Gå til innhold

Uregelmessig syklus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle ha en mnd uten å ta eggløsningstester i oktober og ta når symptomene på eggløsningen kom og fikk ikke positiv test da og symptomene forsvant og de kom tilbake og fikk da positiv test 5 november og hadde samleie da og har hatt stillinger og murring i ryggen i snart 3 uker og alle graviditetstestene jeg har tatt med gjevne mellomrom har vært negativ

Hva nå?

Har vært sjekket ut hos gynekolog i august for mensen ble borte i 2 mnd fra april til juni og nå har jeg ikke hatt den siden slutten av september 

Anonymkode: a8a6f...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært til utredning og gynekologen sa at jeg ikke hadde det, men begynner å lure når mensen blir borte og kommer tilbake etter flere uker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har vært til utredning og gynekologen sa at jeg ikke hadde det, men begynner å lure når mensen blir borte og kommer tilbake etter flere uker 

Jeg har lange sykluser

jeg venter fortsatt på mensen, første dag i min siste mens var 12 september 

Og siden jeg har så lange sykluser så betydde det at jeg ikke hadde eggløsning 

jeg fikk positive eggløsningstester når jeg testa for en periode men har ikke hatt det

skal starte med Letrozol

Anonymkode: a3e73...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg sikkert bestille ny time til gynekologen, men har lest flere steder at pcos har flere andre symptomer enn økt hårvekst og acne og det var disse kriteriene gynekologen sa jeg måtte ha for å få pcos 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...