Conal Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg har tenkt litt i det siste og kommet til konklusjonen at jeg har gjort spirituelt større en Jesus Utkjempet 2 demoner. En av de største. En av de største. Sett Gud 3 ganger. Snakka med spirits og dyr. Energi manipulasjon Glory days. OBE, astral travel, mind reading. Etc etc. Ikke-Dual Gud-Bevisssthet ✓ Sovereign Gud-Bevisssthet ✓ Religiøs Gud-Bevisssthet ✓ Sjel-bevissthet ✓ Uttalige super-spirituelle opplevelser ✓ Jeg er Isa 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 15. november 2022 #2 Del Skrevet 15. november 2022 Good for you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Del Skrevet 15. november 2022 Du glemte sette "check" på "fullstendig sprø". Anonymkode: a97fc...f3c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Del Skrevet 15. november 2022 Seroquel. Da sover en godt også. Anonymkode: be3ae...49e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristenmann Skrevet 18. november 2022 #5 Del Skrevet 18. november 2022 Conal skrev (På 15.11.2022 den 14.49): Jeg har tenkt litt i det siste og kommet til konklusjonen at jeg har gjort spirituelt større en Jesus Utkjempet 2 demoner. En av de største. En av de største. Sett Gud 3 ganger. Snakka med spirits og dyr. Energi manipulasjon Glory days. OBE, astral travel, mind reading. Etc etc. Ikke-Dual Gud-Bevisssthet ✓ Sovereign Gud-Bevisssthet ✓ Religiøs Gud-Bevisssthet ✓ Sjel-bevissthet ✓ Uttalige super-spirituelle opplevelser ✓ Jeg er Isa 😉 Pøh man må være mer hjernevasket enn satanister for å tro på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conal Skrevet 18. november 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 18. november 2022 Kristenmann skrev (52 minutter siden): Pøh man må være mer hjernevasket enn satanister for å tro på deg. Bryr meg ikke om hva du tror på. Jeg vet godt selv hva jeg har opplevd og ikke. Det jeg nevner her er sanne opplevelser, sykt nok. For sykt til å tro. Men sant. Lol. Jeg er Takknemlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2022 #7 Del Skrevet 18. november 2022 Conal skrev (7 timer siden): Bryr meg ikke om hva du tror på. Jeg vet godt selv hva jeg har opplevd og ikke. Det jeg nevner her er sanne opplevelser, sykt nok. For sykt til å tro. Men sant. Lol. Jeg er Takknemlig. Hvis man er fullstendig psykotisk så vet man per definisjon ikke hva man har opplevd og ikke. Og du er garantert psykotisk. Anonymkode: cbaf9...b6b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #8 Del Skrevet 19. november 2022 Conal skrev (På 15.11.2022 den 14.49): Jeg har tenkt litt i det siste og kommet til konklusjonen at jeg har gjort spirituelt større en Jesus Utkjempet 2 demoner. En av de største. En av de største. Sett Gud 3 ganger. Snakka med spirits og dyr. Energi manipulasjon Glory days. OBE, astral travel, mind reading. Etc etc. Ikke-Dual Gud-Bevisssthet ✓ Sovereign Gud-Bevisssthet ✓ Religiøs Gud-Bevisssthet ✓ Sjel-bevissthet ✓ Uttalige super-spirituelle opplevelser ✓ Jeg er Isa 😉 Jesus er kristus kommet i kjød sier:Visdommen i sin helhet er _INGENTING ANNET ENN_ at fri vilje er en _FULL&HEL_ illusjon:altså at fri vilje _ALDRI_ har eksistert:enten dere _ALLE_&_ALT_ vil eller ikke:_ALLTID_&_UANSETT_:_&ALT DETTE SOM SKJER:DET SKJER UANSETT:FORDI TA INITIATIV Anonymkode: 121f8...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natterravn Skrevet 19. november 2022 #9 Del Skrevet 19. november 2022 Hvordan ser Gud ut Isa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #10 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jesus er kristus kommet i kjød sier:Visdommen i sin helhet er _INGENTING ANNET ENN_ at fri vilje er en _FULL&HEL_ illusjon:altså at fri vilje _ALDRI_ har eksistert:enten dere _ALLE_&_ALT_ vil eller ikke:_ALLTID_&_UANSETT_:_&ALT DETTE SOM SKJER:DET SKJER UANSETT:FORDI TA INITIATIV Anonymkode: 121f8...2ac Lineær tid er forsåvidt også en illusjon. Determinisme er absolutt en mulighet. Men øy hvorfor skriver du i html? Det finnes formatteringsverktøy i skrivefeltet. Anonymkode: cbaf9...b6b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2022 #11 Del Skrevet 19. november 2022 Natterravn skrev (13 minutter siden): Hvordan ser Gud ut Isa? Ikke isa men jeg tror han ser sånn her ut Anonymkode: cbaf9...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natterravn Skrevet 19. november 2022 #12 Del Skrevet 19. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke isa men jeg tror han ser sånn her ut Anonymkode: cbaf9...b6b Hvem vet, mulig du har truffet spikeren på hodet her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gregarious Skrevet 19. november 2022 #13 Del Skrevet 19. november 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. november 2022 #14 Del Skrevet 19. november 2022 Gud er en V12. Sannsynligvis Aston Martin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå