Gjest Vitalogy Skrevet 16. november 2022 #41 Skrevet 16. november 2022 Bruker vaskebrett i Akerselva, så det varierer med årstidene
Blekkulfina Skrevet 16. november 2022 #42 Skrevet 16. november 2022 Dere som hyler ut at man MÅ vaske trusene sine på 60 grader i frykt for bakterier fra avføring. Ett enkelt spørsmål- skolder dere hendene deres i 60 graders varmt vann etter dobesøk også? Eller vasker dere i lunkent 38 graders vann og stoler på at såpen gjør jobben sin, før de samme fingrene brukes til matlaging osv?? Jeg bare spør. 4
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #43 Skrevet 16. november 2022 Haha, jeg har alltid vasket de på 90 grader jeg. Skjønner jo at det er feil når jeg leser denne tråden. Har bare tenkt at «jaja, da blir det iallfall rent». Anonymkode: 38776...632
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #44 Skrevet 16. november 2022 herregud bare folk med ekkel soppinfeksjon som sliter med blæra si kommer hit og sier at "40 er for lite!!! trengs 60 for å drepe bakterier" paranoid stemning Anonymkode: 4e200...2b9 1
Gjest Chicchi Skrevet 17. november 2022 #45 Skrevet 17. november 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Har du sjekka det andre tøyet du vasker sammen med trusene dine på 40 grader siden du mener det blir rent? For du vet at du ikke kan se bakterier med det blotte øyet, sant? Men de er der likevel, og det er ikke akkurat hygienisk når det smittes avføringsbakterier over alt tøyet ditt fordi det ikke dør på 40 grader. Anonymkode: dddf8...d45 Jeg pleier ikke å ha avføring i undertøyet mitt. Jeg tørker meg godt etter å ha vært på do.
RockyRose Skrevet 17. november 2022 #46 Skrevet 17. november 2022 Æsj, nei. Vi har handkle, sengkle og truser på 90grader. Ingenting vi kjøper som er så dyrt at vi skal bevare trusene lengst mogleg, framfor å gå med reine truser!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå