kar90 Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/4o3mV9/medier-missil-skal-ha-landet-i-polen-ved-den-ukrainske-grensen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 15. november 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 15. november 2022 Sitat 15. november 2022 kl. 19:33 Polske medier melder om dødsfall etter at rakett slo ned nær Ukraina Polske medier melder om dødsfall etter at rakett slo ned i landsby nær grensa til Ukraina (NTB) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 15. november 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 15. november 2022 Vi vet ikke hva som har skjedd. Området er sikret, sier kommunesekretæren ifølge Radio Zet. Politi, påtalemyndighet og hæren skal være på stedet. https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/6373da38730ccc3f7ed8872b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floater Skrevet 15. november 2022 #4 Del Skrevet 15. november 2022 Gjetter på at det bare blir en «diplomatisk krise», og ikke noe mer av det. Kan ikke se for meg at NATO involveres mer pga en misfire 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 15. november 2022 #5 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg har sagt dette før i annen tråd, jeg tror dette er starten på 3. verdenskrig. 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 15. november 2022 #6 Del Skrevet 15. november 2022 Floater skrev (1 minutt siden): Gjetter på at det bare blir en «diplomatisk krise», og ikke noe mer av det. Kan ikke se for meg at NATO involveres mer pga en misfire Misfire eller ikke. Polen har mistet to av sine borgere pga Russland sin galskap. Selv om det ikke var med vilje så er det et angrep mot et Nato land! Jeg håper virkelig ikke at Nato lar dette passere! 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 15. november 2022 Forfatter #7 Del Skrevet 15. november 2022 Floater skrev (4 minutter siden): Gjetter på at det bare blir en «diplomatisk krise», og ikke noe mer av det. Kan ikke se for meg at NATO involveres mer pga en misfire Det er allerede en økonomisk krise, da flere børser krasjer nå. Dette blir mye større enn at det kan skjønnmales. Dette er begeret. Vi kommer ikke til å erklære krig, men vi kommer til å sende massivt med våpen til ukraina, og det sier seg selv at man må gjøre militære aksjoner mot russiske mål. Angrep på Svartehavsflåten deres vil være et naturlig. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 15. november 2022 #8 Del Skrevet 15. november 2022 Floater skrev (2 minutter siden): Gjetter på at det bare blir en «diplomatisk krise», og ikke noe mer av det. Kan ikke se for meg at NATO involveres mer pga en misfire Helt enig. Folk må ikke gå av hengslene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 15. november 2022 Forfatter #9 Del Skrevet 15. november 2022 malifika skrev (1 minutt siden): Misfire eller ikke. Polen har mistet to av sine borgere pga Russland sin galskap. Selv om det ikke var med vilje så er det et angrep mot et Nato land! Jeg håper virkelig ikke at Nato lar dette passere! Det kommer vi ikke til å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 15. november 2022 Forfatter #10 Del Skrevet 15. november 2022 ATLAS6 skrev (2 minutter siden): Helt enig. Folk må ikke gå av hengslene nå. Tror du virkelig NATO kommer til å se på at et svekket Russland får lov til å ta livet av innbyggere på NATO-territorium å la denne galskapen fortsette ustraffet? Russland viser iss nå hvor farlig det er å la de holde på ustraffet, og dette kommer til å få et svar. Vi har ikke noe annet valg. Dette er selvsagt. Bare noen som ikke forstår alvoret vil skrive noe så ut på viddene som du gjør nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 15. november 2022 #11 Del Skrevet 15. november 2022 Hvor godt klarer man å styre en missil? Jeg trodde det skulle godt gjøres å bomme på tiltenkt mål med dagens teknologi? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 15. november 2022 #12 Del Skrevet 15. november 2022 malifika skrev (6 minutter siden): Misfire eller ikke. Polen har mistet to av sine borgere pga Russland sin galskap. Selv om det ikke var med vilje så er det et angrep mot et Nato land! Jeg håper virkelig ikke at Nato lar dette passere! Selvfølgelig må de la det passere. Vi ønsker IKKE en tredje verdenskrig! 24 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 15. november 2022 #13 Del Skrevet 15. november 2022 Vera skrev (1 minutt siden): Hvor godt klarer man å styre en missil? Jeg trodde det skulle godt gjøres å bomme på tiltenkt mål med dagens teknologi? Hva er sannsynligheten for at de ØNSKET å treffe en kornsilo på Polsk jord, rett ved grensen 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 15. november 2022 #14 Del Skrevet 15. november 2022 kar90 skrev (1 minutt siden): Tror du virkelig NATO kommer til å se på at et svekket Russland får lov til å ta livet av innbyggere på NATO-territorium å la denne galskapen fortsette ustraffet? Russland viser iss nå hvor farlig det er å la de holde på ustraffet, og dette kommer til å få et svar. Vi har ikke noe annet valg. Dette er selvsagt. Bare noen som ikke forstår alvoret vil skrive noe så ut på viddene som du gjør nå. NATO går ikke mot Russland pga to polske borgere ble drept av en missil på avveie. Konsekvensene for inngripelse er større enn konsekvensen for 2 menneskeliv tapt. Kynisk, men sant. Polen kommer til å sette opp større styrker ved grensen. Nato kommer med en advarsel. Det vil ikke skje noe mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 15. november 2022 #15 Del Skrevet 15. november 2022 Hva om det var ukrainske våpen som gikk feil? Ser noen melder det kan være det. Shit happens i en krig, og jo lenger det pågår desto mer shit. Så noe om at store deler av Moldova er uten strøm også, pga. angrep i Ukraina. Krigen går ut over flere enn bare der missilene slår ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 15. november 2022 #16 Del Skrevet 15. november 2022 Vera skrev (2 minutter siden): Hvor godt klarer man å styre en missil? Jeg trodde det skulle godt gjøres å bomme på tiltenkt mål med dagens teknologi? Godt spørsmål. Her er en mulig forklaring, men ikke godt å si: Det er heller ikke usannsynlig at et russisk missil har blitt truffet i luften av ukrainsk luftvern, mistet kurs og landet på polsk territorium. https://www.dagbladet.no/nyheter/eksplosjon-i-polen/77765435 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 15. november 2022 #17 Del Skrevet 15. november 2022 Vera skrev (1 minutt siden): Hvor godt klarer man å styre en missil? Jeg trodde det skulle godt gjøres å bomme på tiltenkt mål med dagens teknologi? Vet ikke noe om missiler men kriminelle, muligens alkoholiserte (eller narkomane), innsatte som blir hentet rett fra fengsel til krigs kan kanskje ha noe med dette å gjøre ? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 15. november 2022 #18 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg tror ikke noe på at dette var et hendelig uhell. Det har vært Putins framgangsmåte hele veien å stikke en tå i vannet for å se hva han slipper unna med. Og Vestens unnfallenhet har ført oss til denne situasjonen. Jeg er redd for at reaksjonene kommer til å være fordømmelse og å kalle inn ambassadører på teppet. Og så kommer Putin bare til å fortsette fordi han får bekreftet at han i realiteten kan tillate seg hva som helst. 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 15. november 2022 #19 Del Skrevet 15. november 2022 Duff skrev (1 minutt siden): Vet ikke noe om missiler men kriminelle, muligens alkoholiserte (eller narkomane), innsatte som blir hentet rett fra fengsel til krigs kan kanskje ha noe med dette å gjøre ? De blir vel heller brukt som fotsoldater i frontene? Jeg vet ikke 🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Men jeg håper ikke dette er en test fra Russlands side for å se hvor langt de kan tøye strikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 15. november 2022 #20 Del Skrevet 15. november 2022 Rucula skrev (6 minutter siden): Hva er sannsynligheten for at de ØNSKET å treffe en kornsilo på Polsk jord, rett ved grensen Ikke godt å si? Hva tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå