Prøver1111 Skrevet 14. november 2022 #1 Del Skrevet 14. november 2022 Vi skal snart i gang med valg av offentlig klinikk for vår første ivf behandling. Lurer derfor på om det er noen der ute som har erfaringer med sykehuset Telemark? Vi står mellom Telemark og Oslo Rikshospitalet, da vi bor midt i mellom! Takk for svar ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #2 Del Skrevet 16. november 2022 Hei! Jeg er i gang med IVF v/Porsgrunn. Jeg har egg på frys og venter på klar signal for innsett. Jeg valgte Porsgrunn selvom jeg bor nærmere Oslo, grunnen til valget var at det var lengre ventetid og at jeg har hørt at det er veldig samlebåndfølelse der og at det tar lang tid før man får svar. Fra jeg ble henvist (okt 2021) til første samtale (mars 2022) til jeg fikk startet opp tok det 6 mnd. Jeg startet med hormonbehandling i september. Jeg måtte mase litt på klinikken for de ønsket at det skulle forsøkes i naturlig syklus, siden jeg har kanskje 3-4 menstruasjoner i løpet av året forklarte jeg at det var omtrent umulig. Til slutt var de enige og jeg ble startet opp på medisiner for at mensen skulle starte og så fikk jeg klar signal for å starte opp med sprøyter. Det har gått ganske effektivt med en gang jeg startet opp med medisiner. Det jeg liker spesielt godt med Porsgrunn er at de har chat via crypho, der foregår all kommunikasjon og de svarer som regel i løpet av dagen. De ringer også hvis du har behov for å snakke eller hvis de skal gi litt ekstra informasjon (f.eks uttak, antall egg, medisinjustering osv). Alt i alt anbefaler jeg porsgrunn, både legene og sykepleierne som jobber der gir omsorg, gode råd, de lytter og du får en følelse av at de bryr seg. Jeg syns de har tatt seg god tid da jeg har vært der Anonymkode: d8d78...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #3 Del Skrevet 16. november 2022 Oi, ser at jeg glemte et ord i den ene setningen min😅 Det skal stå grunnen til at jeg valgte Porsgrunn var at jeg hadde hørt at i Oslo er det mer samlebåndsfølelse der og…. Det gikk litt fort i svingene 😅 Anonymkode: d8d78...b2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #4 Del Skrevet 17. november 2022 Hadde en grei opplevelse i Porsgrunn. Chattet med de på Crypho, som var veldig greit. Men man føler seg jo veldig på et samlebånd uansett. Men det er jo litt sånn det blir😅 Anonymkode: 2335f...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #5 Del Skrevet 15. oktober 2023 Noen flere med erfaring fra Sykehuset Telemark/Porsgrunn? Anonymkode: 5f4ee...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #6 Del Skrevet 15. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Noen flere med erfaring fra Sykehuset Telemark/Porsgrunn? Anonymkode: 5f4ee...1c3 Veldig fornøyd. Følte oss godt ivaretatt der ^^, Anonymkode: 75af3...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2023 #7 Del Skrevet 15. oktober 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Veldig fornøyd. Følte oss godt ivaretatt der ^^, Anonymkode: 75af3...d32 Så godt å høre. Når var dere der? Tok det lang tid å komme inn til første konsultasjon? Anonymkode: 5f4ee...1c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2023 #8 Del Skrevet 16. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Så godt å høre. Når var dere der? Tok det lang tid å komme inn til første konsultasjon? Anonymkode: 5f4ee...1c3 Tok vel 3 måneder før vi kom til konsultasjon, også fikk vi IVF 3 måneder etter der igjen. Gravid med det egget nå i uke 35 Anonymkode: 75af3...d32 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå