Gå til innhold

Kjøkken filla på gulvet?


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har flere pakker med kluter i kskapet. Du vet slike pakker med gul/rød/blå/hvite. Hiver deetterhvert. tar gjerne en i gulvet ja...så i søpla.

Tenk etter hva du selv gjør saom er uhygenisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ja jeg syns du er prippen.

For det første: Besøket ditt tørket opp etter seg, hvorfor gjorde ikke du det?

For det andre: Har du så møkkete gulv at du ikke kan tørke opp noe der uten at kluten blir ødelagt?

For det tredje: Oppvaskkluten vasker man hver dag uansett, derfor var det vel ingen krise om du ikke fikk brukt den en hel dag..

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søler jeg tar jeg det nærmeste jeg finner og tørker opp. Og kluten ( om det nærmeste er en klut...)går den til vask om etterpå. Men det er hjemme til meg selv. Er jeg på besøk og er en uheldig spør jeg: "har du noe å tørke opp med?" Så for det være opp til den som bor der å stå for hva det tørkes med......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg bruker kjøkkenkluten på golvet dersom jeg søler noe, men den legges ikke tilbake på benken etterpå. Da går den rett i skittentøyskorga.

Det hender seg jeg gjør og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker papir, eller filla, og kaster den etterpå, har sånne engangsgreier, vet ikke helt hvorfor, men greie er de nå... Forøvrig, skifte filla hver eneste dag? DET gjør ikke jeg, legger den i klorin noen minutter jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig, skifte filla hver eneste dag? DET gjør ikke jeg, legger den i klorin noen minutter jeg...

Er ikke noe styr å skifte fille etter bruk, hiver den bare i vaskemaskinen sammen med annet tøy. Og oppvaskbørstene går i oppvaskmaskinen - har noen av dem også da. :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe styr å skifte fille etter bruk, hiver den bare i vaskemaskinen sammen med annet tøy.  Og oppvaskbørstene går i oppvaskmaskinen - har noen av dem også da. :ler:

Hehe.. samme her... Men har faktisk klart å putte alle børstene i maskinen på en gang. Så der sto jeg med en kasserolle med lapskaus-rester i og ingenting å vaske med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christineemily

Ville nok aldri gjort det i andres hjem nei, da hadde jeg spurt etter papir eller gulvklut. Men hvis krisa inntreffer, og :hjerte: gullungen :hjerte: snubler så lang han er, så det spruter juice over hele gulvet, under komfyren.....osv... Da hadde jeg tatt det jeg hadde hatt for hånden, om det så er kopphåndkledet, for å hindre dammen i å spre seg... Etterpå hadde jeg vasket den på 60 grader, også hadde den vært klar til bruk igjen.

Hjemme hos oss er det rent nok til at det er hygienisk, og møkkete nok til å være koselig :dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er iallefall sikkert: hadde jeg blitt invitert hjem til noen av brukerne på KG hadde jeg høyst sannsyneligvis ikke turt å komme. Makan, alle kan da gjøre noe tankeløst uten å tenke videre over at man ikke er hjemme.

Håper det var et hyggelig besøk ellers da. Eller brukte gjesten for mange tørk da hun var på toalettet kanskje? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...