring med å gi denne boka i julepresang. Foreldrene mine syntes ikke altfor mye om den, for å si det sånn.) Gi henne heller "Hot Sex" av Tracy etellerannet. Og du bør kanskje heller spørre på Samlivstråden, eller lete i forumet. Jeg tror slike bøker er diskutert fram og tilbake allerede, så kanskje du finner noe der. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. oktober 2002 #3 Del Skrevet 25. oktober 2002 Helt enig gi henne heller boken til Tracy Cox, "hot sex" Lykke til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå