AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 I natt har jeg hatt fimmaraton kjennes det ut som, er så sliten. Husker godt to av drømmene, En fyr som var min bror (har ikke bror i virkeligheten) Hadde fanget meg inne i et rom. Der var det også 2 damer som var vakumpakket i en plasttypr som gjorda at de kunne puste, men de lå bre der og ventet på å dø. Gjennom dørsprekken kunne jeg se min bror sove på sofaen i en mahogny kiste. Jeg klarte å bryte meg inn til ham og slo løs på ham med en vinflaske, men hodet hans tok liksom ikke i mot slagene, tilslutt knuste jeg flaska og prøvde å skjære ham i strupen, men fikk det ikke til. Det var et himla styr. Den andre drømmen jeg husker var bare sørgelig. 3 små mulattbarn lå i en seng på sykehuset under samme dyne. to av dem var mine småsøsken (jeg har ikke småsøsken, eller en annen etnisitet) Pleier sa at det mer mest sannsynlig at baby i midten ville dø av RS virus, neste scene er alle tre døde. Jeg er så sliten av slik action som kommer ubedt inn i hodet mitt. Hva skal jeg gjøre????? Anonymkode: ba3d4...17a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Del Skrevet 15. november 2022 Haha kjenner meg igjen! Jeg har også de mest absurde drømmer som jeg stadig underholder vennene mine med. her en natt var jeg på besøk hos en gammel dame som var min bestemor. Jeg observerte at hun satte seg ved et lite bord m kniplingsduk og tok frem en flaske Jif som hun helte seg små drammer av og tok på styrten. Jeg brøt ikke inn, for der og da tenkte jeg at hun hadde mye livserfaring og antakelig visste hva hun gjorde. Tror hun overlevde men jeg hadde dårlig samv. deretter var jeg gift m Robert redford (vet egt veldig lite om ham!) og spurte ham hva han ville jeg skulle kalle ham, Robert eller mannen min sitt navn jeg tenkte det ville være litt kult å si at jeg hadde vært gift m en kjendis (nevermind at han er snart hundre lissom 😅).. så var jeg valgt ut på jobben for å reise med romskip til månen. Jeg gleda meg maks til å komme frem og til å poste på face at jeg var på månen. Vel fremme på månen var et lite tekjøkken hvor jeg skulle lage meg havregrøt. En kollega kom bort og sa at om jeg ville se jorda igjen burde jeg ha på meg romhjelmen. 😅var litt skuff å våkne! Har også drømt jeg er en ettersøkt kriminell mann som var på forsiden av alle aviser (selv om jeg var uskyldig!) og måtte gå undercover. Stress. I en annen drøm var jeg indianer (også mann) og ble skadet av et spyd i låret. har også mye fartsfylte og skremmende drømmer som gjentar seg der jeg kjører berg og dalbane uten sikring og blir kastet ut i fart eller klarer å holde meg fast med en finger. Helt sliten når jeg våkner Anonymkode: 6cbab...942 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå