Pippi Lotta Skrevet 27. januar 2023 #1101 Del Skrevet 27. januar 2023 Samfunnsdebatt skrev (22 timer siden): Sannsynligvis fordi ingen her har hetset henne. Så da gjenstår oss som har forsvart AA. Gjelder meg og. Har forøvrig ikke nevnt hva jeg tenker om damens atferd Jeg kan legge til at jeg synes det var begredelig innlegg av damen. Hun har fargelagt et uriktig bilde for å skape hets mot en mann, med formål om å skape et uriktig bilde av rasisme i vårt land. Virkelig ille. Og dersom noen «anti»rasister tror dette må ha med hennes hudfarge å gjøre, så kan jeg fortelle dere at å oppføre seg slik er begredelig uavhengig av hudfarge. Og å legge opp til hets av andre, betyr ikke at man er fristilt for kritikk av atferden. Dette synes jeg er hets da. Atle har sakt han oppførte seg dårlig, vitner har sagt han oppførte seg dårlig hvorfor lege ansvaret for situasjonen over på Ali? Skal hun ikke ha lov til å fortelle om sine opplevelser? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samfunnsdebatt Skrevet 27. januar 2023 #1102 Del Skrevet 27. januar 2023 Pippi Lotta skrev (46 minutter siden): Dette synes jeg er hets da. Atle har sakt han oppførte seg dårlig, vitner har sagt han oppførte seg dårlig hvorfor lege ansvaret for situasjonen over på Ali? Skal hun ikke ha lov til å fortelle om sine opplevelser? Hun har skildret et uriktig og usant bilde av situasjonen som førte til ekstrem hets mot en mann i månedsvis. Mannen måtte rømme landet. Mistet jobben sin. Måtte rømme landet. Hvis du teller antall hatmeldinger og artikler skrevet i sinne mot mannen, så forstår du hvilken kraft hennes uriktige skildring påførte mannen. Det er kun hun som skapte og påførte hetsen, med sin veldig levende brutale og usanne skildring. Norske samfunnet sitter fortsatt igjen å tror at mannen var voldelig og hetsende rasistisk mot henne denne kvelden, til tross for at Norges statsadvokat etter avhør av alle vitner ikke kom frem til at det var tilfelle. Eneste redning for en person som opplever slik hetebølge er å kun legge seg så paddeflat som over hodet mulig. Og på ingen måte selv eller med støttespillere forsvare seg selv for det uriktige angrepet vedkommende er blitt påført. Bare se på andre tilfeller. Det er eneste medieveiledning en person i offentlig massiv hetseaksjon kan gjøre for å berge seg, fra den uriktige voldsomme kampanjen som blir ført mot h*n av sterke offentlige og private aktører. Ellers vil vedkommende bli utstøtt ytterligere og miste det meste i sitt liv. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 27. januar 2023 #1103 Del Skrevet 27. januar 2023 Samfunnsdebatt skrev (28 minutter siden): Hun har skildret et uriktig og usant bilde av situasjonen som førte til ekstrem hets mot en mann i månedsvis. Mannen måtte rømme landet. Mistet jobben sin. Måtte rømme landet. Hvis du teller antall hatmeldinger og artikler skrevet i sinne mot mannen, så forstår du hvilken kraft hennes uriktige skildring påførte mannen. Det er kun hun som skapte og påførte hetsen, med sin veldig levende brutale og usanne skildring. Norske samfunnet sitter fortsatt igjen å tror at mannen var voldelig og hetsende rasistisk mot henne denne kvelden, til tross for at Norges statsadvokat etter avhør av alle vitner ikke kom frem til at det var tilfelle. Eneste redning for en person som opplever slik hetebølge er å kun legge seg så paddeflat som over hodet mulig. Og på ingen måte selv eller med støttespillere forsvare seg selv for det uriktige angrepet vedkommende er blitt påført. Bare se på andre tilfeller. Det er eneste medieveiledning en person i offentlig massiv hetseaksjon kan gjøre for å berge seg, fra den uriktige voldsomme kampanjen som blir ført mot h*n av sterke offentlige og private aktører. Ellers vil vedkommende bli utstøtt ytterligere og miste det meste i sitt liv. Har googlet men fant ingen artikler som sier det du forteller her. Tvert om har jeg lest at Maria Stavang måtte fysisk fjerne Atle fra situasjonen, det stemmer jo ganske bra med Magnus, Ali og Atle sin fremstilling av saken. Hvem er det så sier noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 27. januar 2023 #1104 Del Skrevet 27. januar 2023 Pippi Lotta skrev (1 time siden): Har googlet men fant ingen artikler som sier det du forteller her. Tvert om har jeg lest at Maria Stavang måtte fysisk fjerne Atle fra situasjonen, det stemmer jo ganske bra med Magnus, Ali og Atle sin fremstilling av saken. Hvem er det så sier noe annet? Du fant en artikkel om at Maria fysisk måtte fjerne Atle, når du googlet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 17. mars 2023 #1105 Del Skrevet 17. mars 2023 Atle virker som en klovn. Sier det 50 % fordi fyren er så harry, i likhet med nesten alle krampeaktige menn som skal være morsomme i 50-årene. Den kaklingen hans på podcast er så selvopptatt, alt er en punchline. Men aldri gjennomtenkt eller morsom. Bare kakling for å tøyle kjedsomheten ved å være eldre og ikke ha en jobb å gå på. Nå er uansett fyren ute med en søknad om en film som kalles Blackface. Hva I salte er poenget? Jeg tipper hele opplegget blir trukket i god før det blir offentlig hva filmen handler om. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leselusa Skrevet 17. mars 2023 #1106 Del Skrevet 17. mars 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep. Mvh. Leselusa, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 18. mars 2023 #1107 Del Skrevet 18. mars 2023 Kommer ikke til å se på programmer han står bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie Amberson Skrevet 18. mars 2023 #1108 Del Skrevet 18. mars 2023 5 hours ago, LiseTV said: Kommer ikke til å se på programmer han står bak. Han står foran, ikke bak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie Amberson Skrevet 18. mars 2023 #1109 Del Skrevet 18. mars 2023 17 hours ago, totti_1 said: Atle virker som en klovn. Sier det 50 % fordi fyren er så harry, i likhet med nesten alle krampeaktige menn som skal være morsomme i 50-årene. Enig i at han virker som en klovn. En morsom klovn. Og det er vel det han prøver å være også? Og du virker å ikke helt ha forstått ordet klovn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlie Amberson Skrevet 18. mars 2023 #1110 Del Skrevet 18. mars 2023 (endret) . Endret 18. mars 2023 av Charlie Amberson Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 18. mars 2023 #1111 Del Skrevet 18. mars 2023 https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/kamzy-gunaratnam-trekker-seg-som-nestleder-i-oslo-arbeiderparti-melder-avisa-oslo.q07hzUKnA?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row3_pos1&utm_medium=dre-6415ba7da13c1d089c6afc44 "Dessverre gikk ikke forslagene mine gjennom og selv om partistyret får mange dyktige mennesker, får vi dessverre en blendahvit ledelse." Noe som er ytret i en edruelig og offentlig kontekst og dermed gjør det langt mer tilsiktet enn AA sine fyllekommentarer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå