AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Del Skrevet 17. november 2022 en kude pleide komme innom jobben hver dag for å handle, men dum er jeg ikke. han kommer pga, hva skal han med samme tingen ti ganger? hvorfor kunne han ikke kjøpt de ti tingene ved samme kjøp? han har vært innom flere år, fikk følelser og prøvde å flørte, men han bare løp. følte meg avvist og ville ikke se han mer, men han kom igjen så jeg ringte vektern. nå ser jeg han ikke? spørsmålet er altså: bruke så mye penger over flere år pga å se meg, men nå flusher han alt vekk?? rart - k23 Anonymkode: 84c4f...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #2 Del Skrevet 17. november 2022 du er rimelig teit som ringer vekter på en kunde fordi du har issues selv... Anonymkode: c5521...0ce 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 17. november 2022 #3 Del Skrevet 17. november 2022 Ikke bensinstasjon ? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Del Skrevet 17. november 2022 issues? vil kalle han mer for "kunde" han kommer jo pga meg, så avviser han meg. hvorfor i allverden når han har kommet så langt og jeg valgte å flørte bare driter han i det hele? TS Anonymkode: 84c4f...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #5 Del Skrevet 17. november 2022 Tråd nr 2 million om dette fra deg. Anonymkode: 7821c...69b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): issues? vil kalle han mer for "kunde" han kommer jo pga meg, så avviser han meg. hvorfor i allverden når han har kommet så langt og jeg valgte å flørte bare driter han i det hele? TS Anonymkode: 84c4f...d10 Du virker ikke frisk. Anonymkode: 3d1f8...ed1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 17. november 2022 #7 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): issues? vil kalle han mer for "kunde" han kommer jo pga meg, så avviser han meg. hvorfor i allverden når han har kommet så langt og jeg valgte å flørte bare driter han i det hele? TS Anonymkode: 84c4f...d10 Det er vel bare inne i hodet ditt konklusjonen om at han kommer kun pga deg har oppstått - og ærlig talt, du ringte vekter?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #8 Del Skrevet 17. november 2022 Hvis jeg hadde gått i en butikk og den kjekke ansatte ringte vekteren på meg, så hadde jeg tatt hintet og ikke kommet tilbake. Da risikerer jeg jo at du tilkaller vekteren igjen! Anonymkode: 436f2...56c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #9 Del Skrevet 17. november 2022 Synes det er flott at du er i jobb, jeg, på tross av din underlige måte å se verden på. Anonymkode: 7619c...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 17. november 2022 #10 Del Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): issues? vil kalle han mer for "kunde" han kommer jo pga meg, så avviser han meg. hvorfor i allverden når han har kommet så langt og jeg valgte å flørte bare driter han i det hele? TS Anonymkode: 84c4f...d10 du har laget deg et bilde i hodet om at denne kunden liker deg, så har du forsøkt flørte med kunden hvor denne ikke har respondert overhode og på den måten ikke har levd opp til de forventningene du hadde, deretter ringer du vekter når kunden kommer tilbake og ønsker fortsette handle sitt vanlige produkt - og du ser ikke at DU har noen greier du må ta tak i for egen del? 🤯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #11 Del Skrevet 17. november 2022 Ringe vekter er hardt å ta i. Hadde du ingen sperringer? Hva sa du til vakten da? Anonymkode: fce99...5e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #12 Del Skrevet 17. november 2022 Årets sjekketriks: sende vekteren på han du vil ha sjans på 🙄 Anonymkode: 436f2...56c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå